Mandag og hverdagen er her.

Olive76

Forumet er livet
Så mann og de største barn er ute av huset og jeg og Felix ha sovet til nesten nå...

De to store er meget snille med lillebror. Malte sier hele tiden til ham "belix, kom litt til meg" og gir ham kos og kyss. Gustav holder litt avstand, men skal sjekke litt hva han kan, om han blunker og sånt.

Solen skinner endelig, så idag blir det trilletur!

Høres ut som at det går kjempebra Olive!! Det gleder meg! Guttene deres er så herlige!

Jeg har vert hos legen og fikk sykemelding videre. Mitt ønske var å begynne med gradert sykemelding. Men må nok vente en uke til. Fikk også henvisning til MR (håpet jeg skulle slippe det...........meeen). Nå har jeg planer om å ligge på sofaen resten av dagen..

Så koslig Olive! Kos deg på trille tur!

Actrine, ønsker deg god bedring, håper du snart er på beina[;)].

Vi har vært på fjellet i helga (bilder på bloggen om noen vil se), og i dag tidlig reiste gubben til Oslo en uke... Så da sitter jeg her med alt utpakking og en haug med klesvask... men sola skinner og det er herlig med vår i lufta! I dag tidlig gikk vi en tur siden sola kom fram. Litt Kaldt da, men nå ser det ut som gradene stiger også. Herlig!!!

Høres ut som livet med tre smågutter er flott, Olive!

Ikke like kjekt å være deg Actrine, håper du snart føler deg bedre!!

Her gikk jeg og ungene til barnehagen i øsende pøsende regn i dag, nå regner det ikke like mye, men det er grått ute... trøsten er at det bare ligger en liten snøflekk igjen i hagen, nå er vinteren borte.

I dag har jeg ingen planer. Har litt rydding og vasking å kose meg med, jeg må finne på middag, og så får vi se hva som skjer

God dag!

Vi gikk til bhg med sparkesykkel, det var veldig stas! Vi trente på å sykle uten støttehjul igår, og hun klarer det nok snart, så vi skal trene etter bhg idag også..[:D]

Rasmus og jeg har sovet litt, han sover enda, og jeg har spist lunsj..

Jeg har lite planer idag, men litt smårydding må vel til.. Når Rasmus er klar for lur nr 2, skal jeg ut i hagen tror jeg.. Hjelpe snøen med å smelte litt fortere og planlegge litt planting og sånn.. Jeg koste meg så utrolig mye ute i hagen ifjor vår, når jeg krabbet rundt i jorda her med et kranglete bekken..[8D]

Til middag blir det mexicanske kjøttboller med grillet maiskolbe til.. NAM![:)]

ENDELIG mandag her, hehe. Mannen var jo hjemme hele forrige uke så nå var jeg veldig klar for å få huset for meg selv igjen, hehe[8D]
Her har det regnet ganske mye hele helga, så nå er mye av snøen borte, veiene er i alle fall fri for snø og is[:D] Snuppa harvært desperat etter å få ut sykkelen lenge allerede, men de har enda ikke fått inn den sykkelen hun skal ha og hun MÅ ha ny sykkel, den andre er alt for liten nå som hun ikke bruker støttehjul og den skal lillesøster få så vi må bare vente noen uker til - dessverre.

Til helga skal jeg og jentene på hyttetur sammen med to unger fra barnehagen og mammaen deres, jeg tror det kan bli en interessant tur jeg, vi skal nemlig gå på ski fra hytta og til bilene på søndag, og jeg har ikke gått på ski siden før snuppa ble født -altså det er 6 år siden sist jeg hadde ski på beina, og da var jeg en klumse uten like - jeg er IKKE født med ski på bena i alle fall[8D] Håper bare bekkenet er enig i skituren, det er det som har holdt meg unna skiturer siden sist.

Ellers er det lite planer for dagen og resten av uka. mulig vi tar en tur inn til svigers i ettermiddag, er lenge siden vi har sett de nå, men med sykdom i hus her og der blir det fort sånn.

De kjøttbollene hørtes gode ut superberta, hva mer har dere til?

God mandag :-)

Her er det jobb og chr i barnehagen. Chr skal på dans, neste uke er det sista gang med oppvisning gleder oss kjempe masse. Var stor stass i går når vi så på reprisen på 4-Stjernersmiddag. Hun som danser barock dans under middagen til Tom på akerhusfestningen er danselæreren til Christian.

God bedring Actrine, håpe formen din blir snart bedre.

God dag damer!
Jeg sitter her å ser på bisettelsen til Wenche Foss jeg.. Har fått kraftig senebetennelse i høyre arm, så er sykemeldt ut uka.. Er egentlig litt vondt å skrive på dataen, men får nå gi et livstegn fra meg.. [;)][8D] Så da er sambo sin venstre skulder utav drift, og min høyre arm.. Men jeg har en venstre og han en høyre som virker, så da er vi vel så gode som en..? [8D]

Tusen takk for gode ord!
Rett og slett kjipern her.. men har store planer om å bli fin fin snart! [8D]

Det skjønner jeg godt, Actrine, kan jo ikke ha det sånn!

Hvordan er formen din, silje a? Er du bedre?

Og Almyrida - senebetennelse er kjempevondt! Pass å å ikke anstrenge armen for mye nå da - jeg har selv blitt omskolert på grunn av kronisk senebetennelse og vet hvor fælt det er

Mibah, må si jeg beundrer deg som drar på skitur uten å ha trent først. Jeg er i alle fall ikke født med ski på beina, sist jeg sto på ski er også seks år siden, og med bekkenet mitt har jeg ikke planer om å prøve meg på nytt med det første

Her er det skikkelig sløv tilværelse på sofaen - har sittet og halvsovet meg igjennom TopGear. Nå er det litt kveldsmat så tror jeg faktisk jeg skal ta kvelden. I morgen har jeg legetime, jeg har jo vært frisk siden jeg bestilte time.... men jeg skal be om å få tatt en blodprøve allikevel, for å se om det er noe i all denne omgangssyken min.

Har fortsatt smerter i bekken og rygg men men sånn er det bare. Koselig å bli husket på lenemor[:)]

Hei damer.

Ønsker god bedring til alle som er syke. Håper dere er i toppform snart!!

Jeg har hatt en fin dag i dag. Vært på jobb, hatt fem foreldresamtaler og så vært på trening. Hektisk, men fin dag!

Ønsker dere en god natt, og en fin uke!

hallo [:D]

her har dagen løpt fra ,meg med en del timer overtid på jobb, og handling, og rydding...

ryggen min, etter at jeg datt på isen i strarten av februar er helt ute å kjøre.. men var hos manuell terapeut på fredag.. og knakk den opp.. men fy så vondt det er nå.. klarte ikke bre over dyna til malin en gang uten å hyle ut i smerte..[&:] men den blir vel sikkert bedre etterhvert.. får vi håpe..

nå ser jeg litt paradise her, før det er sengen for meg.. opp halv seks i morgen for å komme meg tidlig på jobb for å få unna saker...ikke helt godt med en stillesittende jobb med denne ryggen.. men............, det får gå..[8D]

ha en herlig natt folkens![:)]

usj hørtes grusomt ut Trillemor!!!! [&:] 

Får du behandling silje a?

Almyrida: Ser det for meg at dere har to hender til sammen! Omtrent som siamesiste tvillinger. Komisk syn!!! MEN huff så vondt det er med senebetendelse! Håper det går over fort!

Jeg skal til manuell terapaut neste uke.. har ikke prøvd det før! Knekker (manipulerer) de bare eller gjør de noe annet også?

ORIGINAL: Actrine

usj hørtes grusomt ut Trillemor!!!! [&:] 

Får du behandling silje a?

Almyrida: Ser det for meg at dere har to hender til sammen! Omtrent som siamesiste tvillinger. Komisk syn!!! MEN huff så vondt det er med senebetendelse! Håper det går over fort!

Jeg skal til manuell terapaut neste uke.. har ikke prøvd det før! Knekker (manipulerer) de bare eller gjør de noe annet også?

de er jo videreutdanna fysioer... de jeg har vært hos har knekt... [&:] og han jeg var hos nå sists knakk så det ljoma i veggene... fy søren så vondt det var.. og så uforberedtt jeg var.. "jeg skal bare kjenne litt på ryggraden din her jeg.............kneeekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

holdt på å svime av på den benken vettø..[8D] men lykke til snuppa!![:D]

Jeg går jevnlig til kiropraktor.. har faktisk time i dag! Men ikke vert til en manuell terapaut enda..

Back
Topp