Mandag og helligdag

liki

Glad i forumet
Heisann
Er visst alene her inne jeg. I dag er det avslapningsdag. Var i konfirmasjon i går så i dag skal vi bare nyte fineværet. Skal en liten tur til foreldrene mine seinere idag. Så nå vasker jeg klær å rydder mens Kristoffer hjelper til. Favoritten i dag er å kaste lego utav vinduet [&:]

Ha en strålende dag!![:D]

God morgen. 

I dag har Liam stått opp med rett fot og er i strålende humør. Jeg våknet ikke før 10:30 og da hørte jeg at han satt å pratet med seg selv i sengen sin.

Planene for dagen er rett og slett å nyt siste fridagen til gubben og kanskje vaske noen maskiner med klær.

god morgen!! nå er vi oppe her. ble litt sent i går.. så da var det godt å sove litt ekstra.. nyter den siste dagen med barnefri.. men skal snart hente snuppa!! gleder meg litt til det....... er rart når hun ikke er her... men utrolig godt å ha litt kjærestetid også.. [:)]

har ryddet hele huset denne helga og kastet en hel del.. [:)] deilig.. mange poser med klær. en haug av skolebøker som jeg aldri mer trenger.. [:D][:D][:D][:D][:D] og en del annet som bare har hopet seg opp...........[:D]

nå skal jeg ut å slappe av litt i solen før vi skal til asker å hente den lille prinsessen vår.. [:D]

ha en flott dag jenter!!

tilbake fra en herlig helt på vinstra - har kost oss masse, men jammen er det godt å komm ehjem igjen også. Skal oppdatere med litt bilder fra turen etter hvert...

Jepp, på hyttetur på Fefor - banken der G jobber har hytte der, så vi har prøvd den for første, men ikke siste gang. Helt perfekt å reise dit og møte mamma en helg, så blir det "bare" 4-5 timers kjøring på hver av oss

ORIGINAL: O.o°•Hormonella•°o.O

God morgen. 

I dag har Liam stått opp med rett fot og er i strålende humør. Jeg våknet ikke før 10:30 og da hørte jeg at han satt å pratet med seg selv i sengen sin.

Planene for dagen er rett og slett å nyt siste fridagen til gubben og kanskje vaske noen maskiner med klær.

Dagen ble litt anderledes enn jeg hadde trodd[:)]

Gubben dro meg og Liam med på akvariet. Kjempe koslig. Og så har vi gått å trakket i byn i hele dag. Spist hamburger og is og sett på livet og alle båtene
[:)]

har vert på jobb idag... fått snuppa hjem, hun har vert på tur med mormor, dadda(søskenbarnet) og "vennen" til mor[8D] hun hadde kost seg masse, badet i bekken, lekt med ungene og lært seg og gå i trapper[8|][:D]
eller har jeg og sambo hatt kina mat og bare kost oss med snuppa[;)]

ORIGINAL: •Theamamma•
Ja,der er det fint! Greit når det ikke blir så altfor lang reise også[:)]
Du får ta en stopp på Otta en gang dere reiser forbi da[;)]

Bor dere på Otta?? Ikke i nærheten av der rasene har gått håper jeg? Har pleid å stoppe på Otta og spise eller strekke på bena, og det gjorde vi nå også...

ORIGINAL: •Theamamma•

Ja,vi bor på Otta! Vi bor ikke der raset gikk(heldigvis),men nå er det flere som er evakuerte pga. att de er redde flere ras like ved oss...De har vakter døgnet rundt her nå,så på torsdag skal A sitte vakt fra 11.00-17.00[&:] 

oi, skummelt! Får håpe det tar slutt på disse rasene - har det ikke vært geologer for å sjekke grunnen der oppe da? Det er ingen fare for huset deres håper jeg?

Back
Topp