Mandag og høstferie:D

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
Jeg vekket sambo kvart på 6:) Og han og Neline dro av gårde på jobb litt før halv 7:) Mathea har nå sin første ferie fra skolen-Høstferie:) Jippiiiii:D Flere som skal ha høstferie?:D Så vi sitter og koser oss med film og tente te-lys:) Emmeth våkner snart regner jeg med. han var våken halv 2 i natt og skulle ha smokken, bare:) Er 2 grader idag og veldig surt ute, så venter litt med uteleken;) Mulig jeg baker ett eller annet idag, får se:) Vi skal iallfall kose oss:) Nå drar jeg snart til DK også, da farmoren min er begynt og bli veldig svak og sliten. Hu blir 84 år i denne mnd, så hu har jo hatt en godt og langt liv, men skylder henne og være litt sammen med henne og vise at jeg setter pris på henne<3

Ha en fin dag alle sammen:)

God morgen. Vi har akkurat spist morgenmad(som dere sier i dk) :)
Ble deilig prior karbonader,og brød...mmm ungene spiste mer enn meg... Hehe.. Men,jeg er ganske småspist...

Idag er det spådd 10 g og sol... Hmm aner ikke hva vi skal finne på idag....
Uff,kjenner de kraftige menssmertene kommer seg snikende på... Får det om 1-3 dager....
Kjennes ut som rier hver gang... Så jeg føder i teorien hver måned,i smerteskala i alle fall haha...

Så koselig at du og Emmeth kan ha litt kosetid påmorgen uten stress da:) elsker lys... Tenner ,est på kvelden jeg ;)

Hvor i dk bor farmoren din? Hun blir sikkert veldig glad for å se deg igjen... :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hallo! :D
Sov til nesten 8 i dag vi =)
Da våknet jeg av Lillebror som stod og pratet og lo i sengen sin!
JEg skal på trening nå kl 9.15, siste innsats før ferien :D
Spiser frokost med Lillebror nå og tar meg en kaffe!
Ha en fin dag alle sammen :)

God morgen!

Vi sto opp klokka sju alle sammen. Jeg og sambo er syke, men Simone er foreløpig frisk. Kun feber og kroppsverk på meg pluss et kne som plutselig ikke er noe samarbeidsvillig, men det kneet hadde jeg problemer med sist keg var gravid, så det blir sikkert slik en stund. Sambo har full pakke med influensa, så han blir hjemme fra jobb i dag. Jeg skal på svangerskapskontroll kl 09.30. Håper det er fort gjort så jeg får dra hjem til sofaen.

Var på hytta i Stryn i helga. Jeg hadde feber og kroppsverk da også, men vi koste oss likevel, og shoppa litt på moods of norway utsalgene pluss masse klær til Simone :) hun og søskenbarnet på 3 år dreiv å egla litt i helga. Litt artig å se, for selv om vi måtte blande oss inn av og til, så var det tydelig at Simone prøvde å si ifra selv også. Han på 5 var som en engel og megla litt innimellom.

Dere får ha en fin dag alle sammen! Her blir det nok innedag i dag.

God morgen!
Var deilig å komme hjem igjen til senga si :) Hermine sutra og kava til ca midnatt, da fikk hun en paracet og sovna heldigvis godt. Men øyebetennelsen er tilbake, på begge øynene :( Så hun og pappan skal være hjemme idag og ta en tur til legen for å få øyedråper. Er spent på hvordan det blir med bhg i morgen når hun har vært hjemme i 5 dager :confused: Men hun virker slettes ikke syk altså, bare rød og puss i øynene!
Nå skal jeg på forelesning, helt til kl 16 idag så blir en laaang dag :eek:

God morgen!

Vi sto opp klokka sju alle sammen. Jeg og sambo er syke, men Simone er foreløpig frisk. Kun feber og kroppsverk på meg pluss et kne som plutselig ikke er noe samarbeidsvillig, men det kneet hadde jeg problemer med sist keg var gravid, så det blir sikkert slik en stund. Sambo har full pakke med influensa, så han blir hjemme fra jobb i dag. Jeg skal på svangerskapskontroll kl 09.30. Håper det er fort gjort så jeg får dra hjem til sofaen.

Var på hytta i Stryn i helga. Jeg hadde feber og kroppsverk da også, men vi koste oss likevel, og shoppa litt på moods of norway utsalgene pluss masse klær til Simone :) hun og søskenbarnet på 3 år dreiv å egla litt i helga. Litt artig å se, for selv om vi måtte blande oss inn av og til, så var det tydelig at Simone prøvde å si ifra selv også. Han på 5 var som en engel og megla litt innimellom.

God bedring og lykke til på svangerskapskontroll! :) hvor langt er du kommet på vei?

Jeg vekket sambo kvart på 6:) Og han og Neline dro av gårde på jobb litt før halv 7:) Mathea har nå sin første ferie fra skolen-Høstferie:) Jippiiiii:D Flere som skal ha høstferie?:D Så vi sitter og koser oss med film og tente te-lys:) Emmeth våkner snart regner jeg med. han var våken halv 2 i natt og skulle ha smokken, bare:) Er 2 grader idag og veldig surt ute, så venter litt med uteleken;) Mulig jeg baker ett eller annet idag, får se:) Vi skal iallfall kose oss:) Nå drar jeg snart til DK også, da farmoren min er begynt og bli veldig svak og sliten. Hu blir 84 år i denne mnd, så hu har jo hatt en godt og langt liv, men skylder henne og være litt sammen med henne og vise at jeg setter pris på henne<3

Så stas med sin første skoleferie!:D her er det høstferie neste uke;) (ikke for meg da):P så bra at lillegutt har sovet godt:D deilig for alle!;)
Synd å høre om farmoren din, men godt hun har holdt ut så lenge:D du er jo så god da! Som reiser helt dit for å være litt med hun♡ ønsker deg en fin dag!:)

★Sender fra pipe-gjøken★

God morgen!

Lykke til på kontroll idag:) og masse god bedring til dere;):) fint å høre at dere har kosa dere i helgen selvom du har vært syk;):) ha en fin dag du også;)

★Sender fra pipe-gjøken★

God morgen!
Var deilig å komme hjem igjen til senga si :) Hermine sutra og kava til ca midnatt, da fikk hun en paracet og sovna heldigvis godt. Men øyebetennelsen er tilbake, på begge øynene :( Så hun og pappan skal være hjemme idag og ta en tur til legen for å få øyedråper. Er spent på hvordan det blir med bhg i morgen når hun har vært hjemme i 5 dager :confused: Men hun virker slettes ikke syk altså, bare rød og puss i øynene!

Så bra at hun roet seg etter paracet:) ja det blir spennende å se hvordan det blir å være barnehagen da ja! Håper det går bra;) god bedring til snuppa;):) og lykke til med forelesning!

★Sender fra pipe-gjøken★

Guuuud morning :P
Liana har heldigvis sovet rolig inatt, men hoster litt når hun sover, men ikke noe spesielt på dagen? Litt sånn tørrhoste.. Vet ikke hvorfor:confused:

Vi våknet vel i halv 8 tiden, så det var godt:D
Nå har vi spist frokost, og jeg skal levere dem i barnehagen straks!:) samboer hadde fyra for oss før han dro på jobb:rolleyes::D snille mannen det! :) jeg som tenkte jeg måtte sitte å fryse idag:P

Ha en super dag alle sammen!:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Ble deilig prior karbonader,og brød...mmm ungene spiste mer enn meg... Hehe.. Men,jeg er ganske småspist...

Uff,kjenner de kraftige menssmertene kommer seg snikende på... Får det om 1-3 dager....
Kjennes ut som rier hver gang... Så jeg føder i teorien hver måned,i smerteskala i alle fall haha...

Så koselig at du og Emmeth kan ha litt kosetid påmorgen uten stress da:) elsker lys... Tenner ,est på kvelden jeg ;)

Hvor i dk bor farmoren din? Hun blir sikkert veldig glad for å se deg igjen... :)

Hehe, rigtig det:) Morgenmaten deres hørtes kjempe yummi ut:D Også flott ungene spiste godt:) 10 g er ikke verst, blir nok noe sånt her også etterhvert. Nå er det 7 grader, det er i skyggen vel og merke:) Usj, mensensmerter er såå sinnsykt vondt:( Jeg får likedan, slitt med det helt siden jeg fikk min første mens som 11 årig:( Tidlig, i know.. Håper Mathea først får den etter og ha passert tenårene iallfall! Blir sengeliggende 2 dager hver mnd. Som regel de 2 første dagene som er verst! Har du prøvd Naproxen og paracet sammen? Pleier og ta 2 naproxen og en paracet, pleier og hjelpe noe:) Ja, jeg og Mathea hadde en koselig og stressfri morra:) Vi var ute en 45 min og lekte i hagen før Emmeth skulle sove lur:) Nå sitter jeg og snuppa og ser på film. Peter pan fra 1991 er favoritten om dagen;) Hu er fra Odense på fyn:) God bedring søte deg<3

Hallo! :D
Sov til nesten 8 i dag vi =)
Da våknet jeg av Lillebror som stod og pratet og lo i sengen sin!
JEg skal på trening nå kl 9.15, siste innsats før ferien :D
Spiser frokost med Lillebror nå og tar meg en kaffe!
Ha en fin dag alle sammen :)

Herlig og kunne sove til 8:D Eskil sov godt inatt?:)
For en friskis du er, som trener og greier:) Det har vi ikke sett noe av hos meg for og si det sånn;)
En kopp kaffe skal til:) Sitter nå og tar meg en kopp kaffe jeg også:) Har vært røykfri ei uke nå:D:D:D Yeeeiii:D*klappeklappe*:wav:gen014

God morgen!

Usj, kjedelig med sykdom:(
Så spennende med svangerskapskontroll:) hvor langt er du på vei nå? God bedring til dere begge 2:)

God morgen!

Stakkars, hjalp det ikke med kamille-te? Da er det nok en bakteriell infeksjon, for funker når det er virus iallfall:) Så godt hu fikk sove etter hu fikk en paracet:) ha en fin dag du også:)

Så stas med sin første skoleferie!:D her er det høstferie neste uke;) (ikke for meg da):p så bra at lillegutt har sovet godt:D deilig for alle!;)
Synd å høre om farmoren din, men godt hun har holdt ut så lenge:D du er jo så god da! Som reiser helt dit for å være litt med hun♡ ønsker deg en fin dag!:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja, hu svært så kry så:) Skikkelig stolt over og ha skoleferie;) Ja, jeg har vokst opp hos henne og farfar, så skylder henne alt egentlig! Kommer til og hardt og miste henne, men samtidig med, så ser jeg jo også hvor sliten hu er. Så gleder meg veldig mye til og være sammen med henne<3<3<3 Hu er den beste og snilleste mennesket jeg veit om:)

God bedring og lykke til på svangerskapskontroll! :) hvor langt er du kommet på vei?

Takk :) er 11+2 i dag :) kontrollen gikk fint. Jeg har lavt blodtrykk, så måtte passe på så jeg ikke besvimer, men har ikke merka noe til det ;)
Ellers er det bekkenet som gjør at jeg har plager i kneet. Hun ville jeg skulle begynne på trening for gravide med bekkenproblem, men siden det er onsdager når jeg jobber så vil jeg drøye det litt. Liker å komme meg litt ut på jobb :)

Herlig og kunne sove til 8:D Eskil sov godt inatt?:)
For en friskis du er, som trener og greier:) Det har vi ikke sett noe av hos meg for og si det sånn;)
En kopp kaffe skal til:) Sitter nå og tar meg en kopp kaffe jeg også:) Har vært røykfri ei uke nå:D:D:D Yeeeiii:D*klappeklappe*:wav:gen014

Han sov bra - jeg tror vi har knekt sovekoden, og det er litt flaut at vi ikke har gjort det før da han virker supersulten om dagen :o Så vi har rett og slett gitt mye mer mat enn ellers :p
Han har jo fått nok før da, medberegnet all puppingen på natten, men det er jo strengt tatt ikke nødvendig :)

For en deilig morgen med tente lys og filmkos :) liker Mathea seg på skolen?
Håper farmoren din blir frisk! Hun setter nok stor pris på besøk :)

Den frokosten høres god ut :) kjedelig å slite sånn med menssmerter da! Bruker du noe mot det? Jeg har bare en dag med moderate, mest irriterende enn vondt egentlig, så bruker bare paracet om jeg er ute blant folk så humøret holder seg.
Fint vær med dere :) håper dere koser dere litt i sola :) her også er sol, så kanskje jeg tar Simone ut en tur selv om formen ikke er på topp ;)

For en deilig morgen med tente lys og filmkos :) liker Mathea seg på skolen?
Håper farmoren din blir frisk! Hun setter nok stor pris på besøk :)

Hu er blitt så dårlig, greier knapt nok og gå med rulator! De siste 3 årene har det gått fort! Farfar døde 2 uker før jeg ble gravid med Emmeth. og etter han gikk opp har hu lissom sakte, men sikkert mista livsgnisten. Er veldig ofte sånn. de hadde vært gift i 60 år, så ikke rart de savner sin andre halvdel. Nå blei farfar dessverre dement og mista taleevnen pga drypp de siste årene han levde. så bodde da på gamlehjem. Hu kommer nok til og bli kjempeglad. Jeg skal hjem med pappa. Og vi har ssagt jeg ikke kunne være med pga jeg måtte være hjemme og passe barna pga høstferie, så det blir en overraskelse:D<3 Mathea trives sååå godt på skolen og synes det er utrolig gøy:) Hvordan gikk det på kontroll?

Back
Topp