Mandag- ny uke

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
God morgen[:)]

Vi har hatt en kjempe koselig helg i Oslo og nå gleder jeg meg enda mer til å flytte tilbake. Hurra[:D][;)] Mina fikk se bhg hun skulle begynne i også, men i følge henne så skulle hun ikke gå der[8D]

Her er vi oppe og spiser frokost[:)] Jeg skal i møte med Nav kl 10. Så da har vi litt ekstra tid på morgen og det er litt deilig. Etterpå skal jeg på skolen, da vi har gruppeprosjekt i Etikk.

Blå himmel og sol er det også[:)] Kan vel ikke bli noe bedre[;)]

Ha en fin dag jenter[:)]

God morgen!

Vi våkna opp til snø[&:] Både jeg og sønnen min begynte å lure på om det var aske fra Island[8D] Men nå skinner sola her og det blir sikkert en fin dag[:)]

Har hatt ei koselig helg, kost meg altfor mye - men nå ser jeg fram til ei ny uke med nye muligheter.

I kveld skal jeg trene - gleder meg[:)]

Ha en flott dag, alle sammen!

God morgen!

Da er jeg på jobben. Ble jo en litt annen dag enn tenkt siden jeg ikke fikk reist til Stavanger i dag. Men, men, det positive er at dagen blir kortere da. Skulle jo vært der fra tidlig i morges og helt til seint i kveld.

Planen blir da å være på jobb og så hjem til middag og litt uteaktiviteter i sola, før jeg skal på vanngym i kveld. lenge siden jeg har fått vært der nå, så det skal bli deilig!

Ha en fin dag, damer!

God morgen [:D]

Nå har jeg rekt å spise frokost etter å ha kjørt Linnea i bhg og handlet inn for denne uka [:)]
Har masse planer idag, og håper jeg rekker gjennom alt...
Skal brette tøy, vaske tøy, rydde, støvsuge, tørke støv og vaske gulv [&:]
Er ikke så farlig om jeg ikke rekker det, for jeg har fri imårra. Men hadde vært deilig å
slippe å gjøre noe imårra da [;)]
Skal på jobb igjen i kveld, så får jo bare sette i gang så fort som mulig!

Ha en strålende dag i sola [:D]

yes!! ny uke, nye muligheter!

jeg gleder meg til å stå opp hver dag nå, det er såå herlig! [:D][:D][:D] har det så bra! tidligere tappet hver eneste helg meg for krefter, for jeg orket ikke ha noen hjemme sammen med meg, og rømte huset for hver anledning... men.. nå koser jeg meg, og hvert minutt med jentene, og Morten gir meg ny energi.. og for hver dag teller jeg ned til helgen igjen! herlig!![:D]

i dag skal jeg ut å møte en venninne som har sykkelhenger.. sååå kan jeg kjøpe meg sykkel.. sjkal ikke ha noe sånn fancygreier.. men en sykkel jeg kan bruke å sykle litt i her ute.. bli med på noe treningsturer etc med en venninne.. jeg elsker å sykle, så det er herlig! så blir det nok en kaffe ute i solen tenker jeg![:)]
og når jeg er i gang tror jeg vi skal se om jeg finner sånn sykkelhenger også![:)]

Jeg har trent, vært en liten tur i butikken, og måkt snø... var og måka etter at ungene var lagt i går også, men det har snødd i natt så.... [:@]

Nå skinner sola, så jeg har kokt meg kaffe og sitter ute og koser meg med en bok - måtte bare inn og sette igang en vaskemaskin og rydde unna matvarer. Håper mesteparten av snøen forsvinner igjen nå, det var jo endelig bart her!

Diggmed så mye energi, trillemor! Unner deg det av hele mitt hjerte!!!

Og lenemor: Den snøen må jo bare gi seg snart! For noe tullball!

lykke til hos legen superberta. håper dere finner ut av det!

superberta: jeg skal klippe meg i morgen kl 18... håper jeg rekker body pump for det.. ellers trener jeg noe annet da.. [:)]

ORIGINAL: *SuperBerta*

ORIGINAL: Trillemor82

lykke til hos legen superberta. håper dere finner ut av det!

superberta: jeg skal klippe meg i morgen kl 18... håper jeg rekker body pump for det.. ellers trener jeg noe annet da.. [:)]

Satser på at du rekker det, Nina er kjapp vet du! Jeg satser på å trene imorgen, ihvertfall hvis jeg kan gå..[8D]

fikk ikke hos nina[:(] måtte ta den ved rema..[:)] men satser på at det funker det også.. ellers får jeg komme skamklipt på trening[8D] 

God dag.

Marcus sov hele natten alene i sengen sin, og jeg lå bare på vent for å høre om han våknet eller ikke. Kl 4 i natt sovnet jeg godt og sov te 7.15 da kom Marcus inn te meg. Leverte i bhg, gikk hjem å la meg, sov fra 9-12. Deilig.

Planen videre i dag er å henge opp en maskin med tøy, vaske babyutstyr som venninda mi skal låne te babyen sin, handle og lage middag.

Lurer på om sambo skal få gjøre de siste tingene for meg

Stå på Superberta! Ikke gi deg!!

Her har vi hatt en rolig dag så langt. Jeg har sovet når Aslak har sovet. Ellers har vi vasket klær og ryddet.
Måtte se på hagl ute i dag da vi stod opp! Solveig ville ha med seg akebrett i bhg. MEEEEN der går grensa! Heldigvis er slike ting ryddet vekk!

Nå sitter Aslak og spiser.. og bæsjer! Skiftet akkurat en skikkelig bløt bæsjebleie og jammen meg så kommer det ikke en ny nå.. Det har vert slik i over en uke nå! hmm

Snø er jo så feil i april!!!![:'(] Var snø her og, men den er borte nå. Sola skinner, men det er iskaldt! Lengter etter varme...

Lurer  på hvordan vennina mi skal komme seg hjem fra egypt. HUn har vært der i 2 uker nå, og skulle hjem til sin 1 år gamle sønn nå...

Ellers.... mamma fyller femti år i dag, så vi skal i selskap i ettermiddag! Snitter og kaker. Gleder meg[:)]. Nathalie skal pynte seg i askepottkjolen og Lukas skal ha på matrosdress. Gleder meg til å pynte de[:D]!

Krysser fingrene for at du har hatt den, SuperBerta[:)]

Vi er bare late i dag[8D] Flytta litt i helga, og blir mer i løpet av uka [:)]

Back
Topp