Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
I dag var vi tidlig i bhg. Ungene har hatt en god dag, og det har jeg også! [:D] Vi gikk til bhg.. kjekkere å gå til bhg og ikke fullt så kjekt å gå opp den lange bakken hjem [8D]
Vi har spist taco til middag og Solveig har vert på turnen i dag.
Jeg hadde nettopp levert ungene i barnehagen i morges (tok August på ryggen i meitaien, og Johanna i hånda), da de ringte meg fra jonb og spurte om jeg kunne ta en vakt... og det kunne jeg jo, så femten minutter senere satt jeg på morgenmøte. Det er vannvittig deilig å endelig være til nytte, og jeg gleder meg til å få lønn igjen, om det nå bare blir en liten lønning så er det i alle fall penger inn.
Etter jobb var det barnehenting, men der hadde August nettopp sovnet, så jeg tok med JOhanna hjem i bilen, så begynte vi å lage middag mens G gikk opp og hentet August i vogna... etter middag var det litt kake (det var svært så mye kake vi skulle brenne inne med etter dette bursdaglaget i helga) før vi reiste inn til svigers en tur. Nå er JOhanna i badekaret, mens August ligger i senga og protesterer på å bli lagt.. jeg får vel gå opp og snakke med han litt
Veldig, men to brå utkallelser på en dag er litt for mye for meg.... rett etter at jeg hadde skrevet innlegget mitt fikk jeg nemlig telefon fra daglig leder i barnehagen som savnet meg på styremøtet [8D] - og så jeg som hadde sett frem til en rolig kveld på sofaen. Nåja, nå er det unnagjort for en stund, og så får jeg prøve å hvile i morgen