Mandag, ny uke og nye muligheter

Anjalef

Gift med forumet
God morgen.

Nesten ikke sovet i natt, dette blir en lang dag. Jobb på morran, hjem å slappe av og gjøre litt mer husarbeid.

Ha en fin dag.

Huff!! Slitsomt med lite søvn Anjalef!

I dag var vi tidlig i bhg. Ungene har hatt en god dag, og det har jeg også! [:D] Vi gikk til bhg.. kjekkere å gå til bhg og ikke fullt så kjekt å gå opp den lange bakken hjem [8D]

Vi har spist taco til middag og Solveig har vert på turnen i dag.

Jeg hadde nettopp levert ungene i barnehagen i morges (tok August på ryggen i meitaien, og Johanna i hånda), da de ringte meg fra jonb og spurte om jeg kunne ta en vakt... og det kunne jeg jo, så femten minutter senere satt jeg på morgenmøte. Det er vannvittig deilig å endelig være til nytte, og jeg gleder meg til å få lønn igjen, om det nå bare blir en liten lønning så er det i alle fall penger inn.

Etter jobb var det barnehenting, men der hadde August nettopp sovnet, så jeg tok med JOhanna hjem i bilen, så begynte vi å lage middag mens G gikk opp og hentet August i vogna... etter middag var det litt kake (det var svært så mye kake vi skulle brenne inne med etter dette bursdaglaget i helga) før vi reiste inn til svigers en tur. Nå er JOhanna i badekaret, mens August ligger i senga og protesterer på å bli lagt.. jeg får vel gå opp og snakke med han litt

Så kjekt med jobb da lenemor!![:D]

Veldig, men to brå utkallelser på en dag er litt for mye for meg.... rett etter at jeg hadde skrevet innlegget mitt fikk jeg nemlig telefon fra daglig leder i barnehagen som savnet meg på styremøtet [8D] - og så jeg som hadde sett frem til en rolig kveld på sofaen. Nåja, nå er det unnagjort for en stund, og så får jeg prøve å hvile i morgen

Back
Topp