Mandag - ny uke, nye muligheter

lenemor

Forumet er livet
I dag kommer husmorvikaren, så jeg driver og rydder og pusler litt rundt... August har nettopp sovnet etter et fryktelig sinnesutbrudd - det er ikke bare litt han hisser seg opp altså.

Skal vel tusle en tur når vaskedama kommer - holder på med en god bok (Øya), så jeg kan traske litt gatelangs og lese - her er blå himmel og sola kommer snart frem, så det blir forhåpentligvis deilig ute

God formiddag.

Jeg fikk sove lenge i dag av sambo, deilig. Har dusjet og ordnet meg, spist frokost.

Skal snart en tur te Moss og handle litt mer middag. Kose meg litt alene på senteret i dag.

Hente Marcus på veien hjem tenker jeg.

Ååååå, superberta, så bra at kvalmen har gitt seg!!!
Den har ikke sluppet taket enda her da.....men nå er jeg vel snart i mål.....[8D]

Her snør det...gud, jeg er lei av vinter!! Ellers følger vi med på togulykken her, vi blir jo ringt ned av bekymrede nordmenn!!

Ellers er vi barnfrie denne uken, mamma og pappa har reist med barna til Frankriket....må innrømme at det er litt godt....selvom jeg savner dem[:)]

Så deilig at kvalmen din har gitt seg, SuperBerta [:D] Ikke noe er bedre enn det!

Har ikke gjort annet enn å vaske tøy, bretta litt tøy, rydda ut av oppvaskmaskinen
og kjørt i bhg idag, og jeg har heller ingen planer om å gjøre noe mer kjenner jeg [;)]

Og vet dere hva???? Det hadde jaggu vart innbrudd i bhg i løpet av helga!!!! [:@]
De hadde stjålet styrerens PC, men ikke harddiscen ([8|]).
Og ellers tror jeg "bare" de hadde ramponert rett og slett.
Blir så forbanna [:@] For hva er vitsen med å rasere en bhg bare fordi de kan liksom!!!
Det er barnas plass, og der skal de føle seg trygge [&o]
Linnea fortalte at nå kom pappa til å bli sinna, for tyvene er slemme, og de har IKKE
lov å være i bhg [:@]
De venta på politiet når vi kom, så jeg håper de tok seg tid til å snakke med barna og.

Ellers bare slapper jeg av idag, og venter på at jeg skal på jobb i ettermiddag.

Ha en fin dag alle sammen [:)]

Jeg har bortimot sovet hele natten, og det er en sjeldenhet for meg og noe jeg setter veldig stor pris på. Jeg er nokså kaputt etter uka som var, så i dag blir det avslapning og litt opprydning. Det kan hende tanta til mannen kommer og spiser middag med oss. Hun har aldri vært her før for hun bor lenger nord, så det hadde vært kjekt om hun kom. hun er en av Majas faddere.

Innbrudd i bhge... så unødvendig.

Hjemme igjen, fått handlet inn litt mat i dag og i morgen.

Slappe av litt før jeg skal hente lille god klumpen min.

Sambo kommer ikke hjem før i morgen, han byttet skift i morgen, jobbe morran i stedet for kvelden og på ettermiddagen skal han kjøre ambulanse med Norsk Folkehjelp. Han gleder seg masse.

I dag har jeg og Leah vært hjemme - da hun hadde feber og var dårlig i form i går, og litt utover natten!
Men hun har vært fin i dag, og vi har hatt besøk av ei venninne av meg .. Og gjort et par ærender [;)]

Og jeg har begynt på jobb etter permisjonen! Kjenner jeg er sliten nå men har hatt en helt topp dag! Kjekke kollegaer, unger og foreldre![:D]

Far og Aslak har vert hjemme og kost seg! Nå har jeg banket meg i sofaen med påskemarsipan.. ikke lenge til påske nå! hihi[8D] Solveig var stuptrøtt, Aslak er litt mer seig når han skal legge seg! Men far fikser leggingen![:D]

ORIGINAL: Nøste77

Så deilig at kvalmen din har gitt seg, SuperBerta [:D] Ikke noe er bedre enn det!

Har ikke gjort annet enn å vaske tøy, bretta litt tøy, rydda ut av oppvaskmaskinen
og kjørt i bhg idag, og jeg har heller ingen planer om å gjøre noe mer kjenner jeg [;)]

Og vet dere hva???? Det hadde jaggu vart innbrudd i bhg i løpet av helga!!!! [:@]
De hadde stjålet styrerens PC, men ikke harddiscen ([8|]).
Og ellers tror jeg "bare" de hadde ramponert rett og slett.
Blir så forbanna [:@] For hva er vitsen med å rasere en bhg bare fordi de kan liksom!!!
Det er barnas plass, og der skal de føle seg trygge [&o]
Linnea fortalte at nå kom pappa til å bli sinna, for tyvene er slemme, og de har IKKE
lov å være i bhg [:@]
De venta på politiet når vi kom, så jeg håper de tok seg tid til å snakke med barna og.

Ellers bare slapper jeg av idag, og venter på at jeg skal på jobb i ettermiddag.

Ha en fin dag alle sammen [:)]

Huff så ekkelt nøste!!! Jeg har kommet som førstemann om morgenen med ferske blodspor i gangen!! Ikke så kjekt![&:] Da hadde de stjålet kameraer, datamaskiner. Samtlige bilder kom på avveie![&:] Heldigvis var det planleggingsdag den dagen og ungene kom ikke før dagen etter.

Her var natten et kapittel for seg selv.. Stakkar Maren kasta opp flere ganger, og gråt og gråt.. Hun var så tørst, så hun drakk det hun orka, så kom det opp igjen.. Vi prøvde jo å ikke gi henne så masse, men da bare gråt hun igjen stakkar.. Nei det er ikke lett og være liten og syk..
Jeg og Sindre sto opp sammen og dusja og spiste frokost sammen før vi dro til henholdsvis barnehage og jobb.. Veldig koselig..!

Nå sover ungene, og jeg har kost meg med et kakestykke fra den ketolyse-vennlige ostekaka mi, så nå er det tv kveld med top gear og Live at the Apollo.. [:)]

ORIGINAL: *SuperBerta*

Hallo? Hvem bryter seg inn i barnehager???[:@] Kanskje ikke så dumt av barnehagene å installere alarm?[;)]

Sant nok.. ofte er det snakk om å tjene raske penger for å så kjøpe narko.

Back
Topp