Mandag, ny uke, nye muligheter..

Trillemor82

Forumet er livet
Og derfor nye muligheter for å skravle litt????

I dag leverte jeg jentene til frokost i bhg. det er turdag i dag (tror jeg) for storesøster, og da er det greit å rekke det i det minste :)
Så tok jeg ukeshandlingen på butikken etter dette,så måtte jeg hjem å skifte på senger, Malin hadde nemlig drømt at hun hadde vært på do i natt, og tisset derfor i sengen.. så da er det bare å vaske.. :) men.. var på tide å skifte uansett.. Vi er heldigvis over den perioden hvor: " jeg tisser i senga for jeg syns det er så deilig med rent tøy jeg mamma" - perioden ;)

Ellers for dagen har jeg lite planer... tenkte kanskje å skifte på våre senger også, og vaske opp dette for å bare ha gjort det... rakk ikke det i helga.. den gikk i ett!

Middag i dag er kyllingwok. Blir godt. Så tror jeg mannen kommer hjem tidlig i dag,Hurra for det.. :) det er godt at han kan det innimellom også.. :P

såå jenter?? Hva er deres planer for denne dagen da???


 
En deilig dag hittil - vel, ungene vekket meg i seks-tiden - Johanna kom løpende inn for å fortelle at August var våken, og fikk beskjed om å legge seg igjen... halv sju er det ville hyl, og der sitter Johanna i grindsenga til August og roper at han beit henne... jadda, jeg hadde jo ikke sagt hvilken seng hun skulle legge seg i igjen :-S

Ungene ble levert i barnehagen før ni i dag, til en forandring, så reiste jeg rett på Statoil og vasket bilen - det trengtes virkelig!! Så var det hjem og hente vinterdekkene i garasjen til svigers før jeg kjørte hit og fikk støvsugt og vasket bilen innvendig (bagasjen får jeg ta en annen dag når jeg er ferdig med å frakte dekk.

Skal levere bilen for dekkskifte klokka ett i dag, så jeg må vaske litt her hjemme før det - så får vi se om de tar det med en gang og jeg rekker hjem igjen, eller om jeg bare skal dra tidligere på jobb - vi får se. Skal jobbe kveld, så G og ungene får klare seg uten meg i dag - da blir det hybelform (pølsegrateng heter det kanskje for folk utenfor familien min...) til middag på dem i dag, jeg har tatt opp rester fra fryseren
 
God mandag jenter :-)
I dag har jeg testet ut bassengtrening og det var kjempe deilig. Etter en travel helg trengte bekkenet mitt virkelig dette.
Hadde barneselskap med barnehagen i går,og det var fullfart.
Eller så er huset vårt lagt ut til slags i dag.
her er det en link hvis noen vil titte
 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=31262362

I kveld blir det en rolig kveld på sofaen
 
Heisann!
Kjenner jeg er sliten etter helga. Vi har hatt mye å gjøre og jeg skulle ønske å hatt en fridag etter helgen hehe..

Solveig har vert på turn i dag. Hun var helt gira, etterpå også! Hun har enda ikke sovnet.. blir sprø! Har kort lunte, så jeg sender mannen opp.

Blir tidlig kveld på meg i dag kjenner jeg.
 
lekkert hus fru!! :) Lykke til med salget! :)

jeg har flatet ut i sofaen jeg nå.. etter en litt aktiv dag.. har et kranglete bekken nå.. så skal nyte en liten stund for meg selv her på sofaen :) med forum, et glass brus og jakten på kjærligheten :)

har fått ryddet ut av skapet til malin.. og lagt vekk en del i 110. mest for å få litt forandring i klærne.. så nå er det meste 116 der.. de vokser til.. :) og så
fikk jeg kjøpt nye sko til julie på kvelden i dag... plutselig
kom jeg på at vinteren nærmer seg.. og hun har kun et par sorel.. føler i
grunn for å ha et par "normale" vintersko også.. så da ble det kavat i år. Ingen erfaring med dem.. men de er sikkert ok.. håper jeg.

så fikk jeg tatt turen inn på obs og kjøpt dopapir også... de hadde sekkesalg,
så det var kjekt.. og en hel ulldress til begge jentene, da er vi klare for vinteren..
enn så lenge, til jeg kommer på at det er noe mer vi trenger :P

nå skal jeg psyke meg opp til å begynne på gangen i morgen.. må legge vekk en
hel haug der inne.. og tenkte å starte med noen ideskisser for å få utnyttet plassen best mulig der ute, uten at det trenger å koste så mye penger...
 
Trillemor og lenemor: Kan dere være så snilel å ikke være så effektive?

SiljeA: Flott hus!!!

Actrine: Bertine var også på turn idag, men da var hun rimelig sliten etterpå.. Sovnet før hun traff puta tror jeg.. :P


Jeg har bare 2 dager igjen i bhg!!! Nå først er det 2 dager fri.. det er like deilig hver gang!

Jeg skal enten være litt effektiv og kose masse med Rasmus, eller så blir det besøksrunde innover til Oslo-området imorgen.. Tror Bertine skal få ha fri også.. jeg liker å gi henne rolige dager hjemme når jeg har mulighet..
 
så deilig at du kun har to dager igjen superberta! :) ikke dårlig!!
endelig er dagen snart her :)

n¨har jeg brettet to maskiner med klær.. plutselig stivnet alle ledd i kropppen min, så da måtte jeg røre meg litt vekk fra denne sofaen. Og nå er det tomt for skittentøy, eller det er iallfall ikke fulle maskiner der inne.. men
nå er jeg inne i en flow.. så hele denne uka skal brukes til fiksing og ordning her hjemme.. og ikke minst kasting!! deilig!!! :) bør f¨å gått gjennom klærne til julie også.. hun har strekt seg noe helt enormt i det siste.. sååå hun er 104 :s i joggebukser.. snart kan jeg jo bare legge klærne malin vokser ut av rett inn i skapet til lillesøster.. måtte også ha 26 i vintersko til henne.. :s helt villt syns jeg... hun er mye større enn sin søster på samme alder.. :P



 
Så flink du er  Trillemor, skulle gjerne hatt litt av den energien din om dagen.

 
Back
Topp