Mandag ny uke nye muligheter :)

.::Tiiine::.

Forumet er livet
Hva er planene for i dag jenter?

Jobb til 4 så er det å hente Oliver i bhg,lage middag å rydde litt samt kosestund med prinsen :) Så får jeg besøk av ei venninde i kveld lage noe mat å se film:)

Noen som har middags tips? Gjerne noe med poteter :)

Vi skal ha restemiddag etter i går... Kjøttkaker i brun saus, med makaronistuing, dampede grønnsaker og tyttebær [:)]

Ellers skal jeg få lest litt før ettermiddagen kommer, har så langt brukt formiddagen hos kiropraktor med eldstemann... [:)] Ellers ingen planer - og det syns jeg er heerlig [:D]

Jeg ligger på sofaen og venter på at formen skal komme seg litt.
Ingen store planer for dagen i dag. Blir vel ikke så lenge til jeg henter gullet i barnehagen.

Til middag blir det buritos tror jeg. Ikke helt sikker enda.

ORIGINAL: Lene1986

Jeg ligger på sofaen og venter på at formen skal komme seg litt.
Ingen store planer for dagen i dag. Blir vel ikke så lenge til jeg henter gullet i barnehagen.

Til middag blir det buritos tror jeg. Ikke helt sikker enda.

God bedring [:)]

Hehei!

Til middag idag skal vi ha svinestrimler med poteter eller ris og grønnsaker til. Det er en sikker vinner hos oss [:)]

Har vært med begge barna på småbarnssang/treff idag. Phu...tøtta begynner å tøye grenser, så jeg er helt utslitt. Spørs om ikke det blir barnehagen på ho neste mandag altså. Lillebror må jo bare sitte og vente han, mens mor følger med på storesøster. Men han er tålmodig ennå..[;)]

Moro var det lell, og nå sover begge to (!!!!samtidig!!!), så jeg syns jeg fortjente en pust i bakken [;)]

I ettermiddag skal vi ut å ake/gå på ski med naboen, før det er atter en kveld. Tiden flyr for tiden [8D]

Back
Topp