Mandag, ny uke jenter!!

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
God morgen jenter!!!

Her stod vi opp i 07 tiden. Vi hadde kosestund i senga og det var koselig. Ikke så ofte Mina har tid til det lenger[;)] Hun var så søt der hun lå og tok armen rundt meg og sa: Elsker deg jeg mamma Første gang hun sa det var igår og jeg smeltet helt[:)][:)]
Hun har blitt så flink til å prate!! Bruker alt fra 4-5 ordsetninger. Skravla går hele dagen. Fantastisk

Ha en fin dag [:)]

Åh, jeg smelter helt jeg også - det er helt fantastisk at hun snakker så bra nå!!! Og at hun elsker deg, det forstår jeg godt, men det er enda bedre når det blir sagt!

Her startet dagen 04:40 - da skreik lillebror. Fikk roet han ned og lagt meg, så var det stille til 05:05, så 05:35, og klokka seks var det brått slutt på å roe seg ned i det hele tatt. Heldigvis har han blitt en skikkelig puppegutt i det siste, så han holdt seg i senga til sju

Nå har begge barna spist, de driver og leker et eller annet med en øde øy og en hytte eller noe. Får vel komme oss opp i barnehagen snart, jeg trenger å få vasket noen bad her i dag.

Må forresten dele dagens gullkorn;
Jeg: lurer på hvordan jeg fikk så fine barn jeg
Johanna: du fikk en fin mage!

(den er ikke like fin nå, i punktert tilstand)

God Morgen [:)]

Nå har jeg akkurat ordnet god frokost osv til alle 4 barna, når de er ferdig å spise blir det å levere Leah og minste gutten til samboern i barnehagen. William skal være hjemme i dag, siden han har fått vannkopper i natt. Så han er siste av alle 4, så da har de hatt det alle sammen .. Ellers har det blitt sykt lite søvn i dag, ettersom William er hyperaktiv uansett når han våkner, og virkelig umulig å få til å sove igjen.
Håper det går ann å få slappet av litt i dag, så får man se hva man kan få funnet på med William her hjemme for å få han litt sliten.

Oslojente : Åååh så flink Mina har blitt! [:D][:D][:D]
Lenemor : Så fint sagt av Johanna [:D]

God dag!

Bertine og T har gått på ski til bhg, og Rasmus leker på gulvet ved siden av meg..

Jeg har planer om å rydde i kjøkkenskapene idag, det er så fullt overalt, og nå har jeg kjøpt nye Tupperware-bokser, så jeg må rydde plass til de..[:D]

Her har lureriet begynt. Hadd murringer det meste av natten. Til slutt måtte jeg stå opp. Men var snill og smurte matpakker til guttene når det nu var best å stå.
Var ved jordmor nå. Hodet er visst festen og babyen har begynt å skru seg litt. Blodtrykket var ikke godt, men blev fint da vi målte det liggende. Så spørs hvor lang tid der går nu....(gidder i alle fall ikke mange netter som denne fremover).

Oj, så spennende Olive! Håper det blir fødsel nå snart da..

De kjøkkenskapene jeg snakket om at jeg skulle rydde, blir det visst lite action i.. For det er mye deiligere å sitte her.. Rasmus og jeg må en tur ut og handle litt etterpå, votter til snuppa og leker til Rasmus..[:D]

åååh, spennende Olive - håper det ikke blir mange slike netter, lillebror er moden nå

Jeg har overrasket meg selv og vært effektiv - begge badene er skrubbet med Jif og lukter så godt at jeg nesten ikke kjenner meg igjen. Etter en helg med omgangssyke i hus er det spesielt godt å få vasket badene!

Nå er det lunsj før jeg tar meg en tur ut i butikken - må handle mat, og så skal jeg se om jeg finner sokker til august, og kanskje ny ull-strømpis

oi så spennde olive ikke lenge igjen nå.
Jeg ligger på sofaen klarer ikke å holde på noe mat som lurer vel litt på omgangsyken har kommet hit.[&:]

stakkars silje - du har nok fått besøk av omgangssyken ja... håper det er den snille varianten vi har hatt her i helgen

God Bedring SiljeA... spennende Olive[:D][:)]

Her har jeg hatt travel dag på jobb, har fått sendt inn oversikt over all dokumentasjon før vår sertifisering om 6 uker, så ble helt utladet og måtte hjem og legge meg[:)] Jeg sov mens mannen hentet barn og laget middag (Vafler faktisk, han spør ungene og lager det de sier, men godt, det var det )

Skal ta nattoget til oslo i kveld, skal på siste samling kurs i forhold til de sertifiseringsgreiene. Så er det hjem og begynne å lære seg arbeidsevnekartlegging, og gjennomføre en før 10 mars.. Ting er litt overveldende, men prøver å ta en dag i gangen, men som dere ser klarer ikke jeg det, når jeg tenker på alt fremover[:)][&:]

Ikke gira på nattog og kjøretur til trondheim etterpå nei... jaja, sånn er det nå bare[8D]

Kose litt med ungene nå[;)]

ORIGINAL: Olive76

Her har lureriet begynt. Hadd murringer det meste av natten. Til slutt måtte jeg stå opp. Men var snill og smurte matpakker til guttene når det nu var best å stå.
Var ved jordmor nå. Hodet er visst festen og babyen har begynt å skru seg litt. Blodtrykket var ikke godt, men blev fint da vi målte det liggende. Så spørs hvor lang tid der går nu....(gidder i alle fall ikke mange netter som denne fremover).

Spennende!!! Sitter klar med telefonen jeg![:D] Venter spent på melding!

Back
Topp