Mandag - Ny uke igjen

Råsa Muffin!

Gift med forumet
Jeg synes ukene går så fort for tiden, rart det der [:)]
I natt drømte jeg noe veldig, og jeg drømte at jeg var sammen med Åge Sten Nilsen, og det var så sinnsykt virkelig at jeg var nesten frustrert når jeg våknet, hihi [:D] Jeg og barna har stått opp, vært oppe en times tid .. Vi ser barne tv og barna spiser litt frokost før vi skal dra i barnehagen om en liten stund [:)]

Ha en fantastisk dag alle sammen! [;)]

Hehe. Litt av en drøm! [;)]

Ja, ny uke, og mer venting. Veldig spent på om det er denne uka jeg blir 2-barnsmor, men nå hååååper jeg han venter litt til. Men blir litt frustert av falske alarmer hele tiden.. [:-] Prøver å ikke gå og kjenne for mye etter, for er det regelmessig, så merker jeg det!

Så da skal jeg nok ta det med ro i dag også, litt bevegelse bare, sånn at jeg får trent meg opp igjen litt før fødsel her[:)]

God morgen..

Trøtt som en dupp, pimper kaffe så det holder [8D] Skulle egentlig på jobb i dag, men må holde meg hjemme, Trym har omgansjuka. Gubben skal på adhd utredning i oslo i dag, så han kan ikke være hjemme med han [;)][:)] (Er litt lettere når man "bare" går på attføring, å holde seg hjemme en dag)

Trym er i grei form, men det er verre med magen . Men vi fikk oss faktisk en tur ut i går, aka og gikk en lang tur [:)] Skikkelig påskevær i går [:D]

Hva kan hjelpe mot magasjuka? Han får melkesyrebakterier, er det noe annet som kan hjelpe?

ORIGINAL: *Flatula*

God morgen..

Trøtt som en dupp, pimper kaffe så det holder [8D] Skulle egentlig på jobb i dag, men må holde meg hjemme, Trym har omgansjuka. Gubben skal på adhd utredning i oslo i dag, så han kan ikke være hjemme med han [;)][:)] (Er litt lettere når man "bare" går på attføring, å holde seg hjemme en dag)

Trym er i grei form, men det er verre med magen [&o]. Men vi fikk oss faktisk en tur ut i går, aka og gikk en lang tur [:)] Skikkelig påskevær i går [:D]

Hva kan hjelpe mot magasjuka? Han får melkesyrebakterier, er det noe annet som kan hjelpe?

Ååh, den magesjuken er noe drit da [&o][&:]
For meg hjalp det med doven cola og mariekjeks, men for barna hjelper det å ta ett halvt glass kaldt vann og ha oppi en halv ts kanel ca, og drikke det. Når barna har fått det har de sluttet å kaste opp [:)] Eller er det diare han har? [:-] Da kan det vel hjelpe med ting som har mye fiber, eller feks blåbærsaft o.l [:)]

Masse god bedring til Trym [:)]

Stakkars Trym - magesyken er pyton. Jeg tror det er lite som hjelper jeg - noe mat skal jo virke bindende på magen, som blåbær og grønne bananer, men det er ikke særlig effektivt det heller synes jeg. Håper han snart er bedre.

Og Råsa, for et mareritt! Neida, Åge er ikke så værst han altså, men jeg orker ikke å se på singing bee, for han må skrike sånn hele tiden...

Her er mannen syk i dag, så jeg har vært og levert Johanna i barnehagen. Nå har August fått seg litt mat, og ligger og ikke sover i vogga si. Husmorvikaren kommer i dag, så jeg gidder ikke gjøre noe som helst - har satt igang oppvaskmaskinen, og vaskemaskinen står og går, det får holde [:)]

Og Ariada: håper virkelig at det drøyer litt til, men det er vel lite du får gjort fra eller til...

Det var litt av en drøm, Råsa.[:)]

Jeg våknet og måtte veldig på do, men jeg ble liggende noen minutter til. Da jeg sto opp hørte jeg at Maja gråt i sengen sin, og da jeg tok henne var hun helt gjennomvåt av svette og tårer. Begge babysitterene sto på, men av en eller annen grunn så var foreldredelen stille. Sånt får jeg så innmari vondt i meg av. vi vet at hun hadde ligget maks tjue minutter, men likevel så får jeg så vondt. Maja ble stille det sekundet jeg plukket henne opp, så det var ikke så veldig ille heldigvis. Det var nok verre for meg. Jeg skal i behandling senere og så håper jeg jeg får tatt meg en tur til frisøren etterpå. Det trengs.

Hm er det blitt dag? Har jo ikke sovet om natten enda![&:]

Joda.. slik går nå dagan[8D]

I dag klarte Solveig det siste merke på "ikke tulle med frokosten selv om Aslak ikke er helt okai"-arket! Så nå skal vi ut å kjøpe ski til henne! Blir spennende å se hvor lenge denne snøen har tenkt å ligge nå da!

God formiddag.

Marcus og jeg sov te 9 i dag, det var litt godt. Har hatt huepine i hele helga, og ikke har jeg smertestillende i hus heller.

Marcus i bhg, sa fra at hvis det er no så skulle dem ringe sambo, jeg skal sove og se om jeg blir kvitt huepina.

Jeg skal gjøre meg klar for å dra på sykehuset, gleder meg te å se pappa igjen.

god morgen!

eller nå er det snart god ettermiddag da.. [:)] her stod vi opp rundt åtte, fikk malin i bhg, og dro hjem og la oss... hatt nok en natt fra helvete.. jeg gir opp[:@]

nå sover julie ute i vognen, og jeg sitter her og spiser krydderkake,.. fysj.. jeg skal liksom slanke meg.. men... måtte bare ha noe søtt.. har den herlige uka i mnd, og da blir jeg såå fysen!![:@][:@] 

i kveld skal jeg på vift.. eller jeg skal på "middagsklubb" og jeg gleder meg helt sykt! såå herlig å komme seg ut litt.. så får m bryna seg litt på kveldskampen her hjemme i huset uten meg.. herlig herlig!![:D][:D] 
deilig med litt luft under vingene..

så har jeg søkt en annen jobb i dag.. pr post.. uvant![:)] en 60% stillig... og det hadde vært helt perfekt med tanke på jobben til m.. så kryss fingre nok en gang![:D]

ja, 60% hadde vært digg altså.. da får jeg dekket det sosiale behovet mitt... iallfall litt av det, samt at jeg har noe å gjøre, og jeg kan ha masse tid med de små.. i denne stillingen tror jeg det er mulighet for å ta ekstrajobb om man føler for det, ved sykdom etc.. så vi får se.. nå har jeg iallfall søkt..[:)]

ja, den søvnen er no dritt... jeg savnr virkelig kvelden med m.. men nå er hun jo snart 9 mnd.. så jeg har et håp iom at det løser seg snart.. uansett ser jeg et lyspunkt, for på lørdag skal vi på fest og svigers er barnevakter.. så da får vi jo sove da..[:D][:D] yeah!!

håper deres nr to sover altså!! dere fortjener det!!![:D][:D] bertine sover vel bedre nå hun?

ORIGINAL: Råsa Muffin!

ORIGINAL: *Flatula*

God morgen..

Trym er i grei form, men det er verre med magen [&o]. Men vi fikk oss faktisk en tur ut i går, aka og gikk en lang tur [:)] Skikkelig påskevær i går [:D]

Hva kan hjelpe mot magasjuka? Han får melkesyrebakterier, er det noe annet som kan hjelpe?

Ååh, den magesjuken er noe drit da [&o][&:]
For meg hjalp det med doven cola og mariekjeks, men for barna hjelper det å ta ett halvt glass kaldt vann og ha oppi en halv ts kanel ca, og drikke det. Når barna har fått det har de sluttet å kaste opp [:)] Eller er det diare han har? [:-] Da kan det vel hjelpe med ting som har mye fiber, eller feks blåbærsaft o.l [:)]

Masse god bedring til Trym [:)]

Takk for tips, til både deg og Lenemor [;)] [:)][:)] Det er diare, han spydde bare natt til lørdag. Men han blir jo ikke bedre i magen. [&o] Fortsetter det, så får vi ta han med til legen en tur [;)]. Har ikke vært helt i slaget selv i dag, småkvalm og uggen i formen [X(] Men det er jo noe som går da

I går kveld hadde vi en liten gutt som bare gråt og gråt og hadde vondt i øret og var veldig sutrete og sånn.. Så vi så for oss en natt med mye skrik og feber osv.. Men han sov så godt som bare det og ingen feber.. [:D] Heldigvis! Sambo er nemlig syk, så han syns det var bra han kunne kjøre den i bhg i dag morges.. (Jeg skulle jo på jobb..)

Nå har vi spist middag, dansa, rydda og nå er det barne tv på gang.. Så blir det vel kvelds snart og.. Så senga, så legging, så soving, så på jobb, så middag osv osv osv.. Hehe.. Går fort for tiden..

Her var det litt trøblete med sovinga i natt, der får jeg for jeg trodde at det begynte å oordne seg av seg selv....
Håndverkere i huset hele dagen, pusser og kjøkken og det ene badet. Så jeg og Sara må ut å trille og drikke kaffe etter at ungene er i dratt i bhg. I dag var vi på jobb en liten tur og så kjøpte vi sytråd og ull til noen små-prosjekter jeg har.
Ungene hjem, middag barne tv, dusjing, kvelds og legging

ORIGINAL: *SuperBerta*

ORIGINAL: Trillemor82

ja, 60% hadde vært digg altså.. da får jeg dekket det sosiale behovet mitt... iallfall litt av det, samt at jeg har noe å gjøre, og jeg kan ha masse tid med de små.. i denne stillingen tror jeg det er mulighet for å ta ekstrajobb om man føler for det, ved sykdom etc.. så vi får se.. nå har jeg iallfall søkt..[:)]

ja, den søvnen er no dritt... jeg savnr virkelig kvelden med m.. men nå er hun jo snart 9 mnd.. så jeg har et håp iom at det løser seg snart.. uansett ser jeg et lyspunkt, for på lørdag skal vi på fest og svigers er barnevakter.. så da får vi jo sove da..[:D][:D] yeah!!

håper deres nr to sover altså!! dere fortjener det!!![:D][:D] bertine sover vel bedre nå hun?

Så deilig med fest!!! Det er alltid deilig med barnevakt.. og der sover de kanskje veldig godt begge to? sånn var det med Bertine ihvertfall, hver gang hun sov borte, så våknet hun nesten aldri på natta og sov lenge på morgenen..[8|]
Bertine sover stort sett bra nå ja, ca 50/50 med hele netter og å våkne 2-4 ganger.. Nå er hun jo syk da, så nå har det vært helvetesnetter![&o] Men, det gir seg vel snart..[:)]

Slik har vi det fortsatt med soving på min og.. Har vi hatt hele tiden. Sjelden han sover en hel natt i strekk, kanskje 1 av 10 ell no.. Ellers er han våken mlm 1 og 5 ganger pr natt..

Huff.. ikke kjekt å lese om dere så sliter med søvnen hos eldre barn!

Håååper det ordner seg for våre små snart!

Back
Topp