Mandag, ny dag, ny uka!

Lene_84

Elsker forumet
Da var det mandag igjen, og ny uka. Eg bytter uka imårå, men det er jo ikke lenge te :)

Idag er me tidlig oppe, prinsen i huset skal på mormor-ferie i Danmark. Så eg skal kjøra han ned te Kristiansand og ta ferjå øve med han. Detta e høydepunktet kver sommar, når han får reisa på ferie heilt åleina ;)

Mens eg er i byen da, blir det litt shopping te hagen ;)

Ka skal dokken finna på idag??

Ha ein fine dag :D

Her er meg og minsten også våkne:) ser løvens konge 2. Lillegutts store nummer:) Så skal jeg på sykehuset og få Akkupunktur 08.30 og til Fysio senere, så her går dagene med det:)
Så koselig med Dk ferie alene:) god tur over da:)

Venter nr 3 4. August:)

God morgen :)
I dag er det nok en innedag med vind å regn ute så vi må nå prøve å finne på noe. Sukkerklompen hae dansenr til radio norge akkurat nå :)
Masse god tur over til Danmark og akupunkturtime til dere ;)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Blir en spennende dag for flere her inne ser jeg. Jeg har ikke mye på gjøremålslisten, skal inn til hastetime til lege for å få sykemelding. Skal egentlig jobbe inatt, men har hatt en del stikkninger og murringer siden slimproppen gikk i helga. Har født for tidlig tidligere, så vil ikke ta noen sjanser. Må nok holde meg en del i ro fremover.. Ellers ønsker jeg alle dere flotte augustjenter en fantastisk dag! =D

God morgen! God tur til Danmark :)

Her er det første dag i permisjon, og første dag tilbake på jobb og bhg for mann og junior. Jeg har mange planer, og håper på å pløye gjennom halvparten av de i det minste ;) føler jeg henger langt bak, så nå skal kommode vaskes, alle klær som er vasket skal på plass.
Vi solgte bilen vår i helga, så jeg må vel komme meg i gang til å finne en ny bil... Kan være kjekt å ha en til fødselen begynner ;) Om noen skulle ha noen anbefalinger, så må dere gjerne komme med de. Jeg har en dårlig rygg, så den må være høy.
Kommer nok mer senere, men nå må jeg ha frokost :) Tegner til en bra dag :)

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Høres ut til at alle har nok å gjøre... Her blir det en rolig dag, som alle andre. Hevelsene og vannet i kroppen setter mange begrensinger. Skal sitte litt ute om solen titter frem og lese litt tenkte jeg :)
Ønsker alle en riktig god dag :)

venter en prins 01. August.

Ble barnevakt av meg i dag. Tantebarn på tre år er på besøk hos oss :) mannen sover i senga med guttungen da. Han er ikke helt i form så ville ikke sove i vogns si åsså ble han nok litt bortskjemt da han hadde feber å fikk sove med meg. Rart hvor lite som skal til for at han tror det er helt ok. Blir noen krangledager igjen for å få alt på plass igjen nå da :/ jaja. Har nå tidsfordriv da vertfall :)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Vi er på hytta på 'fjellet' i Trøndelag, d høljer ned og blåser friskt.. Er kvalm, så liggerpå sofaen, mens barnetog gubben er mye ute.. Regner med jeg kjører hjem i morgen, og evt tar en runde på IKEA og kjøper en kommode pluss mye annet, før jeg sover i min egen seng og drar på hytta igjen på onsdag ;) vondt med den dårlige hyttesenga ;P

Back
Topp