Mandag morra blues...

ajasto

Forelsket i forumet
Ja nå er det mandag igjen og vi var oppe litt før sju. Har fått avgårde de to eldste og nå skal Kristoffer snart i barnehagen. Han må litt tidligere i dag for jeg skal kjøre faren min til sykehuset for han skal operere ryggen. Det blir spennende. Han har forresten gått i mange mange år med en lege som har sagt at det er umulig å gjøre noe med ryggen. Så han har verket å verket dag ut og dag inn. Så fikk jeg han til å skifte lege, og det første den legen gjorde var å sende henvisning til sykehuset og en mnd etterpå fikk han brev om innleggelse og operasjon.[&:]
Det er med andre ord enkelte som aldri burde vært lege.

Hva skal dere i dag da?

God morgen!

Her var det ganske hektisk på morrakvisten - men vi kom oss da utav huset og tidsnok til barnehage og skole (er jo skolen som er viktigst å nå da[:D]). Nå har jeg slappet av med frokost, og gleder meg til dagens første kaffikopp[:)].

Jeg har ikke mye planer idag - annet enn jobb da. Det skal bli spennende å se om jeg blir spurt om å jobbe mer på skolen -inspektøren hadde tydeligvis glemt at jeg hadde sagt fra om at jeg ønsket å jobbe ekstra. Nå har leder sendt mail til han igjen - og det skal visstnok være en god del jobb å få. Hadde vært greit å ha noen tusen ekstra i måneden - de kommer godt med[:)]

Tragisk med faren din, ajasto - at det skal være så stor forskjell på leger[:@] Og som i tillegg ødelegger livskvaliteten til folk, når det faktisk finnes en løsning. Håper det blir vellykka operasjon og at han får det mye bedre framover[:)]

Så teit med legen til faren din ajasto - det er kjempefrustrerende når det er så stor forskjell på legers vurderinger! Heldigvis kom han til en som forsto alvoret, og så håper jeg at faren din blir helt frisk igjen nå!

Her startet dagen fem over seks - en klar forbedring fra gårsdagens halv-fem-våkning [&:]. Jeg har våkna med skikkelig kink i nakken, så jeg kan bare se en vei... ja, ja, da slipper jeg i alle fall å vaske tak på jobb tenker jeg [;)]

Har fått av gårde mann og barn i barnehagen, vært nedom ekstrajobben min og ordnet med timelister så jeg får lønn, og så har jeg fri til ti igjen - vi tar over første leilighet i huset vi skal ha bofellesskap i i dag klokka ti, så da er det bare å gå igang med nedvask, og så må jeg få kommet igang med bestilling av møbler og sånt!

Hverdagen har meldt seg her igjen. Startet dagen med et ikke helt vellykket forsøk på å ta urinprøve av Malte. Det ble noen dråper i posen så får se om det holder. Må jo sjekkes etter infeksjonen han hadde før ferien. Så det blir en snartur til legen med den og så må jeg selv få tatt de obligatoriske blodprøver.

Ellers kom alle ut av døren i noenlunde ro og orden. Håper jeg har pakket klær nok til guttene.

Må kjøpe nytt fottøy til Malte. han har vokst ut av allt!.

Selv må jeg finne en passelig dongeribukse i størrelse gravid-mage. De jeg har fra siste svangerskap er nemlig allt for store (juhuu - må tilføye at jeg shoppet i en veninnes skap og hun er mye mindre enn meg, men str 42 i mammaklær passet meg forunderlig nok! - jubiiii) Men mangler altså en dongeribukse!

Og så var det bunkene med vaskeklær og projekt legge-sommeren-vekk. Jo. Dagen skal nok få innhold her!

Åååh.. Jeg har begynt å få reisefeber!! Jeg drar jo faktisk på fredag.. Herregud! [:D] Skal i banken i morgen og veksle penger, ellers er alt annet i orden.. [:D][:D] Jeg er superspent..! Men jeg kjenner at jeg gruer meg til å reise fra sambo og ungene.. MEN det går vel over når vi er komt oss av gårde.. Hehe..

Her skal vi sparkle litt og ordne oppe, så vi kan få begynne med tapetsering i morgen.. Så nå skal elskovsredet til mor og far bli fint.. [:)]

Lurer på om jeg skal prøve meg en runde på Zumba - sculpt and tone i dag.. Det ser så gøy ut.. [:D]

Nå blir det kyllingvinger og salat til frokost på meg.. Mmmmmm!

God dag![:)]

Rasmus er så flink![:)] Han har sovet så godt i natt, litt lengre økter, og det er jammen godt for mor![:D]

Jeg har spist frokost foran tv`en imens han sov, det var også deilig..[8D] Mannen har kjørt snuppa i bhg, og nå handler han materialer for å bygge platting på utsiden av døra, for da kan vogna stå der.. Han klarer ikke å sitte i ro altså, MÅ bygge ett eller annet..[:D]

Jeg føler meg faktisk litt rastløs idag, og bekkenet er ikke så glad i å gå tur, så jeg får finne på noe inne.. Kanskje planlegge julegaveinnkjøp?

Jeg hadde seinvakt i dag! I dag er den store møtedagen i bhg. Merker det er slitsomt å gå fra det ene møtet til det andre! Da jeg kom hjem var det bare å si hei til Aslak og far før jeg og Solveig kjørte på turn. Ellers har jeg vert på trening i dag. Body balance![:D]

Nå skal det slappes av... meeen litt usikkert på om Aslak mener det samme

her kjeder jeg meg!!! noe så sinnsykt!! jeg merker at jeg blir mer rastløs av å jobbe.. vet ikke helt hvorfor.. men da orker jeg iallfall ikke se på tv når jeg kommer hjem.. så i dag har jeg den o store spisedagen.. jeg har spist enorme mengder med snop i dag..[:'(] også kom det brev fra legen om at jeg må til gu for å ta ny celleprøve, for det var usikre celledelinger eller noe sånn på den prøven jeg tok sist..[:'(] jeg hater GU, så det var ikke det svaret jeg ville ha...[>:] men men..

ja ja.. det var dagens frustrasjon.. ellers har jeg hatt en fin dag på jobb. deilig å ha en slik rutine altså.. men jeg må si jeg er spent på hvordan det blir neste uke.. da skal liksom opplæringen være ferdig... og jeg skønner enda mindre av det vi driver med nå, enn jeg gjorde da jg startet...[&:][8D] men heldigvis er det likt for hele gruppa.. sååå det er nok normalt.. [:D] skal ha "eksamen" på fredag, som vi må bestå.. så dette blir spennende! [:D]

Back
Topp