Mandag morra blues

lenemor

Forumet er livet
Ja, noen dager er litt tunge -på den lyse siden, ting kan bare bli bedre.

Har fått tatt sengetøyet av senga vår, så nå har det begynt å regne igjen.. jeg som hadde gledet meg til å henge ut til tørk, og så legge på igjen de nyvaskede dynetrekkene og putevarene, det lukter så godt! Fikk skiftet på senga til August i går da vi senket bunnen på den helt ned - han var i ferd med å kravle over kanten slik den var.

Håper været tar seg opp litt i dag, så vi kan komme oss ut og finne på noe

tjohoo! Fridag her og finvær. Temperaturen har allerede sneket seg opp på hele 12 grader. Men det er sol så det kommer seg.
Har hengt en vask ut, en ny er i maskinen. Innkjørselen har fått round up og jeg tanker opp med litt yøghurt før jeg skal ut og løpe/jogge litt.
Har fått ny mobil og på den er det sånn treningsfunksjon som kan kartlegge og måle hvor langt og hvor fort jeg løper. Fandt ut at runden min er 3,5 km. Så tenkte jeg skulle se hvor langt det er hvis jeg tar en ekstrarunde rundt toppen på turen. Veldig kjekk denne funksjon. For den gav meg ny motivasjon!

god mandag! [:D]

i dag er det første dagen i m sin pappaperm.. men han har tatt den nå for å bygge veranda mens malin er borte, så julie og jeg skal ta oss en tur til oslojente[:D] før vi skal hjem og beise... yeah![8D] har startet på beise huset prosjekt, og er snart ferdig med den nye verandaen..[:D] hurra!! det blir så mye mere helhet med en gang![:D] men kan ikke si jeg gleder meg masse til å beise huset da.. ekke så glad i høyder, men m er enda mere redd for høyder,så da får jeg bare gjøre det.. for beises... det må det!! men m må stå rett ved meg da... siden jeg er så svimmel,. så er det ikke akkurat dette jeg har mest lyst til.. [&:]

nå begynner solen å titte frem her.. herlig.. nå skal jeg pakke litt jeg må ha med.. så drar vi... yeah! blir kos å se oslojente igjen.. dagene flyr så fort.. og det går så lang tid mellom hver gang jeg får sett henne.. selv om jeg egebtlig ikke bor så langt unna...[:(] men men.. [:)]

ha en strålende dag jenter!![:D]

Jupp!! Aslak har styrt i natt.. lurer på om det kan ha vert noe ulumskheter i isen han fikk i går! Erindrer at det var noe slik han skulle spise.. men det hadde jeg selvsagt glemt da han fikk i går! hmmm.. Så da kl var 2.30 i natt og mannen enda ikke hadde lagt seg så ble Aslak lagt sammen med oss! Mannen sovnet... Aslak sovnet.. og mammaen var våken! Da var det godt å få sove litt lenger i morges!

Aslak har time til kiropraktor i dag! Tipper det er et par låsninger i nakken som må rettes opp!

Solveig har bestillt pølser og potetstappe til middag!

Mandag ja, hehe, jeg lurte først litt på hvilken kiropraktor Aslak skulle til som hadde åpent på søndager[8D] Får håpe det hjelper i alle fall!

Nå har storesøster og jeg laga kort, hun elsker å få sitte sammen med meg å pusle med papir og pynt[:D] Lillesøster sover og mannen er å fikser noe greier. Vi har ferie, men alle planene er hittil gått i vasken, og med det kjipe været vi har her i nord er det ikke så mye å finne på heller.

Nå skal jeg lete i skapene etter noe lurt til middag, er litt forkjøla så det er lite som frister.

God ettermiddag [:)]

I dag sto vi ikke opp før 10 [8D] Har blitt litt vel seine dager [:D]

Trym har ferie fra bhg, er inne i 2 uka nå. Trym og jeg har vært i mo i rana i 10 dager [:)], kom hjem på fredag som var. Deilig å få se familien igjen. [;)][:)] Men godt å komme tilbake til gubben og kattene da [:D]

I dag har det vært bare avslappning og besøkt naboene våre under, drukket litt kaffe og skravla [:)]. Og i tillegg lagt sammen ett tonn med klær [X(][:D] Sånn blir det når frua tar husmorferie [8D] (Selv om han KAN vaske klær selv og da [:D])

Nå skal jeg jage gubben i dusjen, for nå skal vi på besøk til et vennepar og barna dems [:)][:)]

Ha en flotters kveld

Back
Topp