Mandag morgen - striskjorte og havrelefse?

lenemor

Forumet er livet
Det er vel det for mange i dag? Selv har jeg jobbet hele helgen, og har (selverklært) velfortjent fri i dag.  Begge barna er hjemme også, for det er planleggingsdag i dag. I morgen skal jeg jobbe igjen, men da er det jo barnehage og jeg får gjort litt hjemme før jobb

I dag har vi ingen store planer - August er ikke helt i slaget, han har diare, og spiser dårlig - men er i strålende humør og er både aktiv og fantete som vanlig. Vi bør vel ta en tur i butikken, for det er litt utplukket med litt av hvert i skap og skuffer... og så skal vi kose oss hjemme

God bedring til August!

Her er også planleggingsdag i bhg, men Nathalie er hos min mor, så jeg har litt fri[8D]. De skulle i lekeland i dag, så det gledet hun seg masse til!

Her sitter jeg og Lukas. Eller lukas ser litt på barnetv, mens jeg sliter med å våkne i dag altså[&:]. Sikkert helgens våkennetter og sykdom som sitter i.  Kanskje jeg blunder litt når LUkasen tar seg en hvil[;)]..

Nå snør det her og jeg har fyrt i peisen. Heldigvis tok gubben inn litt ved før han dro på jobb[:)], så nå får vi varmen opp i huset[:)].

Her er Mina tilbake i bhg med 1 ukes fri, så hun gledet seg veldig[:)] Det gjør for så vidt mammaen også, for jeg skal SOVE[;)] Det har vært mye våkennetter den siste tiden, så nå skal det soves. Skulle gjerne vært 2 da ja[8D]

Burde egentlig vasket og ryddet ut jula, MEN det får bli en annen dag ja.

God morgen!

Her har vi sovet godt i natt, det er så fint når Rasmus dropper to av nattmåltidene..[:D] 

Vi ser på barnetv nå, og har ingen andre planer enn å kose oss inne fram til lunsj, og så går vi ut etter det! Igår var vi ute i akebakken i over 2 timer, det var så deilig![:)]

kan tenke meg det skal bli godt å få hvilt seg litt i dag oslojente og lille*frø - skulle gjerne gjort det selvmen jeg har jo visst at det er planleggingsdag i dag og fått forberedt meg på det.

Og å rydde vekk jula - det gjør jeg ikke før 13-dag jul, og det er på torsdag.. men da skal alt vekk altså

Så var det tilbake til hverdagen ja[:-] Her har det vært full rulle siden Rikke våkna halv 6[:-][&o] Passer ungene til ei venninne da det er planleggingsdag i barnehagen deres og hun må jobbe siden hun er ped.leder. Ungene hennes er jevnaldrende med mine, bare et par uker i aldersforskjell[:)] Så nå har vi kost oss med frokost og barnetv og jeg nyter en kopp kaffi (kjenner jeg trenger noen kopper for å holde meg våken i dag) mens ungene leker [:)]

Ha en flott dag alle sammen og GODT nytt år til dere alle[:D]

Kose dere hjemme i dag lenemor [:)]

Vi har ingen planer i dag, eneste vi skal til moren til samboer'n .. Se hvordan det er med henne, hun er jo absolutt ikke frisk. Utenom det tror jeg egentlig jeg bare skal nyte dagen og kanskje man skal vaske bilen også? [:)]

Her startet dagen med lege besøk, har fått infulensa har ligget rett ut siden torsdagen.
Chr er hjemme i dag med pappaen er planleggingsdag i barnehagen her også.

God kveld[:D]

Her har dagen gått i ett. Det var tidlig opp igjen idag - levering av datter på SFO mens Amalie fikk være med mor på jobb pga planleggingsdag i barnehagen. Noe hun satte stor pris på - og glei rett inn blant de andre barna. Bare så typisk at dette var dagen da jeg skulle oppdage lus på ett av barna[&:] Krysser fingrene for at vi ikke får det denne gangen heller. Det er vel ikke det verste man kan få - men fy for et styr å bli kvitt de der ekle krypene[:'(][:'(]

Det tar litt tid å komme inn i faste rutiner igjen, men såååå utrolig godt det skal bli - både for store og små[:)] Og tilbake til bedre rutiner når det gjelder maten også[;)]

God bedring, silje a - hørtes ut som du har fått det skikkelig hardt[&o]

Her er Malte syk igjen. Høy feber og snørr. Er knap to uker siden han avsluttet siste antibiotikakur så legen mente vi skulle måle crp (som var forhøyet) på nytt imorgen og se hvilken vei det går. Og sjekke urinen for god ordens skyld. For Malte er egentlig i fin form når vi får ned feberen. Men så var den plutselig 40,6 i ettermiddag. Vel høyt etter min smak. Blir litt bekymret. Heldigvis fungerer paracet veldig bra, men det blir vel noen runder i natt også....

God bedring til Malte!! og til deg også Silje a!!

Her er det også sykdom - August har fortsatt med diareen sin - vi er på tredje dagen i dag, har skiftet på senga to morgener for bæsjen har helt vannkonsistens og trekker gjennom alt - og det går noen klesskift i løpet av dagen også. Han har spist minimalt i dag, men drakk nesten en full porsjon velling til kvelds... så da blir det vel skift på senga i morgen også [8D]

G har fullt opp på jobb nå, så jeg har ringt meg inn syk på jobben både i morgen og onsdag - det er jo 48 timer karantene etter diare og oppkast... håper jo at han er bra igjen allerede i morgen da, så vi slipper å avlyse 15-mnd-kontrollen hans på onsdag

Nå er ungene badet og lagt, jeg sitter med en kaffekopp og gleder meg til Live at the Apollo. G er ute og jobber på huset - de må få inn kanaler til ventilasjon, for det er klart for isolering av huset og da må ventilasjon være på plass

God bedring til August og Malte. Håper dere gutta blir friske snart.

Back
Topp