Mandag morgen, ny uke, hva skjer?

Ånei! Hvordan gikk det? Krysser fingrene for deg ♡

Hver mandag og onsdag slutter jeg 11 på jobb, så da blir det mye kos med lillegutt:) i dag har vi vært ute og lekt, og nå har vi nettopp støvsuget. Det tar sin tid, for han skal absolutt hjelpe.

I morgen må jeg jobbe sent pga. kurs. Gruer meg. I tillegg er jeg 12 uker, og det er jo stas!
Har ellers lite planer. Mye å gjøre på jobb, så da prøver jeg å ha det minst mulig travelt hjemme:)

Takk [emoji173] har tatt blodprøver og avtalte med legen å ta nye på torsdag sånn at jeg har svaret på hvordan dette har gått før helgen. Men i morgen får jeg ihvertfall vite hva hcg nivået ligger på i dag.
 
Ingen store planer denne uken. Venter på svar fra sykehuset ang en prøve av livmorhalsen. Eldste skal i bhg hver dag og i morgen er det er det utstilling ang hva de lærer denne mnd der. Blir nok noen turer med yngste siden han er en skikkelig ramp og ikke morsomt for noen av oss å være hjemme hele dagen.
 
Planene for uka er ganske få. Er sykemeldt denne uka pga at min bror døde brått for to uker siden. Har levert sønnen min i barnehagen, og så ligger jeg egentlig ganske tiltaksløs på sofaen. Vet sannelig ikke hva jeg skal fylle dagene med. Kanskje kan jeg få noen ideer av å lese litt om deres hverdag.

Kondolerer :(
 
Ikke så mye som skjer, jobb mandag- fredag, leke med lille frøken etter jobb. bursdags selskap på fredag , og kanskje ute tur med akebrett på lørdag :) i mellomtiden venter jeg på at stemor frøene skal komme ut. Jeg har nemlig store ambisjoner om å beplante terassen med masse blomster, har engasjert søstera til samboeren og hun er villig til å hjelpe meg med å ordne det fint. Samboeren flirer av meg og sier at blomster er greit , men der går grensen , blir ikke aktuelt at du planter tomater og agurker på terassen . :))
 
Hehe

Stemor spirer ikke her i år heller. Men jeg har kjøpt noen.

Derimot spirer chili og basilikum. Tomatene skal jeg snart så :)
 
Åh så gøy! Kanskje vi skal prøve oss på å så stemorsblomster selv. Det blir så fint! Vi skal studere store deler av juni så noe må vi jo pynte opp med =)
 
Ååh, kunne ønske jeg eide en liten grønn finger:p Så koselig med blomstrer om sommeren, men å få noe til og spire kan jeg bare glemme:facepalm: og det blir jo så dyrt å kjøpe dem "ferdige".
 
Da har jeg snakket med legen og hcg lå på 10. Da er det over og ut for novemberspiren. Hvis vi prøver på nytt med en gang og det klaffer så blir det termin på Noah sin bursdag 1. Juledag ‍♀️
 
Da har jeg snakket med legen og hcg lå på 10. Da er det over og ut for novemberspiren. Hvis vi prøver på nytt med en gang og det klaffer så blir det termin på Noah sin bursdag 1. Juledag ‍♀️

Så trist å høre:( Håper det klaffer igjen ganske snart og at spiren da sitter. :angelic:
 
Sender deg en klem her også verpesyk <3 Håper det klaffer neste gang, og at spiren holder seg der den skal være =)
 
Så trist at spiren ikke ville bli baby.

Ta vare på hverandre, det er vondt. Men lykke til på nytt forsøk :)
 
Mandag uten særlige planer har blitt tirsdag. Foreldresamtale i bhg. Jenta trives, gleder seg til skolestart, og har på alle tidligere samtaler fått positive tilbakemeldinger, så satser på det denne gangen også.

Så er det hjem, lekser for han som muligens kommer før oss (og da har beskjed om å begynne på leksene mens han venter), middag før han skal på korps. Siste øving før konsert i morgen (Aspirantenes første fremvisning)
 
Her er vi hjemme i dag da A ikke er i form, hosta i hele natt, snørrete og tett i pusten sin. Samt survete og sliten. Hadde feber på torsdag og hangla siden da. Håper på at en dag hjemme hjelper. Ikke fult så tett i dag som i går:)
 
Back
Topp