Mandag morgen, ny uke, hva skjer?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Ja, ny uke, nye muligheter.

Hva er planene?

I dag har jeg ingen, eldstemann skal trolig på fotball
I morgen foreldresamtale i bhg, og eldstemann på korps
Onsdag spiller han konsert på kvelden (altså, han og mange andre, han er bare aspirant)
Torsdag er det årsmøte i korpset og jeg havner trolig i styret.
Fredag absolutt ingen planer.

Jeg skal jobbe litt, ikke så mye denne uken, litt mer neste uke egentlig. Jeg jobber hjemmefra. Jeg er i ulønnet permisjon men bidrar litt på timebasis hjemmefra, grei løsning det.

Mest av alt et det tid med snuppa som står på planen og da bør jeg vel legge inn en lang trilletur i dag mens været et bra (skal visst snart regne sier yr) for det er meldt ei våt uke.
 
I dag skal vi møte barsel-gjengen igjen. Ikke sett dem siden november, så det blir kjempe koselig:) også skal mor på trening i kveld.
I morgen så skal den ene fetteren være med hjem etter bhg og det blir stor stas for liten og stor.
Og på onsdag skal den andre fetteren bli med. Greit å dele dem, så får dem egentid med både mammaen sin, og tante og vesle kusine:)
Resten av uka har vi ingen planer.
 
Planene for uka er ganske få. Er sykemeldt denne uka pga at min bror døde brått for to uker siden. Har levert sønnen min i barnehagen, og så ligger jeg egentlig ganske tiltaksløs på sofaen. Vet sannelig ikke hva jeg skal fylle dagene med. Kanskje kan jeg få noen ideer av å lese litt om deres hverdag.
 
Planene for uka er ganske få. Er sykemeldt denne uka pga at min bror døde brått for to uker siden. Har levert sønnen min i barnehagen, og så ligger jeg egentlig ganske tiltaksløs på sofaen. Vet sannelig ikke hva jeg skal fylle dagene med. Kanskje kan jeg få noen ideer av å lese litt om deres hverdag.
Kondolerer.

Trist å høre om broren din.

Vi har ikke barnehage enda så her går det i ett i en hjemmetilværelse med snuppa.
 
Planene for uka er ganske få. Er sykemeldt denne uka pga at min bror døde brått for to uker siden. Har levert sønnen min i barnehagen, og så ligger jeg egentlig ganske tiltaksløs på sofaen. Vet sannelig ikke hva jeg skal fylle dagene med. Kanskje kan jeg få noen ideer av å lese litt om deres hverdag.

Så forferdelig :( kondolerer så mye [emoji173]
 
Jeg ligger på sofaen. Skal til legen kl 14 fordi jeg begynte å blø i går. Er egentlig 4+5 i dag, så er forberedt på at det har gått galt :(
 
Planene for uka er ganske få. Er sykemeldt denne uka pga at min bror døde brått for to uker siden. Har levert sønnen min i barnehagen, og så ligger jeg egentlig ganske tiltaksløs på sofaen. Vet sannelig ikke hva jeg skal fylle dagene med. Kanskje kan jeg få noen ideer av å lese litt om deres hverdag.

Kondolerer så mye <3
 
Denne uken skal sambo levere oppgaven sin! JUHU! Så på onsdag skal jeg kjøpe en flaske alkoholfri vin og blomster, og så skal vi spise biff på kvelden, og være kjærester igjen <3 Til helgen skal han på studietur, så lurer på å dra til mamma for å slippe å være hjemme alene. Men vet ikke om jeg tør, for orker ikke forklare at jeg ikke vil ha øl. Ikke at vi er noen store alkoholdrikkere, men hun vet jo at jeg er glad i øl og gjerne tar en til middagen! :p
 
I dag og i morgen er jeg på jobb. Så blir ikke mye annet aktivitet. Men må på generalforsamlingen da jeg stiller i valg i år, i kveld Men siden jeg skal opp kl 0345 så blir det bare møte for meg og ikke selve festen


Onsdag skal jeg sove.
Og kos meg med guttungen og hestene. Farmor kommer og skal hjelpe meg. Med å sitte barnepass. På onsdag til søndag.

Torsdag skal jeg til legen. Og ta blodprøver

Fredag til tannlege

Lørdag skal vi på årets første loppemarked ( må ha ute møbler)

Søndag er det barnebursdag for søskenbarna til L.
 
Planene for uka er ganske få. Er sykemeldt denne uka pga at min bror døde brått for to uker siden. Har levert sønnen min i barnehagen, og så ligger jeg egentlig ganske tiltaksløs på sofaen. Vet sannelig ikke hva jeg skal fylle dagene med. Kanskje kan jeg få noen ideer av å lese litt om deres hverdag.
Kondolerer, utrolig trist beskjed å få:(
 
Denne uken skal sambo levere oppgaven sin! JUHU! Så på onsdag skal jeg kjøpe en flaske alkoholfri vin og blomster, og så skal vi spise biff på kvelden, og være kjærester igjen <3 Til helgen skal han på studietur, så lurer på å dra til mamma for å slippe å være hjemme alene. Men vet ikke om jeg tør, for orker ikke forklare at jeg ikke vil ha øl. Ikke at vi er noen store alkoholdrikkere, men hun vet jo at jeg er glad i øl og gjerne tar en til middagen! :p
Bare si at du ikke har lyst på:) men så digg med kjæreste kveld:p
 
Bare si at du ikke har lyst på:) men så digg med kjæreste kveld:p
Ja jeg skal det :) men dtet likner jo ikke meg ;-) ja jeg gleder meg og gruer meg på en gang :)
 
Planene for uka er ganske få. Er sykemeldt denne uka pga at min bror døde brått for to uker siden. Har levert sønnen min i barnehagen, og så ligger jeg egentlig ganske tiltaksløs på sofaen. Vet sannelig ikke hva jeg skal fylle dagene med. Kanskje kan jeg få noen ideer av å lese litt om deres hverdag.

Kondolerer❤
 
Denne uken skal sambo levere oppgaven sin! JUHU! Så på onsdag skal jeg kjøpe en flaske alkoholfri vin og blomster, og så skal vi spise biff på kvelden, og være kjærester igjen <3 Til helgen skal han på studietur, så lurer på å dra til mamma for å slippe å være hjemme alene. Men vet ikke om jeg tør, for orker ikke forklare at jeg ikke vil ha øl. Ikke at vi er noen store alkoholdrikkere, men hun vet jo at jeg er glad i øl og gjerne tar en til middagen! :p

Kjærestekveld hørtes ålreit ut. Lurer på om jeg ikke skal planlegge det på lørdag:) Er jeg heldig så får vi barnepike også:happy:
 
Ja jeg skal det :) men dtet likner jo ikke meg ;-) ja jeg gleder meg og gruer meg på en gang :)
Det forstår jeg [emoji14]


I jula når noen tilbudet med alkohol. Sa jeg bare at jeg avstå fra slike fristelser fra djevelen:p[emoji12] [emoji13] [emoji12]

Da ble det rabalder rundt bordet. Helt til bestefar rista på hode og skrek ut; skjønner dere ikke Hu er gravid??? * flire*
 
Det forstår jeg [emoji14]


I jula når noen tilbudet med alkohol. Sa jeg bare at jeg avstå fra slike fristelser fra djevelen:p[emoji12] [emoji13] [emoji12]

Da ble det rabalder rundt bordet. Helt til bestefar rista på hode og skrek ut; skjønner dere ikke Hu er gravid??? * flire*
Haha herlig :)
Når jeg var gravid med H måtte jeg fortelle det alt i uke 8. Da til min mormor. Vi fortalte det fortløpende til resten av familien.. følte jeg ble snytt for tiden jeg kunne ha svangerskapet hemmelig! Denne gangen vil jeg holde det hemmelig en stund til ;-) ;p
 
Haha herlig :)
Når jeg var gravid med H måtte jeg fortelle det alt i uke 8. Da til min mormor. Vi fortalte det fortløpende til resten av familien.. følte jeg ble snytt for tiden jeg kunne ha svangerskapet hemmelig! Denne gangen vil jeg holde det hemmelig en stund til ;-) ;p
Ja jeg holdte det hemmelig til jeg var i uke 20 omtrent bare en vennine ( hu fant uta av drt , da jeg hadde sluttet å drikke og rlyke) og gubben; Seff. Har ennå ikke gått offisielt ut med det denne gangen heller. Men regner med å gjøre det etter UL kontrollen neste uke da er jeg ca 19+4
 
Planene for uka er ganske få. Er sykemeldt denne uka pga at min bror døde brått for to uker siden. Har levert sønnen min i barnehagen, og så ligger jeg egentlig ganske tiltaksløs på sofaen. Vet sannelig ikke hva jeg skal fylle dagene med. Kanskje kan jeg få noen ideer av å lese litt om deres hverdag.
Kondolerer ♡
 
Jeg ligger på sofaen. Skal til legen kl 14 fordi jeg begynte å blø i går. Er egentlig 4+5 i dag, så er forberedt på at det har gått galt :(
Ånei! Hvordan gikk det? Krysser fingrene for deg ♡

Hver mandag og onsdag slutter jeg 11 på jobb, så da blir det mye kos med lillegutt:) i dag har vi vært ute og lekt, og nå har vi nettopp støvsuget. Det tar sin tid, for han skal absolutt hjelpe.

I morgen må jeg jobbe sent pga. kurs. Gruer meg. I tillegg er jeg 12 uker, og det er jo stas!
Har ellers lite planer. Mye å gjøre på jobb, så da prøver jeg å ha det minst mulig travelt hjemme:)
 
Back
Topp