Mandag morgen - hva skjer?

lenemor

Forumet er livet
Hei, og god morgen, damer. Her startet vi dagen rundt halv sju... lot knerten ligge og rope og prate litt, for det hender han slokner igjen - men han gjør ikke det når han har fylt bleia til randen gitt [8D]

Nå har begge fått frokost, August har bæsjet igjennom alle klærne sine igjen (de er litt vide i bena de up and go-bleiene vi har, og det hjelper ikke at jeg har dratt dem på litt skjevt) så vi har skiftet alt, og nå begynner vi å bli klar for å dra i barnehagen. Jeg skal ut på litt ærender når jeg først beveger meg ut av huset, men jeg kommer nok hjemom og får meg en matbit først.

Hva gjør dere i dag da? 

i dag er vi hjemme alle vi jentene! jeg har fri fra jobb i dag, og hva er vel bedre da enn å våkne opp til en litt varm julie?[>:] jeg hadde egentlig store planer om å få gjort en god del i dag.. men.............. det kunn ejeg bare glemme.. for malin mente at siden julie var varm.. så var hun det også........[8|] og hun kunne jo ikke dra i bhg da hun var syk.. hadde jeg ikke hatt fri hadde jeg sendt de begge to i bhg.. for syke er dem ikke.. men.. tenkte det var greit å ha de hjemme da siden malin tydeligvis hadde behov for det..[:)] og julie har hostet en del i natt.. og ikke vært helt i form i helga[:)]

så nå koser vi oss med nrk super.. lengeleve tven innimellom.. jeg er stuptrøtt.. så jeg sitter her litt[:)] orker ikke helt engasjere meg i verken barnetv eller lek med jentene enda... så skla vi komme oss på butikken snart. må handle inn til fishnchips, og pølsegrateng i morgen. Lønnen var kommet inn på konto i dag, men det var jammen ikke mye å rope hurra for etter at regninger er betalt.. jeg har lønn to ganger i mnd da.. og denne lønna her er alltid like kjip[8D]

ønsker dere alle en herlig dag videre![:D]

Her og er vi hjemme alle sammen.. Maren har vert skikkelig forkjølt i helga og i natt har hun vert tydelig utilpass.. Hun har hosta mye og var veldig varm.. Men hun er i grunn i fin form nå, men kommer å legger seg nedpå å hviler litt innimellom.. [:)]
Jeg skulle så gjerne ha handla litt, så jeg må kanskje ta de med meg ut uansett.. Men får se om jeg kanskje får noen til å passe de bittelitt.. Tidlig enda.. [:)]

Jeg er veldig stolt av at William sov helt til 06.15 i dag, og ikke våknet en eneste gang før det. For det er virkelig sjeldent, og han blir såå glad når han får skryt fordi han har vært så flink til å sove på natten. Så fikk de begge velge hva de skulle ha med seg i matboksen, og det var i allefall stas, de skjærte epler og telte cherrytomater og smurte brødskiver og kosa seg [:D] En fantastisk start på dagen [:)]
Leah snakker bare om at hun gleder seg til Onsdag, da skal de nemlig få prøve seg på turninga, og hvis de synes det er gøy så skal Leah få en "ballettkjole" som hun så fint kaller det, og det har hun ønsket seg såå lenge, hehe [:)] Tror det blir bra for de begge [:)]

det hørtes kos ut råsa...[:)][:)][:)] deilig at w sov så bra i natt!! dethjelper jo kanskje litt på formen din også at du får sove litt sammenhengende, og slipper å styre med barna på natta også..[:)]

Jeg har svømt 1000 m. Så fornøyd med meg selv. Og så har jeg slått et slag for familieøkonomien og innhentet tilbud på bilforsikring som var 1600 kr billigere i året enn det vi har nu. Det er jo også penger.
Nå er det hviletid på sofaen et par timer før middagslaging og guttegjengens hjemkomst.

Her startet dagen med at snuppa kom inn kl 8! Helt greit synes jeg altså! Og da lå jammen Rasmus ved siden av meg og puppen var ute.. så han har fått mat en eller annen gang i morges ihvertfall..[8D]

Jeg fikk matet barna, før Bertine og jeg løp ut døra for å komme oss til bhg så jeg skulle rekke å trene BodyPump 9.30.. Rakk det akkurat! Og nå får jeg svi, for jeg trente samme timen på lørdag, så nå verker det i armene..

Snuppa skal hentes før 15 tenker jeg, så skal vi stå på skøyter sammen med Trillemor og jentene før middag..[:)]

Heisann
Jeg har ryddet i skap og sortert klær. Til og med ryddet i gamle papir og diverse. Skal fortsette etter ei brødskive. Skal ikke gjøre så mye ifølge legen men å sitte stille en hel dag det klarer jeg ikke. Jeg får som regel slitenheten kastet over meg i løpet av dagen og da kan jeg ikke bevege beina. Så da må jeg jo bare ta det med ro. [:D]
Er fortsatt kvalm og har ikke lyst på middag i dag. Pølser og potetstappe. Æsj.... er så lei pølser og kjøttdeig for tida. Vi bruker det ikke så ofte heller men når vi har det så klarer jeg ikke spise det.
Ellers så blåser det ute og stri regner. Koselig syns jeg. Kjekt med annet vær enn konstant kulde og is ute.

Ha en fin dag damer.[:D]

ORIGINAL: Trillemor82

det hørtes kos ut råsa...[:)][:)][:)] deilig at w sov så bra i natt!! dethjelper jo kanskje litt på formen din også at du får sove litt sammenhengende, og slipper å styre med barna på natta også..[:)]

Ja [:D]
Ja, det gjør det helt klart. En natt og morgen uten stress gjør virkelig underverker asså [:D]

Det er fordelen med ammetåke berta, man kan noen ganger sove seg gjennom ting.... [:D]

Her har det vært en travel dag - og ung-dame-fra-Oslo-identiteten min har fått seg en knekk... ikke til å unngå når jeg så meg selv utenfra, på vei ut fra Felleskjøpet med brodder og null sminke... [8D]. Nåja, jeg får bare ikle meg gammel-bondetuppe-identiteten min med verdighet og ære [;)]

Jeg kan i alle fall ta på meg husmoremne-hatten i dag, for her er det stekt rundstykker til å fylle fryseren med, og jeg har laget deilig vegetarmiddag... pluss at jeg har vært bygda rundt i møte med kjøkken-/bad- og garderobeleverandøren vår og hos rørleggerforretningen og ordnet litt til nyehuset

wow! jeg tar av meg hatten for de husmorgenenen dine lenemor... jeg er imponert!![:)] haha.. men jeg syns jeg ser deg på vei ut av felleskjøpet..[8D]

spent på hvordan huset deres blir...[:)][:)][:)][:)][:)]

Back
Topp