Mandag mandag mandag 30 august 2010

Looney

Forumet er livet
VIP
@ work

Mini er i bhg, og jeg har fri i dag... Tenkte jeg skulle gjøre... INGENTING!!!![:)] Tenker og tenker, og tenker enda litt mer... og blir ikke det døyt klokere. Hvor er fasiten????[&:][X(]

God morgen! [:)]

Her er alt så meget bedre i dag. Tobias har sovet godt, faktisk så godt at jeg måtte vekke dem i morges, så Ida kom seg i bhg til rett tid. Han er feberfri, og de fleste vannkoppene har fått skorpe. Han spiste 2 skiver til frokost, og det er mer enn han har spist i løpet av en hel dag de siste dagene! [:D] Dette lover godt! [:D]
Han er hjemme i dag også da, siden han hadde feber til uttpå dagen i går. Jeg og han dro på litt shopping etter å ha levert Ida, fikk med meg en lysestakesak og masse lys hjem. Har bestemt meg for at de knallråsa lysene og dukene her (sommerfargen min) skal byttes ut med høst nå, og da blir det grå og gammelrosa. Så nå er det noen grå lys rundt omkring her, men det ser ikke bra ut siden de knallråsa er her enda også, hehe. Må jo få brenne ned før de blir forkasta! [;)]
Blir bare hjemmekos her før Ida skal hentes igjen. I ettermiddag skal jeg på Functional Moves, og det blir goooodt! [:)]

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Kommer nok i morgen ja suki!

Sånn, da har jeg fiksa tallerkenhylla, samt vinduspostene på stua. Ikke helt 100 % fornøyd, men nå blir det sånn inntil videre!

Jeg har bestillt og betalt togbilletter for meg og eldste til oslo i høstferien.
Det skal bli morro.
Skal bo hos svigerinna mi på 26kvm, men det får vel gå. Vi blir bare noen dager.
Tenkte på fly men det ble så mye dyrere, og jeg og gubben skal jo til london. Og så skal hele familien til oslo igjen i desember for å hente nybila vi har bestilt. Så vi har nok å bruke penger på.
No er eldsta på skolen, og minsta i bhg. Hun ville faktisk ikke dit idag. Skjønner ingenting jeg. Hun har aldri maset om å ha fri osv før.

ORIGINAL: suki

Jeg spiser is!

Ellers så var jeg veldig usikker på om jeg skulle levere barna i b.hagen i dag. Begynner ikke på jobb før 16, så kunne jo hatt de hjemme. Men de var hjemme på fredag pga planleggingsdag, og TS sa hun ville i b.hagen, så da leverte jeg de. Henter tidlig da.
Jeg har planer om å støvsuge, tørke støv og rydde 2.etg i dag. Og i tillegg støvsuge/vaske bil. Det trengs!! Har ikke hatt ut barnesetene siden de ble montert, så er sikkert helt jævlig under de.

Selv om det er sol i dag er det kaldt syns jeg. I morgen tror jeg at jeg leverer høstdresser i barnehagen. Usikker på om jeg må kjøpe ny til NM. Må prøves litt klær fremover!

Barna må ha nye gummistøvler også.

Når kommer barnetrygden foresten? Hadde ikke kommet noe når jeg sjekket i minibank tidligere i dag.

Den fikk jeg på lørdag eller det var da jeg fant det ut hehe

fikk BT på freddan.

trøtt, sliten, slapp. lurer på om å ut å gå litt i finværet, trenger å komme meg ut litt.

Da har vi igjen vært på visning i huset vi var på lørdag. Fortsatt like fint gitt[:D] Legger muligens inn bud i morgen vi, men da under takst. Taksten er på 3.150.000 og vi har ikke helt bestemt oss for hva vi begynner med. Hmmm...samboeren er  litt skeptisk pga det er verdens værste kø-vei for å komme til jobb. Man kan risikere å bruke 45 min på en strekning som egentlig tar 10 min, og samboeren har ikke verdens beste tålmodighet akkurat. Men jeg liker virkelig huset. Bare litt maling her og der, også fjerning av en helt ny badstu så kan vi flytte inn nemlig.

Back
Topp