Mandag *juble*

lenemor

Forumet er livet
Ja, jubler dere ikke for mandag da jenter?

Jeg har fri i dag jeg, nemlig, og så har jeg to stykk friske barn (!!!!!) som nå er avlevert i barnehagen, så jeg har huset for meg selv. Sitter i trusa og spiser frokost - buksa mi henger til tørk på ovnen, etter litt ufrivillig englelaging på parkeringsplassen utenfor barnehagen. Heldigvis var barna avlevert, hadde vært dumt å kave på rygg på den måten med August hengende bak der (men om jeg hadde falt med han på ryggen mistenker jeg at jeg hadde klart å falle fremover eller på siden, ikke plask på rygg). Nå skal det kjøpes brodder!!

Ja, har fått på tørr truse, og mens jeg var oppe og skiftet ryddet jeg litt på badet og fikk spruta vanish i vask, badekar, do og dusj, så om en stund kan jeg gå opp og vaske bort det. Har planer om storopprydding i dag og i morgen, og rundvask - føler at alt har forfalt etter to uker med syke barn, har bare tatt det som MÅ tas til enhver tid

Ellers ingen planer for dagen. Hva gjør dere i dag??

Vet ikke helt om jeg jubler for mandag - her er det ufrivillig "fri" fra jobb. Våkna opp ganske groggy og følte meg ikke på topp, og nedenunder var det ei som lå å grein fordi hun hadde slik smerte i hodet. Da var det fram med febermåler - først fikk jeg bekreftet at hun hadde feber, og jammen hadde ikke jeg også[&:] Heldigvis var både eldstemann og Amalie friske - så de er på skole og barnehage.

Så her blir det bare å pleie oss jentene - og trolig legge seg nedpå snart for en hvil.

Uffda Elimor - håper dere kommer dere til igjen såpass at dere kan ha en koselig dag hjemme da - frivillig eller ei!

Det er speilblankt her også, Lenemor!! Føler jeg går som en 90åring[8D] Redd for å falle.

Idag skal jeg vaske opp og det er MYE.. Baket til juletrefesten i bhg igår og orket ikke å ta det går kveld, siden jeg var så sliten[&:] Skal også vaske og rydde her!!

I ettermiddag er det dansing for MIna og det er stas

Det kan jeg nok tro er deilig lenemor med hele huset for seg selv. Kos deg masse. Ikke bra å høre at du datt på isen da. Det er ikke godt.

God bedring til dere jentene Elimor det er bare å ta det med ro.

Da er endelig Christian i barnehagen igjen etter å vært hjemme over 1,5 uke. Skal bli deilig å få litt arbeidsro. Skulle egentlig hvert på jobben i dag med er speilblakt ute og ikke stødveiene enda så tør ikke å ta sjansen å kjøre 6 mil på blankisen.
I dag skal Christian teste ut barnedans, blir spennede å se om han vil være med. Han drømmer om å spille i rockebane om dagen, han skal spille trommer. Så da spørst det om banredans blir forkjedelig[;)]

Ønsker alle en strålende mandag

God bedring elimor. Ikke kjekt med sykdom i hus når man ikke selv er frisk.

Her er alle friske og avsted. Untatt meg da, som er frisk, men sykmeldt. Alle har sovet godt i sine egne senger i natt. Og jeg har sovet godt og tungt. Var på ski med Gustav igår og vi måtte prøve oss på litt større bakker og litt lenger tur. Så da ble jeg trøtt, men på en veldig god måte.

Idag kom dog mildværet og blankisen. Så jeg tar det helt rolig herhjemme idag. Leste i avisen at tvilingejentene Hedda og Tuva ble 7 år idag. Fikk helt sjokk, for de var noen av de første jeg døpte her. Det betyr altså at det er 7 år siden jeg kom til Norge. Det er jo lidt vildt. Var tilsynelatende kommet ut av tellinga!

Har lagt ut nytt magebilde. De kommer litt oftere nå, men det er nå det skjer ting og nå jeg har tid til å ta bilder[;)]

Ha en riktig god dag!

Gudd mårning!
Her starta dagen med at Sindre satt i dobbelsenga og sang til meg.. [:D] Da var det to minutter til klokka skulle ringe, så da var det bare å hive seg rundt.. Kom oss i barnehagen og jeg fikk handla litt etterpå.. Jeg hadde jo ikke EGG! Jeg MÅ ha egg i hus.. Hehe..
I kveld skal jeg på seinvakt og tidlig fram til torsdag.. Da er det fri og 2-årsdag i hus.. [8|] Jeg fatter og begriper ikke hvor de to årene er blitt av.. Skal og jobbe til helga.. Så når helga er over, er det bare å glede seg til neste helg, for da kommer sambo hjem! [:D]
Må vel få rydda og vaska noe klær før jeg skal på jobb tenker jeg.. [:)]

Isjda, Elimor [&:] Sykdom er noe dritt, og da særlig når man ikke får være det aleine... [:'(]
Håper dere blir fort friske igjen, og at dere får kost dere litt i løpet av dagen hjemme [;)]

Her regner det litt...som meldt [8|] Og de har meldt mildvær heile uka, så snøen forsvinner
raskt her nå. Og da er det jo typisk at vi akkurat har kjøpt oss ski [&:]

Ute er det skøytebane overalt utenom på hovedveiene. Så Linnea lå så lang ho var her ute
da vi skulle i bhg idag....i den eneste dammen som var [:o] Ble ganske våt, og det var ikke
særlig populært siden ho hadde på ny kjole og tights. Men vi fikk henge det opp i varmeskapet
da vi kom i bhg, så da var det greit [;)] Så får ho bytte når det er tørt.

Ellers så skal jeg begynne på 30 days shred idag. Spanande spanande [;)] Og så skal jg på jobb i kveld...

Jeg har fri på tirsdag og onsdag, så er det jobb i bhg på torsdag og fredag, og så er det endelig tid
for "Disney on ice" på lørdag [:D] Det er så gøy nå som Linnea og har begynt å glede seg og har nedtelling [;)]

Ha en fin dag alle sammen, og god bedring til alle syke [:)]

Jo, denne Mandagen jubler jeg for [:D] Det er varme grader, strååålende sol - en helt herlig dag [:D]
Har ingen planer i dag da, men jeg skal i allefall nyte det været på en eller annen måte [;)][:D]

Vi er friske og raske! Aslak hadde noen fine netter i helgen. Har funnet ut at det går an å sove i egen seng, alene og hele natten. Men i natt kom han tuslende inn til oss. Aner ikke hva klokken var.. MEN mistenker at det var noe vondt som fikk han på vandring!

Solveig var ikke lett å vekke i morges. vekket henne 6.15. Hun klaget på at hun var trøtt.. rart det der! Hun stod opp 5.50 i helgen og var ikke det spor trøtt!!! SÅ hva endrer seg til en mandag? huh? hehe herlig er hun nå vertfall!

I dag begynte turnen igjen etter ferien! Solveig var SÅ gira!! Hun storkoser seg! Nå er begge små inntatt den vannrette stillingen og sover! Har planer om å få handlet litt i dag. Vasking kan jeg ta neste jubelår![8D][:D]

Back
Topp