Mandag igjen

namba

Forumet er livet
Jeg får jo helt abstinenser jeg når det ikke er skravletråd her. Her i huset har mannen mange planer i dag, så jeg skal være hjemme (å ha Maja på fanget). Når nav får permisjonspapirene så håper jeg de innvilger permisjonen fort som fy slik at ting går i orden og vi slipper å tenke mer på alt det der. Frida kommer også hjem i dag. Hun har sovet godt om nettene hos svigers så nå håper jeg så inderlig at hun er "kurert" fra søvnproblemene, men jeg tør ikke tro det. Det skal bli godt å få henne hjem igjen selv om det var godt når hun var borte også.[:)]

Hva skal dere i dag da?

her lå vi lenge i dag - eller, August og jeg da - han sover fremdeles, så jeg har fått dusjet og spist frokost. Nå skal jeg sette meg og pakke inn gaver til kalenderen til Johanna sånn at den er klar til i morgen - gleder meg til hun skal begynne å pakke opp jeg!

Har ingen planer i dag, annet enn å trille en tur - i snøen [:)]

hallo [:)]

ja.. her lå vi også lenge.. helt til 11. herlig!! håper og tror at julie har sluttet med tullet sitt nå.....[:)][:)]

nå sitter jeg litt på nettet mens jeg spiser frokost.. så skal jeg lese litt... drømmer om bedøkformler for tida.. er såå klar for eksamen.. sååå kjenner jeg gleder meg til å få denne overstått på torsdag.. og jeg innbiller meg at jeg kommer til å få skikkelig god karakter.. litt skummelt.. [&:]

etterpå skal vi på julegrantenning i bhg.. barna skal synge og vi i fau skal servere pepperkaker og gløgg.. blir koselig![:)]

Nestsiste permisjonsdag her. Skal egentlig ha vaksinert ungene idag, men Malte har feber. Over 39 faktisk, men har spist og drukket og krabbet rundt og sagt "mjau" og "hohohooooo". Så det er visst ikke så ille. Så jeg har pakket en "vaksinepakke" til far og Gustav med litt godteri til ventetid og bestikkelse, fødselsattest og penger. Så får de kose seg med den i ettermiddag.
Malte sover i vognen i gangen og jeg er tiltaksløs. Skulle egentlig ordnet en masse. Sy og sånt. Men dangderer den istedet. Godt det også.

Mitt øye er meget bedre nu. Ønsker meg intralasik-operasjon nå!

Har hatt ei heftig natt i natt. Aslak skrek fra halv to til halv seks! mannen skulle legge seg nedpå litt og så ringte vekkerklokka!! Jeg er utrolig takknemlig for å ha en så fantastisk mann! Han var oppe med Aslak i hele natt, og fikk Solveig til bhg!! Da fikk jeg og Aslak sove lengre og ta en roligere morgen. Om man kan kalle det når morgenen fortsetter på dagen!

MEN nå sover Aslak og jeg har ikke ammet sien jeg la han! DET er ny forandring det! [:D]

En ting som mannen har fikset for meg i dag! Han fant adventskalenderen til Solveig (gamle min) er så letta nå! ble så frustrert og trodde jeg hadde mistet den

Back
Topp