Mandag igjen

Lene1986

Forumet er livet
Ja da jenter var det mandag igjen her!

Julen kommer fortere enn hva jeg hadde håpet på.. [&:] Har jo ikke kjøpt en gave enda jo.. Shit!
Men nå er lommeboken tom for en stund, så de får bare vente litt til [8D]
Jeg har fri i dag og i morgen. Sambo reiser i kveld og kommer ikke hjem før torsdag kveld. Så da blir jeg og mini alene hjemme her. Skal bli deilig!! [:D] Dagen i dag skal jeg tilbringe på sofaen tror jeg. Må kansje en tur ut på jobb. Hvis jeg gidder da [8D]

Hva er deres planer for dagen???

jeg skal ut å gå en laaang tur i kulda også skal jeg pakke inn adventsgaver, rydde litt, pynte litt.. og kjøre gubben til toget[:D] og jeg må jo ikke glemme å sende alle julekortene som er ferdig[;)]

åå.. mandag er bra.

Det har blitt den roligste dagen i uka hos oss. Ådne i barnehagen og avslapping og husarbeid på meg og Heine. Kanksje kommer vaskedama i morgen? så rydde må jeg vertfall.

ferdig å rydde kjøkkenet bortsett fra kassa med diverse julepynt som står på bordet... Kanskje pakke inn noen adventsgaver jeg også?.. Spent på om Ådne klarer å la de være i fred.

En tur på butikken må vi også i løpet av dagen... men nå er jeg sulten go skal fikse meg litt musli og youghurt.[:)][:)]

jeg har en deilig mandag!

har hatt gullet mitt hjemme (litt løs mage[&o]), men gjett om vi har kosa oss! vi har LEVERT 3 stk mapper, jeg er ferdig m de og all sytinga om skrivesperrer osv...

så skal ikke tenke skole i dag og evt i morgen... i morgen skal jeg kose meg i byen[;)] håper gullet er likere i magen, slik at jeg kommer meg alene dit[;)]

juhu, 10 kg lettere og livet er verd å leve[:-]

har vært på jobb, følt meg slapp og kvalm, og nå er jeg blitt skikkelig forkjøla. fin start på uka ja...

skal ha nachos og film i kveld så fort ungene sovner..skal se den siste varg veum filmen, håper den er bra[:)]

Back
Topp