Mandag igjen

ajasto

Forelsket i forumet
Heisann
Her var det folksomt på en mandags morgen[:D]

Kristoffer ligger enda.Han hoster og hoster om natta igjen så han er nok helt utslitt. For han ligger aldri lenger om morgenen enn han MÅ. Så da er han sikkert litt utslitt etter natta. Jeg gleder meg til det blir sammenhengende natt igjen. Jeg har hatt vondt i halsen i snart to uker nå. Så Kristoffer har nok fått det samme som meg. Får håpe det ikke blir så langvarig med ham.
Han skal få ta seg en tur i barnehagen, og jeg skal til jordmor for første gang. Det blir spennende. Regner med jeg får litt kjeft siden jeg ikka har vært til kontroll før. Kun en gang. [;)]
Så skal jeg hjem å rydde og lese litt før jeg skal hente han igjen. Planen er å hente han litt tidlig.

Uff nå starter hostekulene igjen så nå er han definitivt våken.
Ha en fin dag damer[:)]

Her har vi også en gutt som hoster om natta - helt grusomt å høre på.... men han virker helt frisk og fin når dagen kommer (snørrete, men bortsett fra det helt topp i formen). I dag våknet han seks, og jeg dro han med meg opp i gjestesenga, og jammen sovnet han som en stein på armen min - det skjer ALDRI altså!! Så sov han til ti på sju... jeg var jo så overrasket over det hele at jeg knapt rakk å sovne før vi måtte opp igjen.

Nå er huset tomt, og jeg skal sette meg og se litt serie på pc'n...

Lykke til hos jordmor i dag ajasto! (hvorfor har du ikke vært på kontroller egentlig? Jeg syntes alltid det var så gøy jeg)

God Morgen [:)]

Da har jeg lever Leah og William i barnehagen, og driver med frokosten [:)] Tenkte å finne ut hva jeg trenger for å bygge køyesenger i dag, og finne ut hvordan vi skal gjøre det .. Gleder meg litt til det prosjektet [;)] Rommet til barna blir jo nesten borte med to køyesenger der inne, så derfor tenkte vi å bygge en selv.. Funnet litt bilder på nettet, sånn at det blir litt større gulvplass osv .. Spennende [:D]

God morgen jenter! Ja, da er ungene levert, frokosten inntatt, og nå skal mor strikke! jeg har fått helt strikkedilla.. [:D] Strikka et par tøfler til meg selv i går, og holder nå på med tøfler til Sindre.. Maren og må vel få et.. Til meg selv strikket jeg ballerinatøfler.. KJEMPEENKLE! Jeg, som er en uerfaren strikker, strikka et par på ettermiddagen i går.. [8D] Tenkte jeg skulle hekle noen kjøkkenkluter og gi bort i gave i år og.. Men får se.. Vet ikke hvor spennende det er å få i gave liksom.. [8D] Men det blir jo selvfølgelig sammen med andre ting.. Hehe..
Planen i dag er egentlig å ikke gjøre noenting.. Slappe av etter helga.. Vaske litt klær og så må vi slenge opp den siste rullen med tapet.. Så blir det strikking resten av dagen.. [:)]

God mandag
Trøtt ja, christian kom å ville sove med oss i natt og da blir det til at mammaen går å legger seg et annet sted.
Har alldri klart å sove siden av christian, redd for at jeg skal ligge på han.
Så da ble det ikke mye søvn på meg i natt.
Har kommet meg på plass på kontoeret så skal prøve å få jobbet litt

almyrida; oppskrift på ballerinatøfler takk!

Hei hei :)

I dag er jeg hjemme med minsteprinsessen. Hun spydde i går, men hun er i overraskende fin form nå da[:)] Nå har vi akkurat sett en film og nå tenker jeg det blir litt husarbeid før vi etter hennes ønske skal spille wii[:D] Var ikke vanskelig å svare ja da for jeg digger å spille wii[:D]
Ellers har vi vel lite planer resten av dagen

Ha en super dag alle sammen!

Mandag ja!

Jeg har sovet som en stein i natt, og det var etterlengtet! Har ikke sovet skikkelig på flere dager pga ei lita ei som har vært i ulage siden de overnattet borte - for to uker siden[&o] men i natt sov alle godt, og ungene måtte vekkes da det var tid for bhg i dag[:)]

Jeg pjoner votter som skal bli julegaver! Hadde egentlig tenkt å strikke selbuvotter, men jeg sliter så med tommelen, for på de minste blir det så smått og knotete, men med heklekroken går det så det suser, så da blir det slike istedet[:D][:D] må ut å kjøpe mer garn og tykkere heklenål, og muligens sølv eller gulltråd for å ha ilag med, etter snuppas ønske[:D]

Jo, og så har mamma og jeg vært å handlet skisko til ungene, snuppa får det av henne i julegave, men siden det er nå vi har snø og vinteren her er veldig ustabil skal hun få dem i dag, så skal lillemor få ski og skisko av oss så hun får de og i dag så kan vi teste dem i ettermiddag[:D]

Ny uke, nye muligheter (og enda nærmere eksamen[&:])

Jeg sitter her og leser til eksamen og kjenner stressnivået øker betraktelig for hver dag som går[&:]
Er mye travlere å være fulltidsstudent enn jeg hadde sett for meg og føler aldri jeg kommer ajour med lesingen[&o]
Hjelper ikke på at huset nærmer seg ferdig og tankene mine er mer i flyttemodus og interiørplanlegging enn eksamensforberedelser... Usj altså!
Kunne trengt en god dose motivasjon og klisterhjerne akkurat nå kjenner jeg...

Ungene er heldigvis relativt friske og raske. Måtte det bare fortsette slik til eksamen er over! *Krysser fingre*

ORIGINAL: lenemor

http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=111&d_id=29&lang=no

Nå er ikke mine like fine som disse da.. [:D][8D]
Men de var kjempeenkle!

ORIGINAL: Almyrida81

ORIGINAL: lenemor

http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=111&d_id=29?=no

Nå er ikke mine like fine som disse da.. [:D][8D]
Men de var kjempeenkle!

Disse har jeg og strikka, kjempeenkle[:)]. Greit med sånn som er fort gjort[8D].

Her er vi forkjøla både jeg og ungene. GUbben slipper alltid unna[>:][:D], sikkert fordi han ikke er her så mye, luringen[:D][X(].

Lukas har vært mye våken i natt pga forkjølelsen og jeg er ikke i form selv, så her har dagen gått il å bære på en sutrete unge. Heldigvis sov han godt i vogna i dag, så jeg fikk lagt meg ned å slappa av litt.

I morgen har Nathalie fri, får se hva vi skal finne på da... håper på litt fint vær, så vi kan lufte oss litt[:)]

Back
Topp