lenemor
Forumet er livet
Jeg er oppe med begge ungene - jeg har sittet ved matbordet i nesten en time, jeg har spist frokosten min, August har spist to brødskiver, og Johanna har fremdeles bare spist et halvt knekkebrød... jeg blir tullete av at hun skal drive med alt annet, og når hun begynte å holde seg for ørene når jeg snakket til henne gikk jeg rett og slett. Jeg har gitt beskjed om at hun kan sitte der i dag, og at vi i alle fall ikke går i barnehagen før hun har spist opp. Liker ikke å tvinge i henne mat, men hun driver bare og tuller, og det er alt for sent å komme i barnehagen og spise frokost, der er de ferdige. Lurer på om det er et eget nettverk for barn hvor de lærer å trykke på knappene til foreldre så de eksploderer jeg - for hun her er en A-stundent i den skolen altså
I dag øsepøser det. Jeg skal ned og sende noen bøker, jeg har solgt litt flere, ellers har jeg ingen planer som helst. Hva skal dere i dag da?
I dag øsepøser det. Jeg skal ned og sende noen bøker, jeg har solgt litt flere, ellers har jeg ingen planer som helst. Hva skal dere i dag da?