Mandag igjen

lenemor

Forumet er livet
Jeg er oppe med begge ungene - jeg har sittet ved matbordet i nesten en time, jeg har spist frokosten min, August har spist to brødskiver, og Johanna har fremdeles bare spist et halvt knekkebrød... jeg blir tullete av at hun skal drive med alt annet, og når hun begynte å holde seg for ørene når jeg snakket til henne gikk jeg rett og slett. Jeg har gitt beskjed om at hun kan sitte der i dag, og at vi i alle fall ikke går i barnehagen før hun har spist opp. Liker ikke å tvinge i henne mat, men hun driver bare og tuller, og det er alt for sent å komme i barnehagen og spise frokost, der er de ferdige. Lurer på om det er et eget nettverk for barn hvor de lærer å trykke på knappene til foreldre så de eksploderer jeg - for hun her er en A-stundent i den skolen altså

I dag øsepøser det. Jeg skal ned og sende noen bøker, jeg har solgt litt flere, ellers har jeg ingen planer som helst. Hva skal dere i dag da?

Jeg hadde også skrevet en tråd, så jeg kopierer det over[;)]

Nå har jeg ferie med Mina i 2 uker og det skal bli godt Jeg var veldig spendt på første natten her i leiligheten, selvom vi har sovet flere ganger her mens faren min bodde her. Mina roet seg etterhvert på kvelden, men ville veldig gjerne at jeg skulle også legge meg. Sikkert fordi vi nå sover på samme rom, men fortalte at mamma skal legge seg etterpå. Hun sovnet til slutt Men sov urolig og våknet rundt midtnatt, så da tok jeg henne i senga. Og vi sov til kvart på 7

Idag skal vi dra til Minas oldemor og spise lunsj sammen med bestemor, så det blir koselig Mate fuglene på Østensjøvannet også, siden det liker Mina veldig veldig godt

ORIGINAL: lenemor

Jeg er oppe med begge ungene - jeg har sittet ved matbordet i nesten en time, jeg har spist frokosten min, August har spist to brødskiver, og Johanna har fremdeles bare spist et halvt knekkebrød... jeg blir tullete av at hun skal drive med alt annet, og når hun begynte å holde seg for ørene når jeg snakket til henne gikk jeg rett og slett. Jeg har gitt beskjed om at hun kan sitte der i dag, og at vi i alle fall ikke går i barnehagen før hun har spist opp. Liker ikke å tvinge i henne mat, men hun driver bare og tuller, og det er alt for sent å komme i barnehagen og spise frokost, der er de ferdige. Lurer på om det er et eget nettverk for barn hvor de lærer å trykke på knappene til foreldre så de eksploderer jeg - for hun her er en A-stundent i den skolen altså

I dag øsepøser det. Jeg skal ned og sende noen bøker, jeg har solgt litt flere, ellers har jeg ingen planer som helst. Hva skal dere i dag da?

Skjønner godt du synes det er provoserende når hun holder seg for ørene ja. Hadde vel nesten eksplodert selv[;)]

Har dere stort soverom dere deler? Kanskje det hadde vært lurt å lage en egen alkove til henne, med en romdeler (som denne for eksempel, den kan jo fylles med bøker og bokser med leker og sånt) sånn at hun ikke forventer at du skal ligge der sammen med henne?

Nå er frøken oppesen i barnehagen, lillebror sover i vogna si, og pappa har stått opp. Jeg tar meg en kopp kaffe og nyter roen

God mandag jenter[:)]
Da har ferien startet for oss deilig. sov til 10:00 alle sammen.
I dag skal vi pakke og gjøre oss i stad til ferietur.
Ferden går første natt i langesund, før vi drar videre til kr.sand med sabeltann showe og dyreparken i skal være der til fredagen. Før vi drar videre til Stavanger skal sove der i 2 netter før vi skal ut på Utsira og så går ferden hjem igjen.

Mandag ja.. Og slutt på ferien.. *sukk* Hehe.. Kjenner jeg hadde trengt en ferie etter ferien, men må vel bare hoppe i det..! Sindre og er en mester i å irritere.. Han og er begynt å holde seg for ørene.. Hvor tar de det fra? Hvem har lært dem det liksom? Er det et instinkt? [:D] Vi har et mødreinstinkt og de har et irritere-mødre-instinkt..? Jeje..
Skal straks på butikken og ta litt storhandel så vi har mat en stund.. Må vel og spise litt frokost selv tenker jeg..

Ellers så lurer vi litt på å dra på tur i helga igjen.. Har jo telt, så kan dra hvor vi vil liksom.. Men hvor blir det finest vær, er jo det som er spm.. [:D]
Så bra ut i Bø i Telemark da.. Men vi får se..

Mandag ja! Jeg skal ikke ha barna før til fredag, og vi har ingen planer denne uken, jeg skal nok slappe av og kose meg, men blir deilig å få barna i hus igjen, det må jeg si [:)] Om en uke skal jeg barna og kjæresten min og barna hans på camping, der mamma og pappa har campingvogn! Det blir utrolig koselig [:D]

Ja så var det mandag igjen.
Denne uken er jeg hjemme med ungene, for barnehagen har stengt[:)]

SiljeA. Når kommer du til stavanger? Har du planer?

Ha en fantastico mandag alle sammen

Da var det tilbake til hverdagen her etter en deilig ferie i sør[:)] Men ferien er på ingen måte slutt for det.

Her er det deilig vær til å være inne i - øspøs her. Skal nok gjøre litt her etterhvert - må vaske en haug med klær og rydde litt på plass, når jeg gidder[8D] Mannen har jo også ferie så da blir det litt enklere med barna også kjenner jeg.

Ha en finfin dag, alle sammen!

ORIGINAL: Sanderogeliasmamma

Kommer fredag og skal være til søndag har ingen store planer.

Har dere stort soverom dere deler? Kanskje det hadde vært lurt å lage en egen alkove til henne, med en romdeler (som denne for eksempel, den kan jo fylles med bøker og bokser med leker og sånt) sånn at hun ikke forventer at du skal ligge der sammen med henne?

Nå er frøken oppesen i barnehagen, lillebror sover i vogna si, og pappa har stått opp. Jeg tar meg en kopp kaffe og nyter roen

Rommet vi deler er VELDIG lite[&:] Da de skulle pusse opp badet, så tok de en god del av soverommet for å få inn vaskemaskinen. Men jeg trodde ikke de skulle ta sååååå mye[&o]. Er så vidt plass til senga mi som er 1,20 og hennes som er 140.

Åh, så teit. Kanskje dere kan dele det med en gardin eller noe, så får dere "hvert deres"?

Åh, så teit. Kanskje dere kan dele det med en gardin eller noe, så får dere "hvert deres"?

Det kunne kanskje ha gått.. Får se litt hvordan det går fremover, så hadde det evt vært en mulighet[:)] Takk for tips!!

ORIGINAL: silje a

Skulle fått til et treff da!! [:D]

Noen som er med?

ORIGINAL: Actrine

ORIGINAL: silje a

Skulle fått til et treff da!! [:D]

Noen som er med?

Er med jeg sender deg mobil nr mitt så kan du sende en sms hvis der passer for noen.

Back
Topp