Mandag i uke 48, datoen er vel ca 29 november 2010

Looney

Forumet er livet
VIP

good mandag! EN natt med lite søvn for min del fordi jeg ikke var trøtt og det var visst ikke snuppa heller. Gubben og N har purket og sovet som bare det[>:] urettferdig......[:D]

Jeg skulle egentlig levere gamel bilen på verskted i dag, men gubben tok omveien på vei til jobb for å gjøre det. Bilen har nemlig dårlige vinterdekk og blir ikke varm (håper de får fikset dette i dag). SÅ da ville ikke gubben at jeg, N og snuppa skulle kjøre den (er det et tegn på at han synes jeg er en dårlig sjåfør?). Så da slapp jeg stresse avgårde nå på morgenen.

Nicholas våknet rundt halv åtte og hostet masse. Litt krupphoste igjen så vi pøser på med Efedrin før barnehagetid. Ellers skal jeg til tannlegen 09.20 og gleder meg ikke nevneverdig nei[:o]

Etter tannlegen MÅ jeg ta sol, og på en liten matshopping.

Vi bestemte i går å ha alle vennene våre på middag i tillegg til fest på det tradisjonelle juleverkstedet om to uker, så da ble vi nesten 25 inviterte. Får virkelig håpe alle ikke kommer.....[:D]

God morgen! [:)]

Jeg og Tobias er oppe, stod opp kl 8 vi. Ida sover enda.
Ute er det -18 grader, og jeg håper virkelig det blir litt varmere snart, for vi må på matbutikken [:o] Kan jo ikke ut og gå med småttisene når det er så kaldt! [&o]
I ettermiddag er det Functional Moves, men da er det sikkert litt varmere. Håper det i allefall, hehe.
Ellers bare være-inne-og-kose-oss-planer i dag [:)]

Ha en fin dag dere! [:)]

Det er kaldt men utrolig fint ute i dag. 5 cm nysnø, -12 grader og sol. [:)] Ser ut som et juelkort ute.

I dag skal Hannah ha med seg en venninne hjem fra bhg. Og dere kan tro de gledet seg. De var jo helt på styr![:D] Hun skullle egentlig vært i bursdagen til Hannah men ble desverre syk, så hun har ventet lenge. [:)]

Ellers blir det en rolig dag. mennen har fri så vi skal nok ut å gjøre noen småærender.[:)]

halloen[:)]

i dag har jeg vært hos fysio, han gnudde litt på meg og viste meg noen øvelser. det gjør godt, men jeg får vondt etterpå.

var borte i helga, 98 årsdag og greier. moro, men veldig slitsomt! nå håper jeg virkelig vi skal være hjemme frem til jul, man trenger å være litt hjemme å.

ellers så hører jeg fint lite på den ene øret, har vel noe med at jeg har hatt vondt i halsen noen dager. rare greier.

fint og kaldt her å, men kunne gjerne hatt litt nysnø. lenge siden sist nå.

fin mandag[:)]

Gikk greit å gå til butikken, stappa to stk meget godt kledde unger i sykkelvogna jeg, og småløp nedover. De var nesten svette da vi kom hjem, hehe. Kjøpte kuldekrem i dag jeg, bedre sent enn aldri!

hvilken kuldekrem kjøpte du? var på det apoteket på mega'n deres sist helg, ble anbefalt seba med sin jeg. syns den er litt rar, akkurat som det er rusk i den[8|]

ORIGINAL: MaRtE:)

hvilken kuldekrem kjøpte du? var på det apoteket på mega'n deres sist helg, ble anbefalt seba med sin jeg. syns den er litt rar, akkurat som det er rusk i den[8|]

var på det apoteket jeg kjøpte jeg også, og det ble SebaMed. Har ikke prøvd den enda da, skal prøve den i ettermiddag. Blir litt spent nå da, siden du sier den er rar, hehe.

Overlevde tannlegen i dag også Synes jeg var så flink at jeg dro rett på shopping. Ble mase undertøy og stæsj til meg selv + rød tight kjole til julebordet med jobben på fredag. Kjøpte meg en cardigan også visstnok. Tatt sol har jeg fått gjort også.

Nå skal jeg sløve frem til bhg henting og middagslaging til favorittguttene mine

god bedring suki[:)]

hører julemusikk og spiser nøtter[:D] jul i svingen med sissel og han odd[:D] koselig!!!!

Ingen her i kveld?

Back
Topp