God morgen! [:)]
Her også gjorde klokkestillingen godt, jeg sov helt til klokka ringte, og det har jeg ikke gjort på evigheter. Ungene måtte jeg vekke litt over halv 8, de har heller ikke sovet så lenge på leeeenge!
Nå er de i bhg, og jeg skal ligge på sofaen helt til de må hentes. Jeg har så vondt i ryggen at jeg omtrent ikke klarer å røre på meg. Skulle hatt en sykmelding sånn egentlig, for jeg vet jeg blir spurt om å jobbe senere i uka, og det har jeg ikke sjans til å klare sånn som det er nå. Men jeg får vel ikke det når jeg ikke har en eneste fast vakt? [8|] Vil jo ikke tape penger pga ryggen heller liksom...
Ute snør det, sambo har ikke måkt siden lørdag, så jeg kom meg knapt opp med vogna i dag. Måkte halve av det som måkes kan da jeg kom hjem fra bhg, men da hadde jeg så ryggvondt at resten får bare vente. Ser det snør igjen nå også... møkk altså!! [&:]
I kveld skal jeg og ungene på trening, jeg skal på Functional Moves kl 18, og de skal få være med for å se på det nye senteret. Tenkte å dra litt tidligere, sånn at de får litt tid på seg til å bli kjent med lokalet. Og ja, jeg må faktisk trene selv om jeg har vondt i ryggen, det har nemlig legen sagt. Masse trening for å forebygge og lindre. Frister ikke, men vet det ikke blir bedre av å la være.
Ha en fin dag dere! [:)]