mandag i dag!

MaRtE:)

Gift med forumet
god morgen!

Du var først - god morgen[:)][:)]

Ut på tur straks med Josephinesnuppa[:)][:)] Strålende sol, men kaldt her i dag[:)]

ja, nå er helldigvis mars snart ferdig!!! da MÅ det jo bli vår[:D]

den klokkestillinga var helt grei i går, men i dag ville vi alle sove lengre faktisk. gikk greit da, men jeg var trøtt... et godt tegn for meg, har slitt lenge med søvn så sove til klokka ringer er gull!!!

i kveld skal jeg på teater med jobben, skal se wolf-etter-eller-annet. fra den filmen på 70-tallet, skal visst være bra. er åretsjulegave fra jobb, tror det blir mye bedre enn i fjor for da var vi på noe meget tragisk forestilling etter min smak. jeg dro i pausen for å si det sånn.

ha en fin mandag!

God morgen! [:)]

Her også gjorde klokkestillingen godt, jeg sov helt til klokka ringte, og det har jeg ikke gjort på evigheter. Ungene måtte jeg vekke litt over halv 8, de har heller ikke sovet så lenge på leeeenge!
Nå er de i bhg, og jeg skal ligge på sofaen helt til de må hentes. Jeg har så vondt i ryggen at jeg omtrent ikke klarer å røre på meg. Skulle hatt en sykmelding sånn egentlig, for jeg vet jeg blir spurt om å jobbe senere i uka, og det har jeg ikke sjans til å klare sånn som det er nå. Men jeg får vel ikke det når jeg ikke har en eneste fast vakt? [8|] Vil jo ikke tape penger pga ryggen heller liksom...
Ute snør det, sambo har ikke måkt siden lørdag, så jeg kom meg knapt opp med vogna i dag. Måkte halve av det som måkes kan da jeg kom hjem fra bhg, men da hadde jeg så ryggvondt at resten får bare vente. Ser det snør igjen nå også... møkk altså!! [&:]
I kveld skal jeg og ungene på trening, jeg skal på Functional Moves kl 18, og de skal få være med for å se på det nye senteret. Tenkte å dra litt tidligere, sånn at de får litt tid på seg til å bli kjent med lokalet. Og ja, jeg må faktisk trene selv om jeg har vondt i ryggen, det har nemlig legen sagt. Masse trening for å forebygge og lindre. Frister ikke, men vet det ikke blir bedre av å la være.

Ha en fin dag dere! [:)]

Skrållan: Masse god bedring til ryggen din og satser på at den blir bedre snart[:)][:)]

Jeg har minsten hjemme i dag. Hun er forkjøla og 39 i feber[&o] Ikke bare bare å hoste til en brekker seg. Syns virkelig synd på Vilde i natt..Vi har nesten ikke sovet i det hele tatt i natt..La henne i senga nå kl 10 for da klarte hun ikke å holde øynene oppe lengre. Så får vi se hvor lenge hun sover

Jeg har bestilt time hos optikeren for jeg skal ha ny briller[:)] Dem hadde time 11.30 i dag men det er midt i soving til minsten og passet ikke..Men skal på onsdag og jeg gleder meg faktiskt. Mine briller er nemlig kjøpt i 2003...Men er helt nøytrale så passer liksom uansett[:)]

Jøye meg som jeg prater da[;)]

Men nå er planen å rydde litt mens minsten sover

Så får heller snakkes senere

Syk liten gutt i dag... sitter på fanget mitt og sover-med nintendo i ene hånden og penna til spillet i den andre[;)]
Ser ut som en overhengende sak begynner å løse seg..
I dag har vi hatt ergoterapeut her. E fikk stolen sin og er kjempefornøyd. Bestilte en del småting som spisebestikk,tykke penner,tusjer og noen spesialting som skal prøves ut. GUD,så godt at det begynner å løse seg litt..NÅ vet de ikke hva godt de kan gjøre for  å hjelpe henne[:D]
En sliten mamma gråt en skvett etter ergotp dro-av lettelse! 

Hehe, søte gutten Mandy! [:)] god bedring til han, og hurra for all hjelp E får!! [:D][:D]

Ryggen min blir bare verre og verre, nå klarer jeg ikke å gå en gang. Måtte på do for en halvtime siden, men klarte ikke å reise meg opp, så jeg måtte krabbe på alle fire inn på badet, men der klarte jeg ikke å komme meg opp igjen. Flott altså. Fikk på mystisk vis av meg benklærne og fikk rota meg inn i dusjen og tissa der. Snasne greier. Nå er jeg tilbake i sofaen, tårene triller ukontrollert, dette er verre enn en fødsel! Hadde gladelig pressa ut en unge på godt over 4 kg på 2 timer istedet for dette!!

Jøssenavn Skrållan!!![:o] Kom deg til legen, og begynn å tenke på deg selv kjære deg[&o]

Mandy: Så utrolig godt å høre!! Ble litt rørt selv av innlegget ditt!!![:)][:)][:)][:)] God bedring til lille gutten, skjønningen!!![:)][:)][:)]

Buffi: God bedring i heimen!![:)][:)]

MaRtE: Var trøtt her og i dag, så dårlig timing at jeg hadde tidligvakt!![>:]

Fikk ikke den leilightene jeg ville ha, og den andre vil ikke JEG ha[&o][&o][X(] jeje.. må jo ordne seg til slutt!?!?[:)] Kost meg med mini i dag, han er så god for tiden!!!

delia: det ordner seg til slutt for snille piker vet du! [:D]

NÅ har jeg vært hos legevakta! Var fastlegen min som hadde vakt i dag, og han smålo litt av meg da jeg kom vaggende, hehe. Har heldigvis en god tone med legen, vi kan fleipe med det meste. Uansett, han ga meg dop, og beskjed om å torturere meg selv litt. Så jeg skal finne en stilling som er skikkelig dritvond, så holde den i minst 6 min, for så å legge meg ned med is på ryggen i 30 min. Dette skal jeg gjøre så mange ganger om dagen som mulig. I tillegg må jeg passe meg for å sitte og ligge for mye, for da stivner jeg. Så jeg tenker faktisk å dra på spinning i morgen tidlig...

Sliten[X(]

Snuppa har nesten ikke sovet i dag og humøret blir jo da deretter. Men nå sover to søte små, og det blir ikke lenge før jeg gør det samme gitt[:)]

[:@][:@][:@][:@] Fryktelig slitsomt med en fireåring som våkner og gråter oftere enn en 2 mnd gammel unge[:@]. Særlig når han ikke kan fortelle hva som er galt....jeg blir faktisk sliten jeg[&o][&o]

så handy da, shoppis[:D][:D] kjekt å ha!

ORIGINAL: Shopoholic

ORIGINAL: Looney

[:@][:@][:@][:@] Fryktelig slitsomt med en fireåring som våkner og gråter oftere enn en 2 mnd gammel unge[:@]. Særlig når han ikke kan fortelle hva som er galt....jeg blir faktisk sliten jeg[&o][&o]

Har han holdt på slik lenge? Mareritt?

Jeg har kjøpt meg drill i dag faktisk [:D] Baggen min begynner og bli full av flott verktøy nå!
Nå skal jeg ut og pusse videre på ett gammelt vindu!

Han holdt på slik tidligere, men det har vært bra lenge nå. I går var lunta mi så kort at jeg rett og slett gikk og la meg så fikk samboeren ta over[&:]
Merker jeg har kort lunte når det kommer til styr og natten nå med Nicholas fordi det har vært så sykt mye tidligere. *bank i bordet* for at det fortsette i den gode trenden.
Han pleier fortelle det når han har mareritt eller noe annet. Det værste er at han bare sutrer/gråter og når jeg spør hva det er får jeg til svar: ikke noe[&:]

Back
Topp