Mandag i dag...

sandra 22

Gift med forumet
God morgen...

Hva skal dere gjøre i dag?

Jeg har Mikael hjemme i dag,han er pottetett å forkjøla..Håper han holder seg rolig så jeg greier å følge med han[:)][:D]
Ellers i dag skal vi bare kose oss inne å vente på mannen komme hjem i kveld...

god morgen :)

her venta vi på at gubben skal komme hjem fra jobb slik vi kan levere fra oss dei 2 små
og fare til ålesund[:)]
har ei som skal inn på sjukehuse i ettemiddag, så da tenkte jeg å få brukt litt penga også[:)]
ellers så er det bare småplukk her og der i heimen og vasking ta ett tonn med klær som står på tape.

ha en fin dag allesammmen[:)]

God bedring til alle syke barn og voksne. [:)]

Jeg har vært i luciafeiring i barnehagen, fikk lussekatter og kaffe, og hørte på flinke barn! Koselig! [:)]

Sitter nå på jobb og har en liten gløgg- og pepperkakepause før det er siste innspurt mot juleferie. Tar ferie på fredag tenker jeg, og lar den vare til ca 3 januar. Deilig!

I kveld tar jeg hurtigruta til Harstad for å hente meg bil. Blir godt å ha egen bil igjen, til og med registrert på meg. [;)]

Ha en fin dag jenter!

Hei alle sammen!
Startet dagen i dag med luciafrokost i barnehagen. Er så koselig når vi får litt tid til å være i barnehagen[:)]
Nå sitter jeg på jobb og lurer på hvor lenge jeg orker å sitte her. Ble plutselig så veldig kvalm[&:]

Masse god bedring til alle som er syke!
Naftaline - det er drømmen min også å ta juleferie snart. Men må nok jobbe nesten ut neste uke også.. Høres så deilig ut med tidlig juleferie[:D]

Hei tuddelu! Jeg er syyyk[&o] Skikkelig forskjøla!

Sambo tok med snuppa på luciakaffe i dag og er på jobb nå, jeg må opp å hente henne etterhvert.
Hadde egentlig ca 100 ting jeg skulle gjort i dag, men jeg orker ikke.. vi får se hvordan formen blir i morgen.

Ellers kan jeg iaf skryte av at alle julegaver er handlet, alle kort er scrappet og klare for posting. Mangler bare å få postet de og leveret ut noen få poser med gaver[:)]

God formiddag! [:)]

Stod opp drittidlig på vår fridag, og dro oppover på Lucia i bhg. Tobias slo seg kokkelimonke da, han er skikkelig mammadalt, så jeg måtte gå i toget sammen med han, haha! Etterpå så vi storungene gikk, før de hadde konsert. Såååå flinke altså! [:D][:D] Ida sitter og synger på Luciasangen enda, hehe.
Ellers har jeg prøvd å ringe legen i dag, jeg må ha en hastetime ang en rumpekompis som er diger og plager vettet av meg (herrrrrlige detaljer, værsegod!) og Ida hoster så hun spyr - gjorde i allefall det i går kveld. FREDAG fikk vi time, jaggu sa jeg hastetime!! Men skal ringe nedover på onsdag, så kanskje vi kommer inn på dagen.
Har allerede vært på besøk hos bestis også, de kom jo hjem fra syden i helga. Koselig å se henne igjen, brun og fin, og med større mage enn da de dro [:)]
I ettermiddag kommer svigers hit og baker lussekatter med ungene mens jeg er på Functional Moves. Det blir spennende med rumpetrollet, men jeg må jo trene. Og hurra for alenemortilværelsen forresten, håper ikke Ida hoster så hun spyr i kveld igjen...

I kveld skal jeg se finalen på 71 grader nord, og oppfordrer dere alle til å stemme på Gøril som publikumsfavoritt på http://www.tvnorge.no/poll?pollId=poll_7_1293&questionId=0&forward=/programmer-tvn/71-nord&answerId=11&cookieSet=true [:D]

God bedring alle syke!

ORIGINAL: Skrållan

I ettermiddag kommer svigers hit og baker lussekatter med ungene mens jeg er på Functional Moves. Det blir spennende med rumpetrollet, men jeg må jo trene.

Ta litt polstring i trusa i tilfelle trollet sprekker da[;)]

ORIGINAL: Destiny85

ORIGINAL: Skrållan

I ettermiddag kommer svigers hit og baker lussekatter med ungene mens jeg er på Functional Moves. Det blir spennende med rumpetrollet, men jeg må jo trene.

Ta litt polstring i trusa i tilfelle trollet sprekker da[;)]

hæhæhæhæ, ja må jo det! [8D]

Da er min første dag som periodealenemor over. Synes det har gått fint jeg, lite krangling med ungene og. Føler jeg allerede har fått fin rutine på rydding og husarbeid også, sjelden det ser så strøkent ut her på kveldstid når sambo er hjemme, haha! Måtte det bare fortsette! [;)]
Kom hjem fra trening til nystekte lussekatter, snakk om luksus! Nå er ungene lagt, de tester meg litt, så de er våkne enda. Jaja, sovner vel snart.
Jeg skal dra frem rockeringen snart, og se finalen på 71 grader nord! HEIA GØRIL!!!!!!

Back
Topp