God formiddag! [:)]
Stod opp drittidlig på vår fridag, og dro oppover på Lucia i bhg. Tobias slo seg kokkelimonke da, han er skikkelig mammadalt, så jeg måtte gå i toget sammen med han, haha! Etterpå så vi storungene gikk, før de hadde konsert. Såååå flinke altså! [:D][:D] Ida sitter og synger på Luciasangen enda, hehe.
Ellers har jeg prøvd å ringe legen i dag, jeg må ha en hastetime ang en rumpekompis som er diger og plager vettet av meg (herrrrrlige detaljer, værsegod!) og Ida hoster så hun spyr - gjorde i allefall det i går kveld. FREDAG fikk vi time, jaggu sa jeg hastetime!! Men skal ringe nedover på onsdag, så kanskje vi kommer inn på dagen.
Har allerede vært på besøk hos bestis også, de kom jo hjem fra syden i helga. Koselig å se henne igjen, brun og fin, og med større mage enn da de dro [:)]
I ettermiddag kommer svigers hit og baker lussekatter med ungene mens jeg er på Functional Moves. Det blir spennende med rumpetrollet, men jeg må jo trene. Og hurra for alenemortilværelsen forresten, håper ikke Ida hoster så hun spyr i kveld igjen...
I kveld skal jeg se finalen på 71 grader nord, og oppfordrer dere alle til å stemme på Gøril som publikumsfavoritt på http://www.tvnorge.no/poll?pollId=poll_7_1293&questionId=0&forward=/programmer-tvn/71-nord&answerId=11&cookieSet=true [:D]
God bedring alle syke!