Mandag-hva gjør dere på i dag

ajasto

Forelsket i forumet
Ja idag er det mandag igjen og veldig kaldt ute. Brrrr Vi stod opp litt før sju og nå sitter vi å ser tv. Fikk nettopp telefon om at min nærmeste tante igjennom alle år sovnet stille inn i natt kl fire. Utrolig rart å tenke på at hun nå ikke er mer. Hun rakk å bli 81 år.

I dag skal Kristoffer i barnehagen, regna med vi reiser litt før ti som vanlig. Jeg skulle vært en tur på nav med permisjons papirene eller hva det heter men tror jeg utsetter det litt. Reiser hjem og leser litt istede.

Hva skal dere i dag da?

God morgen.. [:)]

Her sto vi opp halv åtte, sovet urolig i natt. Trym har vært å tissa to ganger i natt. Men blir nok en lur på meg i dag.

Må få ringt på den stillingen jeg søkte på her, Askim & Mysen rør (interøravdeling) Høre om de har begynt med intervju [;)][:)]  Ellers så blir det litt shining her hjemme, klarte ikke å gjøre så mye på fredag [>:] Dårlig form. Jaja.. Så langt føler jeg meg i grei form. [:)]

I dag er det kaldt ute, -1,5 viste det i sta.. Brrr [:D] Syns det er bare deilig

God morgen, og kondolerer ajasto - ingen hyggelig melding å få!

Her startet dagen klokka seks som vanlig.. men vi holdt oss i senga til over halv sju før vi gikk på badet. Nå har alle reist i barnehage og på jobb, og jeg har huset helt for meg selv. Har vært en travel helg, så jeg har ikke tenkt å gjøre stort i dag, annet enn å rydde og vaske litt klær - og så skal jeg ha personalmøte her hjemme i ettermiddag, turnusen skal diskuteres.

Her er det også kaldt i dag - ikke at jeg tenkte spesielt over det da jeg dro i barnehagen, men da jeg kom hjm igjen så jeg at naboen sto og skrapa is på frontruta på bilen... da kom jeg på hvor godt det er å ha garasje [:D]

Nå har jeg tenkt å ta frem Sopranos og begynne på nytt på den serien.. har vel sett en tre-fire episoder for et par år siden, men har seks sesonger på dvd (eller fem), og de bør ses har jeg hørt

God mandag :-)
Var deilig når roen senket seg i går etter å hatt 30 stk innom i løpet av helga.
Men Christian har hatt en kjempe fin feiring av 4 års dagen sin.
Ellers så er begge gutta hjemme i dag christian har fått øyekatar og kjetil er forsatt vedlig forkjølet og hoster stygt.Så har fått bestilt lege time til dem begge i dag.

Så her blir det jobbing hjemme i dag på meg

Ajasto kondoler[:(]

Vår rutinepregede hverdag går sånn:

Mate flere ganger i løpet av natta..
Lillebror sovner endelig på morrakvisten og jeg dupper..
Bertine våkner..
Frokost for alle tre..
Gå til bhg..
Jeg går tur! Deilig!
Hjem..
Lunsj for meg og lillebror..
Legge lillebror og få han til å sovne, ikke alltid like lett..
Legge meg og sove ca 1 time..
Gå til bhg for  å hente snuppa..
Hjem og lage middag..
Legge storesøster..
Legge lillebror en gang mellom 18-21
Natta senest 22..

Tror jeg skal kopiere denne hver dag, for dagene er rimelig like for tida..[8|]

Back
Topp