Mandag faktisk

Mor4

Gift med forumet
og jeg får ikke sove.....

god morgen[:)]

nå skal jeg dusje!

ha en finfin dag[:)][:)]

God morgen alle sammen! [:)]

God natt her, ungene har vært snille med mora si [;)] Det liker jeg! Nå sitter Ida og ser barne-tv og vil ikke ta av nattkjolen, og Tobias løper rundt her med dukkevogn. Han har på seg str 92 for første gang i dag, men jeg ser at de klærne godt kunne ligget i skuffa noen uker til, han svømmer jo nesten! [8D][:D]
Ute skinner jo sola! Er litt skyer også da, også er det bare 11 grader. Men vi må jo nesten ut og leke litt i dag, kanskje dra til parken før lunsj? [:)] Skal også på butikken, og i ettermiddag skal jeg på Functional Moves! [:)] That reminds me, kanskje jeg må fikse barnepass til da! [8D]
I kveld kommer sambo hjem, akkurat til leggetiden til ungene. Det gleder vi oss til, særlig Ida. Måtte be sambo sende bilde på mms av senga hans på hotellet, for hun var så opptatt av hvilken farge den hadde... [8|]

Ha en flott mandag! [:)]

Her er det soooool og 20 grader og jeg sitter inne og jobber med mappeinnlevering!!![>:] Jeje.. skal hvertfall kose meg med mini i ettermiddag.. grille[:D][:D] Sitter her og lurer på om jeg skal ta minien med meg til syden om en uke eller to... kjenner det hadde vært deilig med litt luft under vingene!![8D][:D]

Her er det strålende vær i dag. Jeg var skikkelig sur på gubben i går og dro på jobb før han sto opp i morges for å slippe snakke med han. men han ringte og ba pent om unnskyldning for dritt oppførsel både på telefon og mail da jeg kom på jobb[:)] Så etter en lang oppvasksamtale er vi venner igjen.

Middage i dag ble take away pizza som gubben tok med på vei hjem fra jobb og det smakte fortreffelig.

Nå sitter jeg faktisk i hagen med pc'en og nyter solen, mens N leker på lekeplassen utenfor her. Skal trene i løpet av kvelden men venter til gubben er hjemme fra oppdrag. Og N skal i seng tidlig i dag for han er håpløs å få opp om morgenen for tiden[:)]

Snart er heldigvis denne dagen over... dro til søs i ettermiddag, siden ungene skulle være der mens jeg trena. Dro så videre på senteret, er så knall trening den der Functional Moves altså! Dro så til søs igjen og henta ungene (takk Gud for sykkelvogn!), før vi dro hjem og gikk i dusjen alle tre... kjære vene, det er heltidsjobb altså! Nå spiser de forsinket kveldsmat, og sambo er på vei hjem fra togstasjonen...
I kveld skal jeg se Cougar Town, før jeg tusler til sengs.

jeg vurderer å ute å sykle, men det frister ikke... gi meg styrke!!

Da var spinning touren overstått og jeg har syklet 34 timer på  to måneder, i tillegg til styrketrening[:)] Nå vil jeg vinne premier

N har jo vunnet VM i ttesting av grenser den siste tiden, og da særlig ved legging. Og han har ofte blitt lagt altfor sent, og i tillegg ligget i to timer i sengen før han sov ner, og sovnet rundt 22.00. Så i dag prøvde mor nytt triks. I seng akkurat kl 19.00, og jaggu sov han 19.15. Spennende å se når haan våkner i morgen tidlig nå da[&:]

i dag har vi vært ute hele dagen
nyter ferien jah!!
jentene tok kveldsbadet på terassen!! deilig!
Trent i dag og gått lang tur, og funnet drømmehuset..mmm
ha en super kveld!

ORIGINAL: tutta80

nyter ferien jah!!
ha en super kveld!

Drømmehuset på Østlandet?? På flyttefot kanskje??[:D]

ORIGINAL: Looney

ORIGINAL: tutta80

nyter ferien jah!!
ha en super kveld!

Drømmehuset på Østlandet?? På flyttefot kanskje??[:D]

jepp, innen to år!!

Back
Topp