da har plasteret funket og jeg har fått time på mandag den 15 for innsett!
i morgen skal jeg begynne med utrogestan, men hvordan i all verden jeg skal få disse små kulene langt nok opp i "ho`haen" fatter jeg ikke laughing7 noen som har erfaring med det? er vel kanskje ikke så lett eller så morsomt å skulle fortelle om, men jeg spør nå allikevel
det er vel egentlig bare å prøve og så får det bli som det blir, man må jo ligge i ro i en halvtime etterpå uansett, så det går vel på et vis 
men jo mer dagen nærmer seg, jo mer nervøs blir jeg for at de to eggene som ligger på frys ikke skal overleve opptiningen... jeg leser jo fra andre at det er ofte det skjer og jeg har jo bare to... de ligger heldigvis på hvert sitt glass, men noen som vet hvor ofte sånt skjer? eller bekymrer jeg meg for ingenting?
i morgen skal jeg begynne med utrogestan, men hvordan i all verden jeg skal få disse små kulene langt nok opp i "ho`haen" fatter jeg ikke laughing7 noen som har erfaring med det? er vel kanskje ikke så lett eller så morsomt å skulle fortelle om, men jeg spør nå allikevel men jo mer dagen nærmer seg, jo mer nervøs blir jeg for at de to eggene som ligger på frys ikke skal overleve opptiningen... jeg leser jo fra andre at det er ofte det skjer og jeg har jo bare to... de ligger heldigvis på hvert sitt glass, men noen som vet hvor ofte sånt skjer? eller bekymrer jeg meg for ingenting?