Mandag ellevete 04 11

Looney

Forumet er livet
VIP
Gooooooooood mandagsmorgen

En smule trøtt i dag, men ellers er jo oppe og går igjen. Blitt for gammel til denne festingen jeg kjenner jeg[&:]

Josephine har sovnet i vogna si og jeg er innom her før vi skal ut en tur.

Ingen planer i dag, jeg vet ikke engang hva vi skal ha til middag[:)]

God morgen! [:)]

Var to trøtte barn her i morrest, fikk dem jo knapt opp før vi skulle i haaabagen, som Tobias kaller barnehagen. Men nå er de levert! [:)]
Jeg har allerede vært på butikken, stod faktisk uttafor sammen med pensjonistene og venta på at det åpna, hahaha. Da følte jeg meg kul gitt! [8D]
Driver og vasker klær nå, skal skifte på sengene også etterpå (må bare sitte litt med is på ryggen), samt rydde i klesskapet mitt, tenkte jeg. Masse klær der jeg ikke bruker lengre, som har blitt for store. Så da rydder jeg heller plass til noe nytt! [:)] Hekle litt skal jeg også, tenkte jeg!
Kl 18 skal jeg på Functional Moves, har booka barnepass, så de blir nok med de også.

Ha en fin dag dere! [:)]

Føler meg ganske ferdig med festing jeg og Looney[:D] Ikke nok med at jeg blir megadårlig etterpå, jeg mister alle hjernecellene underveis, så driter meg jo bare ut[8D]

Jeg har levert lillemor i barnehagen og handlet på Helgø sammen med alle pensjonistene. 10,90 for uemballerte brød der i dag, og pensjonistene tok helt av og handlet stappfulle handlekurver[:D][:D]

Lillemor er levert i bhagen, og jeg reiser på jobb om en time. Ha en strålende dag!

Da står det 9 brød og 2 appelsinkaker på benken og avkjøler seg. [:)]
Ingen påske uten appelsinkake[;)]

Ble en travel dag i dag gitt[:)]

Først så leverte jeg jentene i bhg. Deretter kjørte jeg til kiropraktoren min, for så stikke på trening. Og etter på stakk jeg en tur til moren min på jobben..Hun skal nemlig legge opp buksa mi..Slik går det når en ikke har noe som holder dem oppe så lengre[;)] da glir det ned gitt[:)]

Så handla jeg masse matvarer på veien hjem..

Og her sitter jeg da...puh

Jeg og snuppa har gått tur i solen. Er 16 grader ute i skyggen her i følge gradestokken[:)] Nå sover hun på terrassen og jeg har sjekket nettbanken og lønna var kommet inn gitt

Jeg har brukt siste timen på å stresse max for å finne barnepass til ungene i morgen, men det har løst seg, så da blir sjefen glad [;)]

Hatt en fantastisk helg på Geilo med mini og resten av slekten!MMormor spanderte alle opp med hotell og mat og det hele!!![:D][:D][:D] Stått på slalomski og badet og bare virkelig kost oss!!!![:D][:D][:D]

Så kjøpte jeg meg ny tv i går... jupp, singel og alene så da trenger jeg en 50 tommer å trøste meg med!!![8D][8D]

Ellers ringte bhg i dag siden jeg allerede har i overkant mye fravær da jeg er i praksis, for mini hadde puttet en stein i nesen!!![8|][8|][8|] joda på legevakten det bar, men jeg måtte jo gjøre jobben selv.[8D] Fikk beskjed om å blås han hardt inn i munnen og ut kom både stein og blod[:'(][:D][:D] Så nå løper han rundt med en blodig stein på glass, litt FOR stolt[8D] Hvorfor gjordet du det??? Men, mamma... jeg visste jo det ikke!!![:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Delia

Hatt en fantastisk helg på Geilo med mini og resten av slekten!MMormor spanderte alle opp med hotell og mat og det hele!!![:D][:D][:D] Stått på slalomski og badet og bare virkelig kost oss!!!![:D][:D][:D]

Så kjøpte jeg meg ny tv i går... jupp, singel og alene så da trenger jeg en 50 tommer å trøste meg med!!![8D][8D]

Ellers ringte bhg i dag siden jeg allerede har i overkant mye fravær da jeg er i praksis, for mini hadde puttet en stein i nesen!!![8|][8|][8|] joda på legevakten det bar, men jeg måtte jo gjøre jobben selv.[8D] Fikk beskjed om å blås han hardt inn i munnen og ut kom både stein og blod[:'(][:D][:D] Så nå løper han rundt med en blodig stein på glass, litt FOR stolt[8D] Hvorfor gjordet du det??? Men, mamma... jeg visste jo det ikke!!![:D][:D][:D][:D]

Det svaret kommer ofte her når han gjør noe dumt også[&:] Som å kaste skistavene til sambo på den ene bilen vår. Mamma, jeg visst jo det ikke. [:D] Nei vel da blir jeg jo nødt til å advare mot ALT mellom himmel og jord da[:D]

Haha, jeg må le Delia! [:)] også er jeg sjeleglad jeg ikke har unger som på død og liv MÅ teste alt, hehe!

Da er jeg ferdigtrent, og ryggen er verre igjen. Må ringe legen på onsdag, håper jeg får mer betennelsesdempende. Burde ringt i morgen, men i morgen rekker jeg meg ikke til legen siden jeg skal på jobb...
Dæven, så sulten jeg ble nå! Må finne noe mat, tror jeg.

To søte små sov før kl åtte, og jeg manner meg opp til å dra på butikken. Josephine var i seng før sju slik at jeg og N kunne kose oss før han hoppet i seng kl halv åtte[:)]

I kveld skal jeg legge meg tidlig, og i morgen skal det trenes[:)]

Her sover begge jentene søtt og jeg sløver på sofaen i lag med tv3[:)]

Blir tidlig kveld i kveld eller jeg skal ivertfall prøve på det[;)]

Skal på jobb resten av uken så trenger litt søvn[:)]

Back
Topp