Mandag, damer, noen her?

lenemor

Forumet er livet
Ser ut til at det var stille her i går - jeg var på jobb hele dagen, så da ble det en nettfri dag.

I dag har jeg fri, og det betyr pakking og rydding og ordning i huset - i morgen skal det være visning her, og selv om jeg ikke er ansvarlig for salget så vil jeg jo at det skal se ok ut - samtidig som jeg vil ha så mye personlig som mulig ut av huset før det skal være invasjon av nysgjerrige mennesker.

Må ut på mitt sedvanlige tokt for å finne flytte-esker... hadde vært fint om de hadde fått inn på europris

Ellers lite som skjer - skal nok slite litt sofa også, for det blir noen travle dager fremover med jobb i morgen og onsdag, og så flytting hele helgen før jeg skal jobbe noen dager igjen. Gleder meg veldig da!!
 
Spennende med flytting, selvom det er litt pes når man står midt oppi det. Tenker dere får det supert i det nye huset :):)

Mina er levert i bhg. Hun har 2 uker igjen, før det er ferie på henne i hele juli. 2 uker hos meg og 2 uker sammen med pappaen + Therese.

Idag skal det gjøres rent lite. Litt underskudd på søvn, så kanskje jeg tar meg en hvil senere. Blir fint vær idag!! Håper sommerværet kan komme for fult snart. Lei av regn:(
 
Tenker det blir deilig å få det overstått, Lenemor!

Har vært i barnehagen til samtale om Malte. Det går vist greit med ham.

Kastet meg i min nye iver og tiltakslyst ove 30 days shred og gjennomførte en noe modificert utgave av nivå 1. Føler ikke riktig for å hoppe så masse enda samtidig som mine nederste magemuskler ikke er helt gode enda. Men er jo mange fine styrkeøvelser for resten av kroppen og det føltes godt.

Ellers er det herlig med "normal" baselstid igjen. Helt alene i huset med Felix sådan at jeg kan sove når det passer meg og gå uten så mye klær hvis det passer meg. Så nå begynner det å gå bra her altså!
 
Jeg er så utrolig misunnelig på dere som skal flytte inn i noe heeeelt nytt, Lenemor
Jeg vet det er et styr mens det står på, men det er jo så inderlig deilig når det er gjort!
Jeg ville sjekka ut matbutikkene for banankasser hvis jeg var deg. De er de beste å pakke i
Jeg har selv en hel haug med ting som skal pakkes om, så jeg må en tur på IKEA en dag å handle kasser. Det er klær etter Linnea, og de vil jeg ha i plastkasser nå pga. mus... Og så så enkelt å sette bort og ha system på!

Ellers er jeg bare slapp idag. Hadde huset fullt av folk i hele går da vi feiret mannens 35-års dag. Så jeg holder på med siste rest av oppvask, i maskinen ja  Og så skal jeg på jobb i kveld.

Ha en strålende dag alle sammen
 
Hei og hopp jenter :-)
Er her jeg men formen er ikke på topp. Så er desverre ikke så aktiv om dagen.
Men lover å komme sterkere tilbake når kvalmen gir seg.
Her går det i pakking til ferien drar til Danmark på torsdagen gleder oss kjempe masse.
Skal bli deilig å komme seg litt bort nå.

 


Nøste77 skrev:
Jeg er så utrolig misunnelig på dere som skal flytte inn i noe heeeelt nytt, Lenemor
Jeg vet det er et styr mens det står på, men det er jo så inderlig deilig når det er gjort!
Jeg ville sjekka ut matbutikkene for banankasser hvis jeg var deg. De er de beste å pakke i
Jeg har selv en hel haug med ting som skal pakkes om, så jeg må en tur på IKEA en dag å handle kasser. Det er klær etter Linnea, og de vil jeg ha i plastkasser nå pga. mus... Og så så enkelt å sette bort og ha system på!

Ellers er jeg bare slapp idag. Hadde huset fullt av folk i hele går da vi feiret mannens 35-års dag. Så jeg holder på med siste rest av oppvask, i maskinen ja  Og så skal jeg på jobb i kveld.

Ha en strålende dag alle sammen

ja, banankasser er førstevalget, men dessverre er vi veldig mange om beinet her - vi har både høyskole og videregående skole med masse tilreisende studenter, så nå som det er semesterslutt er det hundreder, om ikke tusener, på flyttefot
 
God mandag jenter!
Her starta dagen veeeldig tidlig i dag og.. Men skal man rekke jobb 7.30 og levere unger og hele pakka, så må man opp før fuglene fiser.. :-P
Kom hjem fra jobb i dag, så ringte det en kar som lurte på om det var meg han snakka med? Jaaa, det er her.. Ja, han sto utfor døra og hadde noe han skulle levere her.. Så da måtte jeg ut å hente da.. Og det var en bukett med 7 røde langstilkede roser, et nydelig kort og en liten gavepakke med sjokolade.. :-D Med hilsen fra han som er i Danmark.. *sukk* Blei superglad!! Han kan å overraske innimellom.. Hehehehe..
 
Ja da var mandagen snart over. Jeg begynte i ny jobb i dag. sommerjobb. Har norskkurs i 4uker på voksenopplæringen. Var veldig spent i dag, det gikk helt greit. Men det er mye forberedelse arbeid, og jeg får bare betalt for undervisningstimene. SÅ nå når kvelden kommer må jeg sette meg ned og planlegge. Frister ikke. Er så trøtt for LUkas tuller masse om nettene også. Og ungene sovner så seint på kvelden! Nå er klokka snart halv ni og de sover fortsatt ikke.

Om fire uker skal jeg ha et par ukers ferie. det gleder jeg meg såååå masse til... Håper fine væreet kommer snart her, er lei av kald sommer nå:-(
 
Jeg var på jobb i helgen (barnevernet) og har ikke prioritert å bruke nettet da jeg var hjemme. Nå sitter jeg og ser på hurtigruten. Søsteren min hadde stått med barna på jobben og vinket. Men de hadde filmet den andre siden! morsomt er det likevel syns jeg hehe

Nå skal jeg få ut noen papirer til jobb. Må finne meg en skikkelig rutine på disse ubundne timene, slik at jeg slipper å tenke jobb hele tiden når jeg har fri.

 
Back
Topp