Mandag, dagens planer..

Ariada88

Glad i forumet
Ja, da er det mandag!!

Fikk ikke sove i natt, lå bare å tenkte på det ene og det andre, så klokka var rundt 0100 før jeg sovna.
Så forsov meg jo i dag tidlig.. [:-]
Min kjære far kom og ordna Julie, før de dro i barnehagen klokka 0800. Hu skulle jo ikke være lettvinn i dag nei.. [:-]

Kan med glede konstatere at livmora ikke blir hard med en gang jeg reiser meg nå, og har ikke ike sterk følelse av nedtrykk, så har dristet meg til å begynne å fulle vaksemaskina.. Men tar det i etapper. [:-]
Ellers har jeg bare tenk å spørre om søstra mi vil komme og hjelpe meg å rydde på plass rene klær, det har hopa seg opp litt..
Og det er min spennende dag!! [:D]
Skjer det no mer spennende rundt i Norges land da? Veldig spent på om det blir en fødsel her inne snart... [:)]

Da var det mandag og Frida er tilbake i barnehagen. Jeg skal til fysio og kanskje på en liten handlerunde hvis jeg orker. Det blir litt husarbeid også, men stort sett skal jeg bare ta det rolig.

Ariada88: Så kjedelig at du må ta det sånn med ro, men forhåpentligvis vil det være verdt det og babyen holder seg inne et par måneder til.

Håper det er fødsel på gang snart ja, men ikke hos deg da Ariada!!

Her sitter Johanna og ser barne-tv, August sover, og jeg sløver foran pc'n med en kopp kaffe.... ingen planer for dagen med to syke barn - det blir hjemmekos og lavt tempo. Husmorvikaren kommer i ettermiddag, og jeg veksler mellom det å skulle ringe og avbestille eller ikke... tenker at Johanna sikkert ikke er smittsom lenger, og jeg trenger så sårt å få vasket litt hus før dåpen til helgen [&:]

Frøkna har nå fått i seg en yoghurt i dag, men hun var og hentet seg en gullpeng etter å ha bæsjet på do (hun tilbys ikke gullpeng lenger, men får når hun kommer på det selv) og den ligger utpakket og uspist foran henne.. er nok ikke 100% restituert nei

Høres ut som om vi skal ha en rolig dag alle sammen. [:)]

Lenemor: Håper på bedring hos deg snart.. Er så slitsomt med omgangssjuka.. [&:]

Har akurat avlevert Sander i bhg, minsten koser seg i vippestolen og jeg tar meg en kopp kaffi og surfer litt på nettet[:)]
Sambo snorker på sofaen - han er førstemann ut med omgangsyka, så er vel bare å vente på nestemann som blir dårlig[:'(]
I dag skal jeg rydde, rydde og rydde. Holder på å bytte soverom, så vi skal opp på mitt tidligere scrapperom, Sander skal få vårt og Elias skal overta det Sander har nå.... Uff, er så mye småting som lager kaos[8D]
Men tror det skal bli kjekt for Sander med større rom med mye bedre plass[:D]

Ellers lite spennende som skjer her i dag[:D]

Ariada88: Bra at du klarer få gjort litt, må være kjedlig å være så mye i ro. Men ikke slit deg ut[:)]
Lenemor: God bedring til de små! Husmorvikar hørtes forresten vidunderlig ut[;)][:D]

Jeg sitter å ser på leiligheter på finn, og greit.. Det er mange her i byen, nesten alle med to soverom og den største som er 65 kvadrat (bortsett fra en uten bilder, som er ett sted vi ikke vil bo[8D]). Eller så er det en rett borti her, kjempe fin leilighet, men 9900,- mnd. Det hadde gått, MEN.. det er ille mye penger asså. Vi betaler 8000 her, og den er laaaang ifra så fin som den leiligheten.
Men vi skal i allefall ringe dem i dag, og høre om vi kan komme å se på den, her er link :

[link=http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=20532321&sid=xz6fdeZm-L8188852]http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=20532321&sid=xz6fdeZm-L8188852[/link]

Ellers skal jeg høre på et par butikker om de har noen pappesker til overs, og hvor får man kjøpt pappekser egentlig?
Ogsååå skal jeg begynne å pakke [:D]

Råsa; som erfaren flytter vil jeg bare si at det finnes ikke noe bedre å pakke i enn banankasser - de er skikkelig stødige og gode å bære... gå på alle matvareforretningene i området og spør du - og om de ikke har så spør om de kan legge av til deg, de får inn nye hele tiden

God formiddag.

Jeg har sovet hele natten, første natten på en uke.
Marcus vekket meg kl 8.15, sto opp, kledde på oss og vasket oss, laget matpakke og dro i bhg.

Jeg skal slappe av i dag og gjøre minst mulig, ryggen verker. Skal hjelpe svigerinna mi med å lete etter vogn te niesen min, men det er bare koselig og glad jeg kan hjelpe.

Sambo sover etter jobbing i natt og han skal få sove te han våkner.

Frokost og kaffe på bordet.

Lenemor: God bedring te de små.
Råsa Glam: Enig med Lenemor, banan esker er det beste å pakke i.

*Jmamma*  Takk for link [:D][:D]
lenemor : Ja, de er utrolig gode. Ikke noe kronglete å bære på [:)] 
Takk [:D]

God bedring til Johanna [:)]
God bedring til Johannes [:)]

Planen i dag er å få mest mulig søvn...[&:] har klart 2 timer til nå! Syk Aslak i helgen og syk Solveig før helgen er litt heftig!

Den leilgeheten så kjempefin ut Råsa Glam!!!!! Men fin pris også[:'(]

Jeg skal hente en feber gutt i bhg jeg, veldig morsomt. Litt lei nå. Sikkert bare en blaff som vanlig.

Hei hei!! Akkuratt ferdig med forelesning i RLE. Skal finne litt stoff til bachloroppgaven min før jeg rusler hjem.

Bestilt meg frisørtime på torsdag og jeg GLEDER meg[:D][;)]

Her har det vært en rolig dag, sliten etter i går, hadde varetelling på jobben [;)][:)]
Trym er i bhg og jeg har akkurat satt meg ned litt, har akkurat vasket badet.

Vaskemaskina vår gikk til dundas i går [X(] (Vi har sånn kombi vask og tørk). Tørketrommeldelen røk før jul,
men nå så røk hele sjiten. Den kortslutta all strøm i leiligheta, da mener jeg alt [:o], t.o.m overspenningsvernet gikk av [8D][:D]
Ringte til de som har avtale med elkjøp (har jo godt med garanti på den enda)
Og de kunne ikke hjelpe oss før om ca 3 uker [&o][:(] (Grunnet underbemmaning/sykdom) Så jeg vet ikke helt hva vi skal gjøre.
Og skittentøyskurven er allerede full [:o][8D]

OH LORD nå har jeg fått trenet magemusklene mine!! Jeg er vant til å trene, men jeg er ikke vant til å trene slik at jeg kjenner det i magemusklene i flere timer etterpå. Vops, pumpetid-[:-]

Back
Topp