mandag da..............

god mandagsmorgen[:)]

denne uka skal jeg kun jobbe 2 dager, så i morgen kl 16 er det helg[:D] har fått prahatur i gave fra mannen, så nå gleder jeg meg[:D][:D]

skal jobbe til 16 i dag å, fikk akkurat beskjed om at maria skal i bursdag kl 17. så litt travelt, men blir vel gøy.

ha en fin dag!

God morgen[:)]

Har fri i dag så nå har jeg akkurat fått mann og barn avgårde, og jeg sitter å koser meg med God morgen Norge og frokost. Skal på Ikea med ei venninnde etterpå å kjøpe inn litt stæsj til babyen. Er 33 uker alt i dag- kan ikke fatte hvor tiden blir av. Helt utrolig hvor fort det går andre gangen[:)]

Her sitter jeg og skal jobbe med skolearbeid[8D][:D] Fått mini i bhg, har noen rundstykker i ovnen som må spises, litt oppdateringer fra bv så er jeg vel klar for skolearbeid.... håper jeg!![8D][:D]

God morgen! [:)]

Starta litt vel tidlig her, 5.45 påstod de små at det var morgen. De ble nok vekt av faren sin som ordna seg før jobb... jeg var IKKE enig, og etter litt overtaling i senga vår, så sovna begge to. Tobias snorker forresten som et uvær, det må han ha fra faren sin. Kl 8.33 var det morgen igjen - herrrrlig! [:D]

Vi har ingen planer i dag. Sambo er på kurs, så han kommer ikke hjem før enda senere enn han pleier. Så vi andre får kose oss alene. Ida ønsker seg pizza til middag, eller grøt, så vi får se hva det blir til. Ute regner det, ser jeg.. [&o] Også skal jeg trene i dag også, fant manualene mine i går, så det blir vel enda mer futt over treninga nå, samt at jeg får enda mer gangsperre.

Nå skal vi spise frokost, så kan dagen begynne! [:)]

Joda..... Nå har jeg snakket med jordmor og hun ringte Ahus. Så nå skal jeg straks inn der på sjekk. Jeg får bare legge all høffelighet til side og virkelig overbevise de om at de må sette i gang fødselen NÅ![8|]

Hadde håper du ikke logget inn i dag McBaby![;)] Håper virkelig de hører på deg, de MÅ det!! Skal krysse alt som krysses kan for deg!!![:)]

ORIGINAL: McBaby

Joda..... Nå har jeg snakket med jordmor og hun ringte Ahus. Så nå skal jeg straks inn der på sjekk. Jeg får bare legge all høffelighet til side og virkelig overbevise de om at de må sette i gang fødselen NÅ![8|]

Masse lykke til, overbevis dem så det holder! [:)] Og oppdater oss! [:)]

Skrållan: bra de ville sove litt ekstra - alt før 08.00 er IKKE godkjent! Hehe...

McBaby: Håper på fødsel, du nærmer deg mål nå, håper de tar deg alvorlig.

Jeg skal på skolen rundt 14.00 - digg å begynne sent, men slutter til gjengjeld ikke før 21.00.

Ha en fin dag alle sammen[:)]

god formiddag!!
har vært på hyttetur i helga, det var supert!! mye vind, men aking og innekos ble det!!
også hadde jeg håpet det var komet en guttebaby til Mcbaby...håper du blir satt i gang!!
og morro med landstreff. jeg kan ikke love noe, for det er litt ferie og div på den tida, så vi får se når vi vet noe mere!!

Silly: Ja, det var bra de sov lenger. Men den dagen ungene her sover til 8, så tror jeg månen ramler ned, for det er IKKE hverdagskost! [8D]
tutta: hadde vært artig om du kunne komme på landstreffet! [:)]

Guri, så trassig Ida har vært i formiddag! Hun slo, sparka og dytta både meg og Tobias. Men etter at jeg ble litt sinna og lei, så gav hun seg, og har nå vært snill de siste timene.. *bank i bordet*
Jeg trente mens lillemann sov, så nå er resten av dagen "fri". Deilig å tenke på! Nå leker ungene så fint på rommet sitt, håper det fortsetter sånn resten av ettermiddagen. Blir så mye lettere å være alene med dem da. Ida fikk middagsønsket sitt, så i dag skal vi steke grandis! [8D] Ikke det beste jeg vet, men innimellom må hun få bestemme også. Nå venter jeg egentlig bare på Home and away... [:)]

ORIGINAL: Skrållan

Lurer forresten på hvordan det går med McBaby jeg... [8|]

jeg også!!![8|]

Håper du ikke ga deg i dag McBaby, bare grin og skap deg hvis de ikke tar deg inn uten. Men håper det er derfor du ikke har oppdatert ennå[;)]

Noen som her som har hatt utskrapning forresten? Lurer bare på noe ser dere

ORIGINAL: McMor

Håper du ikke ga deg i dag McBaby, bare grin og skap deg hvis de ikke tar deg inn uten. Men håper det er derfor du ikke har oppdatert ennå[;)]

Jepp, jeg har hatt..

ORIGINAL: WZ

ORIGINAL: McMor

Husker du hvor lenge du blødde? Mistenker jeg må inn til ny utskrapning når jeg blør ennå, fire uker etter.... klumper og det hele...sorry detaljene...

Jeg har aldri hatt utskrapning, men det høres ikke helt normalt ut McMor... [&o] 100 % sikker er jeg ikke, men klumper etter 4 uker høres ikke bra ut... 

Ble litt feil der med quotingen, hehe. Håper det er greit jeg spør...

Har du vært til utskaping, eller har du starta å blø av deg selv?
Jeg hadde utskrapning uten å starte å blø først..

Back
Topp