Mandag allerede!

lenemor

Forumet er livet
Og jeg har huset for meg selv - i hele dag!! Ungene er i barnehagen, og G er på jobb, og jeg er godt sunket ned i sofaen som vanlig.... fare for liggesår altså - neida, jeg holder jo på med noe til stadighet, men det er godt å legge seg nedpå og hvile litt, særlig etter en lang helg

Hva gjør dere i dag da, dere som har et liv utenfor husets fire vegger (eller dere som har et liv innenfor dem også!)[:)]

God morgen.. [:)]

Her har det og vært en lang helg, så det skal bli godt å få levert Trym i bhg i dag. Har akkurat inntatt frokost. Og Trym ser på Mikkes Klubbhus og jeg surfer litt her. Med et koselig tent kubbelys på bordet [;)][:D] 

Kl 14.00 i dag skal jeg i et møte med Nav og jobbkonsulenten min, skal bli deilig å få vite hva jeg skal gjøre framover (mtp graviditeten). Må vel ut i en praksis uansett. Har søkt på rundt 15 jobber i de 2 siste mnd. Men ingen hell, ei heller jobbintervju. [>:]

Lenemor, kos deg med huset helt alene i hele dag
[:D]

Jeg er litt misunnelig på deg, lenemor, men bare på den delen hvor du er hjemme alene..[8D] 

Vi skal snart kle på oss og gå til bhg.. og så skal jeg forhåpentligvis få ligget på sofaen idag jeg og.. Har blitt skikkelig forkjøla, var ordentlig dårlig i helgen, men da var det vanskelig å få slappet nok av, så nå skal jeg nyte tiden imens storesøster er i bhg og håpe at lillebror sover godt på dagen idag![:)]

Veldig lite planer med andre ord..[:D]

Her våkna vi kl 08.20 i dag.. Haha.. Helt utrolig..! Så det blei nesten litt stress i dag, for å få kledd ungene, lage niste osv.. Men det gikk fint.. [:D]
Jeg må straks gå i dusjen og ordne meg, for skal begynne ekstra tidlig i dag.. Skal ha forhandlingsmøte i dag, og skal forhandle for julen, så det kan bli spennende.. [8D] Er sikkert INGEN som vil jobbe i jula.. Men det blir vel en ordning på det da.. Får vi håpe..
Ellers så gleder jeg meg stort til å komme tilbake til jobben! Er bare en uke jeg har vert borte, men det føles evig lenge siden jeg var på jobb..

Så det er mine planer i dag.. Dusjing og jobbing.. [:)]

God mandag :-)
Christian er leveret i barnehagen.
Skal jobbe litt før jeg skal til Lillestrøm å ha Bailian.Skal bli deilig. Merker at ledda ikke er så gode i dag.
I går snaket jeg og k om kansje vi skulle ha en til[:)] Er forsatt litt i tvil men vi får se hva som skjer til våren/sommeren begynner ikke å prøve før da.
Ellers så blir det taco til middag i dag, gleder meg nam nam

Lenemor deilig å ha huset for seg selv, kos deg.
Superberte god bedring
Flatula lykke til på møte med NAV

ORIGINAL: silje a

God mandag :-)
Christian er leveret i barnehagen.
Skal jobbe litt før jeg skal til Lillestrøm å ha Bailian.Skal bli deilig. Merker at ledda ikke er så gode i dag.
I går sankket jeg og k om kansje vi skulle ha en til[:)] Er forsatt litt i tvil men vi får se hva som skjer til våren/sommeren begynner ikke å prøve før da.
Ellers så blir det taco til middag i dag, gleder meg nam nam

Lenemor deilig å ha huset for seg selv, kos deg.
Superberte god bedring
Flatula lykke til på møte med NAV

Så koselig da, Silje[:)] Lykke til!!

Flatula; been there, done that - det ordner seg til slutt skal du se... jeg søkte jo jobber fra mai til august jeg, før jeg fikk noenting, og da fikk jeg plutselig tilbud om flere [8D]

SuperBerta; god bedring, håper du får hvilt deg litt nå da, og hentet krefter

Silje; JAA, så spennende - det er jo så gøy å være prøver, ventetiden, spenningen, gleden, hemmelighetskremmeriet med kjæresten, sukk.... nesten så man får lyst å prøve igjen bare for prøvingens skyld [;)].

Fortsatt litt igjen av mandagen...
Er på kurs i Ørebro, lang dag, med kursmiddag i kveld. Kom tilbake til hotellet for en stund siden og bare ligger i senga med Mac'en. Savner ungene masse, men samtidig er det ganske godt å bare være for seg selv.

Back
Topp