Mandag 23.november :)

drømmeren84

Gift med forumet
Da er det ny arbeids uke da jenter... kjenner jeg gruer meg til denne uken, dvs har 10 arbeidsdager på rad nå :(
Enda godt jeg ikke sliter med annet enn svimmelheten og blodtrykket...
Er 5+5 og Håoer kvalmen holder seg borte til helvetes jobbingen er over. ..

Har en god dag jenter :)
 
Å, som jeg gleder meg til helga, da er min tolv-dagers uke ferdig.. Har heldigvis ikke noe særlig plager enda heller, håper det fortsetter sånn ^_^ en god dag til deg og!
 
Å, som jeg gleder meg til helga, da er min tolv-dagers uke ferdig.. Har heldigvis ikke noe særlig plager enda heller, håper det fortsetter sånn ^_^ en god dag til deg og!

Flere som har unormalt lange arbeids uker ja :p
 
Fortsatt sykemeldt så ligger i senga og prøver å få i meg et eple... Akkurat sendt mini avgårde til skolen fra senga haha uff
 
Jeg har sånn vanlig arbeidsuke jeg, med 5 dager jobb etterfult av 2 dager fri :p
Blir en hard uke, vi arrangerer et stort møte og skal presentere masse greier jeg ikke kan noe om og sånt. Herlig. Så her er det bare å stå på! Blir nok lange dager... Men så er det jentetur til Trondheim i helga, gleder meg =D Bortsett fra at jeg hadde gleda meg til å nyte et glass rødvin eller en flaske ++ da, når jeg bestilte. Men så ville noen det annerledes gitt! Jaja, litt spent på om jeg klarer å holde det skjult for jentene... :p

Var på spinning i dag tidlig. Nå er jeg kvalm og har vondt i hodet. Enda jeg var SÅ flink å ikke ta meg ut over 90%!
 
Last edited:
Ligger ennda i senga :) skal på kveldsvakt i dag. Er blitt forskjøla så kjenner jeg ikke er helt i form.
 
Aah, jeg er heldigvis fortsatt hjemme i mammaperm så jeg har friiii!! Hihi! Ha en kjempeflott dag :)
Jeg og. Veldig deilig, men grurer meg til å begynne igjen i januar.
 
Kvalm. Og har kun drukket en halv kopp kaffi. Jeg er vanligvis på 3 før lunsj. Tydelig at dette blir verre dag for dag. Merket ingenting på "jobbkaffien" før helgen... Men, får vel være et godt tegn sånn sett...
 
Aah, jeg er heldigvis fortsatt hjemme i mammaperm så jeg har friiii!! Hihi! Ha en kjempeflott dag :)
Jeg er også ennå i mamma perm med førstemann:). Har perm frem til fredag også er det 5 uker ferie etterpå :). Så hjemme ut året:)
 
Mandag og kommet meg opp av sengen :smiley-bounce022
Sykemeldt ut måneden, men håper jeg kan jobbe litt før jul, være i form til å faktisk nyte førjulstiden,
Det er første søndag i advent til helgen :greet008
 
Fri i dag. Kvalm og uvel. Huset ser ut som noen har sluppet ei bombe her.. lurer på å ta meg en dupp og så prøve å ta huset..
 
Back
Topp