Mandag 23.januar.. DA!

jentami*

Elsker forumet
Da skal jeg settes i gang gitt! Håper hun finner veien ut selv før den tid så jeg får oppleve en naturlig fødsel. Ble satt i gang sist også.

Har egentlig termin på søndag, men de pleier ikke å sette i gang på helg så da blir det på mandag.

Innen 14 dager er hun her sammen med oss! 

Om ikke jeg blir satt igang på fredag blir jeg også satt igang på mandag 23. Januar. Håper jo i likhet med deg at lille kommer på eget initiativ før den tid, men det gjenstår å se. Snart har vi i allefall hullene våre her hos oss. Har forresten termin på lørdag, så krysser fingrene for at hun snart vil ut!

Siljon skrev:
Om ikke jeg blir satt igang på fredag blir jeg også satt igang på mandag 23. Januar. Håper jo i likhet med deg at lille kommer på eget initiativ før den tid, men det gjenstår å se. Snart har vi i allefall hullene våre her hos oss. Har forresten termin på lørdag, så krysser fingrene for at hun snart vil ut!

Unnskyld at jeg ler..  Forsto hva du mente
Ja vi får se da, hvem av oss som får først om du får vente til neste mandag.

Skal du ha ballong kateter eller?

HAHA!!
Skrev det svaret på mobilen, og har aktivert autokorrektur.. 

Det var vel egentlig meningen at det skulle stå GULLENE våre.. Men det ble jo litt morsomt likevel.. 

Jeg vet ikke hvordan de tenker å gå frem, fikk ikke diskutert det noe særlig i dag da det var så innmari travelt.. =/

Skjønte at det var gullene du mente

Jeg ble fortalt om ballong kateteret da jeg var på samtale sist hvertfall.
Er litt skaptisk, men har hørt med flere mødre her inne på bv som har hatt
postitve opplevelser rundt det :)

Du må oppdatere oss om du blir satt i gang på fredag da:)

Hihi, litt morsomt med denne autokorrekturen.. =P

Ja, jeg har hørt både det ene og det andre. Er meget innstilt på å ikke ha noen formening om noe på forhånd. Tror det er best å gå fødsel og eventuell igangsetting i møte med et åpent sinn og minst mulige forestillinger om hvordan andre har opplevd det..

Det skal jeg gjøre!
Regner med det blir litt dødtid på sykehuset om jeg blir satt igang, så da skal jeg oppdatere.. =D

Blir spennende å høre

Du får ha masse lykke til så får vi håpe at de finner veien ut selv i helgen

Jeg har termin på mandag, så jeg er klar for å føde "sammen" med dere :) men helst før selvfølgelig :) Sitter her å kjenner på smerter nå, men jeg gidder rett å slett ikke å håpe lenger, blir bare skuffa...

NoClue skrev:
Jeg har termin på mandag, så jeg er klar for å føde "sammen" med dere :) men helst før selvfølgelig :) Sitter her å kjenner på smerter nå, men jeg gidder rett å slett ikke å håpe lenger, blir bare skuffa...

Ja, veldig gjerne før :)
Håper og håper jeg også, men tror ikke hun har tenkt seg ut...
Ikke før det blir satt i gang, tror jeg.

Her er det fortsatt like stille som i graven. Om du ser bort ifra den store magen og de ekstra kg'ne som jeg bærer på kunne jeg like gjerne vært 5 uker på vei..

Enda ikke så mye som EN eneste sammentrekkning..

Uff ja merker at jeg er skikkelig lei av å vente... Sitter å leser her på nette hele dagen men har nesten sluttet å skrive noe selv.
Merker at de siste to dagene orker jeg ikkje ta telefonen engang når noen ringer.
Hadde termin 12.jan og hu prinsesså i magen har det superfint og vil ikkje komme ut. Skal også settes i gang på mandag hvis hu ikkje har endret mening og bestemt seg for å komme ut før.... ;c)
Er også på det punktet at jeg ikkje våger å håpe på noe lengre. Har hatt så mangen tegn den siste mnd at hode mitt ble tussete. Gleder (og gruer) meg til det tidspunktet fødselen er et faktum. I det minste vet en at en snart er ferdig. Det er psyken så tar knekken på meg, ikkje det fysiske. Så håper hun komme snart så jeg kan bli litt normal igjen i hode :)

Lykke til alle sammen! Håper vi har fått våre gull før MANDAG! :)

Jeg føler på en måte at jeg ikke har noen tegn i det hele! Har bare litt vondt baki ryggen av og til og noen ganger vondt i magen om jeg sitter for lenge... Så er liksom INGEN tegn heller! Skulle ringe til jordmor om ingenting skjer i helgen, noe jeg virkelig ikke tror kommer til å skje heller... Eneste tegnet jeg har på at jeg er gravid er å gå på do 20 ganger om dagen og at jeg er 18 meter brei. Ser nesten ut som om jeg skremmer folk når jeg sier at jeg har termin på mandag, folk venter jo at jeg skal være sengeliggende siste måneden hvistnok... Og om folk ikke slutter å mase snart så blir jeg gal, JEG HAR IKKE FØDT OG INGENTING TYDER PÅ DET HELLER!!! blir gaaaaaal. Nei, la barna våres komme ut så vi har noe å gjør på... og så vi slipper å vente mer...

Angela_Beathe skrev:
Uff ja merker at jeg er skikkelig lei av å vente... Sitter å leser her på nette hele dagen men har nesten sluttet å skrive noe selv.
Merker at de siste to dagene orker jeg ikkje ta telefonen engang når noen ringer.
Hadde termin 12.jan og hu prinsesså i magen har det superfint og vil ikkje komme ut. Skal også settes i gang på mandag hvis hu ikkje har endret mening og bestemt seg for å komme ut før.... ;c)
Er også på det punktet at jeg ikkje våger å håpe på noe lengre. Har hatt så mangen tegn den siste mnd at hode mitt ble tussete. Gleder (og gruer) meg til det tidspunktet fødselen er et faktum. I det minste vet en at en snart er ferdig. Det er psyken så tar knekken på meg, ikkje det fysiske. Så håper hun komme snart så jeg kan bli litt normal igjen i hode :)

Lykke til alle sammen! Håper vi har fått våre gull før MANDAG! :)

Jeg har ikke hatt termin enda, men jeg er også kjempe lei av at telefonen ringer!
Så mange som ikke har pratet til meg på ett par år som plutselig skal høre hvordan det går..

Back
Topp