Mandag 23.08.10

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Her har vi to stykk barnehageklare unger! [:)] Tobias skjønner ikke helt hva han skal i dag, men Ida er i hundre! [:)] Litt spent på hvordan tilvenninga går, regner med Ida knapt trenger tilvenning, men Tobias kan bli verre. Jaja, ordner seg!
I ettermiddag skal jeg på Functional Moves, hurra! [:)]

Ha en fin dag dere!

Lykke til med barnehagestart Skrållan!!!![:D][:D]

Her har mann og jenter løpt ut døren, jeg og mini koser oss med tv-frokost[&:][:D] Han skal i bhg hvert øyeblikk så mor får trene før hun skal på skolen!!! Nytt fag i dag, alltid spennende!![:D][:D] Ikke like spennende å bruke mangfoldige tusen på pensumbøker, men det og må vel til i dag[X(][:)]

Je, je.... ha en flott dag jenter!![:)]

Lykke til med barnehagestart Skrållan. Har de 100% plass?
Hva skal du fylle dagene med? Mer jobbing? Mener å ha huske å ha lest noe om Vita?

God morgen!
Søte små er levert i barnehagen. Vi leverer alltid Marcus først, og de er så søte når de skal ta farvell..
"hade Jennymor. Vi ses snart ute..""
"hade makkus, seees"
Så er det goooooooooooood kos!

Jeg skal på jobb kl 14, og frem til det er det rydding som er planen. Må pakke ut fra teltturen og begynne å pakke til helga. Jeg og Jenny reiser på jentetur til Bergen på onsdag kveld!

ORIGINAL: WZ

Lykke til med barnehagestart Skrållan. Har de 100% plass?
Hva skal du fylle dagene med? Mer jobbing? Mener å ha huske å ha lest noe om Vita?

Takk for det! [:)] Nei, de har 50 % plass. Jeg får antageligvis ikke mer enn 50 % jobb nå i høst, så da får de være noen dager hjemme også. Myk overgang for minstemann [;)]
Mine dager blir fylt med MEG! [8D] Skal jobbe mer ja, både på Skoringen og kanskje Vita. Vet de trenger meg der også, men har ikke snakka med sjefen sjøl enda. Ellers skal jeg trene, gjøre husarbeid og slappe av litt... Sånne ting jeg ikke har hatt tid til de siste åra..

Det fikk jo strålende! [:)] Tobias fant seg fort til rette, faktisk så til rette at han følte det gikk an å bæsje der! [8D] Han er litt frøn på bæsjinga, det gjøres kun plasser han føler seg trygg. Var jo masse traktorer og biler der, så der gikk det an å være ja! Ida ble jo bestevenninne med de andre jentene med en gang, ingen problem der. I morgen skal Ida være der full dag, og minstemann skal få prøve seg litt der alene han og. 

så bra, skrållis[:)] nå må du kose deg di dagene du har "fri", på tide!!

jeg sovna på soffan etter jobb, men ble vekt etter en stund av en som skulle ut på trampolina. sparka fotball oppå der begge 2 også har jeg klipt litt plen å. blir aldri ferdig med det føler jeg, gleder meg til vi får tatt bort mere plen og planert det som er. masse jobb å klippe plena nå!

mannen og M er på obs! og kjøper go'morgen til meg, ullklær til ungene og kids-utgaven av lambi dopapir[;)][:D] flott med alt som er på tilbud og innkjøpt. jeg må vel dit en tur jeg å, så noen HH-bukser ungene skulle hatt.

eller så skal jeg vaske håret i kveld, var så lur å ha i litt for mye dust-it i går. nå er håret rart!!!

Hatt en lang dag på jobb som vanlig. Nå er en god grill middag inntatt og N leker på rommet sitt. Gubben skal visst til en kompis for å se fotball i kveld og jeg vurderer en spinning time i kveld for mamma kunne gjerne komme hit og passe en sovende Nicholas.

Ellers lite annet å melde enn at humøret er bedre i dag[:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: MaRtE:)

Ja jøss, er du gal! [:D] satt og tenkte på det før treninga istad... i morgen må jeg være litt i bhg, men så skal jeg gå når Tobias skal spise og sove (da må jeg gjøre masse ærend; levere ting på biblioteket, kjøpe go'morgen på mega og se etter ulltilbudet deres og sånn) og på onsdag skal jeg bare levere dem begge og stikke på trening før jobb! [:D] Og det beste kommer på torsdag, da skal jeg levere dem for så bare å dra HJEM til SOFFAN!!!!! Herregud, det har jo aldri skjedd før!!! Skal ikke trene før på ettermiddagen på torsdag, nemlig, hehe! Jeg skal kose meg glugg ihjel, og se masse tull på tvn, bare fordi jeg KAN!

....vedder på at jeg i neste uke kommer til å synes det er knuskende stille her, og kommer til å kjede meg! [8D]

God vasking av håret, har hatt oppi alt for mye dustit innimellom jeg og gitt.. håret blir seriøst funky av det!

ORIGINAL: MaRtE:)

Ja jøss, er du gal! satt og tenkte på det før treninga istad... i morgen må jeg være litt i bhg, men så skal jeg gå når Tobias skal spise og sove (da må jeg gjøre masse ærend; levere ting på biblioteket, kjøpe go'morgen på mega og se etter ulltilbudet deres og sånn) og på onsdag skal jeg bare levere dem begge og stikke på trening før jobb! Og det beste kommer på torsdag, da skal jeg levere dem for så bare å dra HJEM til SOFFAN!!!!! Herregud, det har jo aldri skjedd før!!! Skal ikke trene før på ettermiddagen på torsdag, nemlig, hehe! Jeg skal kose meg glugg ihjel, og se masse tull på tvn, bare fordi jeg KAN!

....vedder på at jeg i neste uke kommer til å synes det er knuskende stille her, og kommer til å kjede meg!

God vasking av håret, har hatt oppi alt for mye dustit innimellom jeg og gitt.. håret blir seriøst funky av det!

Kjekt med jentetur til Bergen, det hadde jeg og lillemor og. Besøkte en venninne av meg og var i akvariet[:)] Må snart gjentas kjenner jeg[:)]

Har nettopp skravla lenge med ei venninne, koselig. Tenkte jeg skulle se serien som starter på tv3 i kveld, parenthood.

Og ja, lillemor har vært i barnehagen i hele fire dager og nå renner snuen og hun ligger i sengen og hoster. Påan igjen, var jo konstant forkjølt hele barnehageåret i fjor og[>:]

Hjemme fra trening. Var på senteret helt til stengetid i dag jeg. Fikk testet ut beina mine på jogging og det gikk overraskende bra. Ett år er godt siden jeg fikk beinhinnebetennelsen så det skulle vel bare mangle. Men da ble jeg fornøyd. Fikk trent styrke i tillegg da så ble ei god økt. Merket muskelene var slitne etter gårsdagen men...

Nå ventes gubben hjem vært øyeblikk[:)] Resten av uken går med til jobb, trening, foreldremøte i bhg, og div familietragedier.

Back
Topp