Mandag 22.november

Skrållan

Forumet er livet
Her våkna jeg kl 7, og inne på barnerommet hosta de så innmari at jeg der og da bestemte meg for å ha dem hjemme i dag. Kan ikke se for meg at de blir noe bedre av å gå 2,5 km opp i bhg, i 12 speik, for så å ha utedag hele dagen. Ikke Tobias da, de små er ikke ute når det er kaldere enn 10 minus, men det er Ida som hoster verst, og hun kan jo ikke være ute når hun er sånn.
Så da blir det hjemmekosedag på dem i dag [:)] Nesten så jeg vurdere å dra dem med meg i dobbelsenga for litt kos og slumring kjenner jeg [;)]

Må en tur på butikken i dag, også skulle jeg egentlig kjøpe julegaver til Ida. Men det får vente. Eller kanskje hun skal få være med på Ringo, og peke ut det hun ønsker seg, så kjøper jeg det senere, hehe.

I ettermiddag skal jeg på Functional Moves, så det er bare å forberede seg på å bli stokk støl igjen - jeg er fremdeles litt småstiv i sideflesket etter forrige uke, haha. Jaja...

Ellers blir lillesøs 19 år i dag, hurra! [:D][:D]

Ha en fin dag dere! [:)]

GOD mandag!!!

Jeg har vært på trening jeg, spist mousakka rester til lunsj også skal jeg til kiropraktor 13.50. Etterpå skal jeg hente snuppa og dra på middag til mormor/oldemor[:)]

Innså i helga at første helg i advent er neste helg, så panikken tar meg.. vi må vaske ned et rom hver dag frem til helga, så det er klart for pynting[;)]
I dag står kjøkkenet på planen! (og det får vente til gubben er hjemme)[8D]

god dagen[;)]Ja faktisk så har jeg nok en goood dag,kansje dette er begynnelsen på min friske fremtid????[:D]
Ja BANK I BORDET DA!!!!

Nå har jeg styra litt i huset, det kommer 2 venniner av meg nå snart å vi skal skravle å kose oss....har ikke sett hu ene på 2 år,så dette skal bli koselig[;)]
Ellers i dag er det lite planer,lage middag å kose meg med familien min..

Ha en fin dag...

Destiny: Jeg har innsett at jeg ikke har tid til å rundvaske før jul jeg, siden jeg jobber så og si hver helg frem til jul. Rekker det jo ikke i ukedagene, og søndagene blir brukt til å samle sammen alt vi ikke har rukket i ukedagene, samt familiebesøk. Flaks at det er mørketid nå, så støvet vises ikke så godt, haha. Tenker jeg kaster meg over det i januar/februar istedet [:)]

sandra22: Håper virkelig det er første dag i den friske fremtiden din! [:D]

Da har jeg bestilt julegaven til Ida på nett (barbiemøbler), samt funnet ut hva hun skal få av Tobben - det kjøper jeg på torsdag mens de er i bhg. Må finne noe til han fra henne og, men det er jo bare å kjøpe noe Cars-greier, hehe.

God formiddag!

Er fremdeles sykemeldt så ligger hjemme å sløver....har sovet hele formiddagen, så slipper iallfall ha dårlig samvittighet for å være sykemld. Det er visst bare å innse at det er noe i gjære. Skal til øre nese hals spesialist i morgen, selv om jeg tviler på det så kan det jo være de finner noe greier....[8|][8|]

Nå har jeg nett kommet ut av dusjen etter å ha ligget i solariumet å sovet litt mer[:D] Må få pakket litt greier til barnehagen, så får jeg hente mine søte små. Skal kjøpe inn litt kalendergaver og fikse den så ferdig som mulig i kveld. Gleder meg til jul[:D][:D][:D]

I ettermiddag har jeg lovet ungene å gå på trim, det er et mareritt for mor, men kjempegøy for guttene. Etter de har lagt seg skal jeg bestille fotobøker og julekort, siden jeg endelig har tatt bildene. Ha en fin dag frøkner og fruer

Ble ikke noe kiropraktor på meg gitt, Amalie er sykings.

I grenseland på feber og hun puster veldig tungt. Vært å henta henne nå så hun ligger å sover i senga si.

Skrållan: Godt vi er flere[8D] Blir ikke vasking av vegger og tak her i gården nei[;)] Litt husvask + litt rydding i skap og skuffer[:)]

Back
Topp