Her våkna jeg kl 7, og inne på barnerommet hosta de så innmari at jeg der og da bestemte meg for å ha dem hjemme i dag. Kan ikke se for meg at de blir noe bedre av å gå 2,5 km opp i bhg, i 12 speik, for så å ha utedag hele dagen. Ikke Tobias da, de små er ikke ute når det er kaldere enn 10 minus, men det er Ida som hoster verst, og hun kan jo ikke være ute når hun er sånn.
Så da blir det hjemmekosedag på dem i dag [:)] Nesten så jeg vurdere å dra dem med meg i dobbelsenga for litt kos og slumring kjenner jeg [;)]
Må en tur på butikken i dag, også skulle jeg egentlig kjøpe julegaver til Ida. Men det får vente. Eller kanskje hun skal få være med på Ringo, og peke ut det hun ønsker seg, så kjøper jeg det senere, hehe.
I ettermiddag skal jeg på Functional Moves, så det er bare å forberede seg på å bli stokk støl igjen - jeg er fremdeles litt småstiv i sideflesket etter forrige uke, haha. Jaja...
Ellers blir lillesøs 19 år i dag, hurra! [:D][:D]
Ha en fin dag dere! [:)]
Så da blir det hjemmekosedag på dem i dag [:)] Nesten så jeg vurdere å dra dem med meg i dobbelsenga for litt kos og slumring kjenner jeg [;)]
Må en tur på butikken i dag, også skulle jeg egentlig kjøpe julegaver til Ida. Men det får vente. Eller kanskje hun skal få være med på Ringo, og peke ut det hun ønsker seg, så kjøper jeg det senere, hehe.
I ettermiddag skal jeg på Functional Moves, så det er bare å forberede seg på å bli stokk støl igjen - jeg er fremdeles litt småstiv i sideflesket etter forrige uke, haha. Jaja...
Ellers blir lillesøs 19 år i dag, hurra! [:D][:D]
Ha en fin dag dere! [:)]