Mandag 22.november

Her våkna jeg kl 7, og inne på barnerommet hosta de så innmari at jeg der og da bestemte meg for å ha dem hjemme i dag. Kan ikke se for meg at de blir noe bedre av å gå 2,5 km opp i bhg, i 12 speik, for så å ha utedag hele dagen. Ikke Tobias da, de små er ikke ute når det er kaldere enn 10 minus, men det er Ida som hoster verst, og hun kan jo ikke være ute når hun er sånn.
Så da blir det hjemmekosedag på dem i dag [:)] Nesten så jeg vurdere å dra dem med meg i dobbelsenga for litt kos og slumring kjenner jeg [;)]

Må en tur på butikken i dag, også skulle jeg egentlig kjøpe julegaver til Ida. Men det får vente. Eller kanskje hun skal få være med på Ringo, og peke ut det hun ønsker seg, så kjøper jeg det senere, hehe.

I ettermiddag skal jeg på Functional Moves, så det er bare å forberede seg på å bli stokk støl igjen - jeg er fremdeles litt småstiv i sideflesket etter forrige uke, haha. Jaja...

Ellers blir lillesøs 19 år i dag, hurra! [:D][:D]

Ha en fin dag dere! [:)]

Oppe og små gråter litt[:D] Vekkerklokka og bråket til gubben på ei ut døra er akkurat passe irriterende på morgenkvisten[>:] Men men nydusjet er jeg nå da, frokosten inntas as we speak og N skal snart hentes hos pappaen og kjøres i bhg. SÅ skal jeg en tur på jobb for litt overlapping osv. Burde fått meg en soltime i løpet av dagen også.

Ellers må jeg bestille tannlegetime for har aua i tanna mi[:o]

Middag i dag bir hjemmelaget pizza etter ønsker fra N

ORIGINAL: Shopoholic

Fy for en uke, tror jeg har grini en uke i strekk [&o] Veldig opp og ned om dagen, veldig slitsomt.
Nå sover lillemor så jeg skal støvsuge oppe [:)] Så hybelkaninene løp rundt når vi sto opp i dag *grøss*
Ha en fin dag jenter [:)]

[&o][&o][&o]huff

Kvalm, lei og uggen. Et jævla styr med banker, mellomfinansiering, betalinger og ikke betalinger. I tillegg dårlig form og vondt i en tann. HAr fått tannlegetime i morgen da, så da får de vel fikset litt på vondtene håper jeg.

Er forresten dritt lei min fantastiske HTC touch telefon som viser meg at den har full dekning mens folk som ringer inn får beskjed om at tlf er skrudd av. Samboeren har visst kun gått over til å sende meg mail[&:] Må få levert den til rep eller byttet den i morgen altså for dette er håpløst. Tenk alle de viktige telefonene jeg går glipp av[:D]

Uff da Shoppis. Håper det lysner snart, er snart jul vettu. [:)]

Foten min er gudskjelov ganske ok i dag, full av blemmer og temmelig sår men ikke sånne smerter eller åpne sår. [:)] Var flink å kjøle ned og smøre i går.

Da blir det film med gubben. Vi, som aldri ser film, har faktisk sett mye film den siste tiden. Deilig innimellom det også

Også etterlyser jeg noen som vil komme hjem til meg og vaske huset mitt. Gidder nemlig ikke sjæl[:o][X(][>:][:'(]

ORIGINAL: Looney

Da blir det film med gubben. Vi, som aldri ser film, har faktisk sett mye film den siste tiden. Deilig innimellom det også

Også etterlyser jeg noen som vil komme hjem til meg og vaske huset mitt. Gidder nemlig ikke sjæl[:o][X(][>:][:'(]

Gidder heller ikke å vaske.... De unga bare roter og griser det til med en gang jo![8|]

ORIGINAL: McBaby

ORIGINAL: Looney

Gidder heller ikke å vaske.... De unga bare roter og griser det til med en gang jo![8|]

Så da kan jeg bare la det være da el??

Vi har sett film igjen. Sett Profeten i dag, og den var fengende. Nå skal vi vel straks legge oss tenker jeg.

Back
Topp