Mandag 22.09.

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Gratulerer med dagen til Anette :D

Jada, her våkna vi opp til full vinter...til Hermines store glede :p

Vi brukte 40 min på å gå til bhg, for hun skulle hoppe, og svømme og ake og rulle og spise i snøen :p Morro for henne iallfall! :)

Heldigvis passet vinterskoene fra i fjor med tynne ullsokker i, men må tydeligvis ut å kjøpe sko og DockBoots snart!

Jeg er så tett i hodet, nesa og bihulene, hodepine og snørrete :( Passer særdeles dårlig med forkjølelse nå altså! Men men, får prøve å jobbe hjemmefra idag tenker jeg.

"Mmm, d e kjempegodt å bise nø" sa hun :p
ImageUploadedByBV Forum1411370375.566060.jpg
ImageUploadedByBV Forum1411370388.103798.jpg
ImageUploadedByBV Forum1411370411.652466.jpg

Så søt hun er der i snøen! :D
Veldig kaldt her i dag, tipper det har bikket null i natt..
T frøys på vei til skolen, så han må få på stillongs i morgen!
Lillebror løp inn til samling i barnehagen og var så glad!
Jeg er også glad! For etter å ha gruet meg i hele går kveld til å reise på forelesning kl 9 i dag, fant jeg ut at vi har jo kveldsforelesning på mandagene, så jeg har FRI hele dagen mens gutta er opptatt med sitt :p
Litt småting som må ordnes, men det kan jeg gjøre i mitt eget tempo!
Lillesøsteren min skal komme på middag og passe gutta mens jeg er på skolen fra 17 til 21.
Ha en super dag!

Så søt hun er der i snøen! :D
Veldig kaldt her i dag, tipper det har bikket null i natt..
T frøys på vei til skolen, så han må få på stillongs i morgen!
Lillebror løp inn til samling i barnehagen og var så glad!
Jeg er også glad! For etter å ha gruet meg i hele går kveld til å reise på forelesning kl 9 i dag, fant jeg ut at vi har jo kveldsforelesning på mandagene, så jeg har FRI hele dagen mens gutta er opptatt med sitt :p
Litt småting som må ordnes, men det kan jeg gjøre i mitt eget tempo!
Lillesøsteren min skal komme på middag og passe gutta mens jeg er på skolen fra 17 til 21.
Ha en super dag!
Så deilig med en rolig mandag :) Helt til kl 17 iallfall :p

Ja, nå blir det kaldere! Er glad vi allerede hadde ull og votter liggende klart i kommoden :p Men nå kom sola, så det blir nok skikkelig vått ute og Hermine har ikke regntøy i bhg...jaja :p

Så deilig med en rolig mandag :) Helt til kl 17 iallfall :p

Ja, nå blir det kaldere! Er glad vi allerede hadde ull og votter liggende klart i kommoden :p Men nå kom sola, så det blir nok skikkelig vått ute og Hermine har ikke regntøy i bhg...jaja :p

hun har vel dress som holder litt vann ute? :)
Det går nok fint!

God morgen!!
Vi sov til 07.50 i dag. Tydelig at vesla hadde behov for søvn etter en all day-er i går.:) Her er det også kaldt og rått, så vi må nok starte med vedfyring om ikke så lenge. Varmepumpa gir ikke god nok innevarme iallfall, så jeg sitter med pledd.

Marian87: Koselige bilder.:) Kom alt det der i løpet av natta altså?? Brrr..Det var tungt å våkne og få en "god jul"-snap i dag.:p

FruH: Kan tenke meg at det var en gledelig overraskelse?:) Ha en fin fridag uten stress og kav!!:D

God morgen!!
Vi sov til 07.50 i dag. Tydelig at vesla hadde behov for søvn etter en all day-er i går.:) Her er det også kaldt og rått, så vi må nok starte med vedfyring om ikke så lenge. Varmepumpa gir ikke god nok innevarme iallfall, så jeg sitter med pledd.

Marian87: Koselige bilder.:) Kom alt det der i løpet av natta altså?? Brrr..Det var tungt å våkne og få en "god jul"-snap i dag.:p

FruH: Kan tenke meg at det var en gledelig overraskelse?:) Ha en fin fridag uten stress og kav!!:D
Jepp, var snøfritt da vi la oss i går :p Typisk Tromsø ;) Men nå er det sol,så alt smelter unna!

Så deilig med en unge som sover så lenge :) Kos deg med pledd :p Vi har varmekabler i alle gulv, så blir aldri kaldt. Men så har vi jo bare 78kvm leilighet da.

Jepp, var snøfritt da vi la oss i går :p Typisk Tromsø ;) Men nå er det sol,så alt smelter unna!

Så deilig med en unge som sover så lenge :) Kos deg med pledd :p Vi har varmekabler i alle gulv, så blir aldri kaldt. Men så har vi jo bare 78kvm leilighet da.

Ooooo, varmkabler i gulvet høres fint ut! Vi har det kun på badet og ellers er det gulvkaldt som bare det! Huset er bygd i 1946 og har blitt oppussa, meeeeen gulvisolasjon har nok uteblitt. Pluss at det er lagt fliser i gangen og på kjøkkenet. Høl i hauet, spør du me!:p

Takk! Pledd, kaffe og bok om TPO it is.:)

Ooooo, varmkabler i gulvet høres fint ut! Vi har det kun på badet og ellers er det gulvkaldt som bare det! Huset er bygd i 1946 og har blitt oppussa, meeeeen gulvisolasjon har nok uteblitt. Pluss at det er lagt fliser i gangen og på kjøkkenet. Høl i hauet, spør du me!:p

Takk! Pledd, kaffe og bok om TPO it is.:)
Fliser uten varmekabler høres en anelse kaldt ut ja :eek: Parkett og varmekabler her, så som baby lå Hermine på gulvet i kun body hele vinteren gjennom ;)

Hipp hurra for Anette :D:D:D

Marian87: snøen la visst seg alikevel ser jeg:P hehe noe som alltid er populært bland barn :D Hermine er jo så fin der hun går:) god bedring med forkjølelsen!

Fru H: har begynt med strømpebukser på ungene her nå.. men det er også fordi det ikke er noe sol i bhgen lenger:P så der er det kaldt.. sååå deilig å få fri da:D det gjør seg godt for en mamma:) ha en fin dag!

Lilla-87: kjempe bra at hun sov såpass lenge da :D har begynt med fyring om morgen her:) det er så digg! Kos deg med pledd, kaffe og lesing:)

Hei hei :)

Helt forferdelig natt her pga vind! Kunne til og med høre stilaset bevege seg pittelitt:eek: og hadde er sterkt ønske om at hele skiten hadde blåst bort iløpet av natta:P:D men neida:confused::p

Så etter å ha fått dusjet, stelt unger, smurt nister og endelig fikk dratt ut for å levere min herlige somlegjeng, så dro jeg hjem å sov litt:D
Etter det har jeg spist og ryddet etter lekebomben som hadde eksplodert :D og holder på å steke en ballerina-bamsekake som er en bestilling til imårra;)

Nå driver jeg også å legger vekk gåstolen og lekematta:eek: litt rart å tenke på at dette aldri skal fram igjen og at minstemannen begynner å bli stor:confused::rolleyes::p:)

Ha en strålende dag, små og store:)

Hell jenter.
Kaldt i nord ja... skikkelig høst her med masse vind.. surt... Men utrolig vakkert over "fjellet" her :-)

Vi kom hjem for et par timer siden. Litt sliten etter langhelgen.

Meeeen,fikk Samsung tab av pappa da. Han er alltid så snill ♡

Nå har vi spist noe som kalles salata i Libya. Masse agurk,tomat og løk som er finhakket blandet med olivenolje og litt salt og nystekte rundstykker :-)
Enkelt og greit ;-)

Hva gjør dere på? :-D

Her hadde det vært stille i dag :-p
Jeg hadde en fantastisk deilig formiddag med akkurat passe mye avslapning kombinert med å få unnagjort litt småting her og der!

Så var det 4 timer på skolen og det gikk helt greit!

Nå er det meste pakket og klart for barnehage, skole og høgskole i morgen :)

Ønsker alle ei god natt!

Back
Topp