Mandag 18. Dilemma

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Du og ei anna småbarnsmor er livstruende sjuke. Men det finnes kun nok medisin til å redde ein av dokke.
Dokke kjenner ikkje kvarandre.

Kven får medisinen?

Definitivt meg! Hadde det vært et barn så hadde jeg gitt det fra meg, men ville ikke ofret meg for en annen i samme situasjon. :P

Haha :p samme her. Får vondt av dei oppdikta ungane hennar, men har ikkje lyst til at mine barn skal miste si mor :)

Jeg, sier som Krica, hadde ofret meg for et barn, men ikke gjort mine barn morløse for å ikke gjøre andre barn morløse.

Hadde nok tatt medisinen selv ja :P

Vi setter mrria på saken i morgen, så kan hun komme med en av disse heslige dillemmaene. :P

Kjerringer :p

Jeg lager ikke heslige dilemma - jeg lager skikkelige dilemma! :p

Dette er jo veldig tungt på ene siden, for begge har barn, og man ønsker jo alltid å komme best ut av ting selv? :p

Kjerringer :p

Jeg lager ikke heslige dilemma - jeg lager skikkelige dilemma! :p

Dette er jo veldig tungt på ene siden, for begge har barn, og man ønsker jo alltid å komme best ut av ting selv? :p
Du lager usannsynlige dillemma hvis man ikke er med i en sawfilm. :p men gleder meg til i morgen. Du er jo flink til å finne noe som engasjerer folket. :p

Men et dilemma skal jo være skikkelig vanskelig å ta stilling til :p Men gleder meg til å høre hvorfor dere evt. ville klort ut deres egne øyne ;)

Du har ikke svart på dagens dilemma da. :p

Den var nok litt for lett ja, den tar jeg så klart;)

Jeg hadde tatt medisinen uten å blunke!

Back
Topp