mandag 17 desember

~mama~elin~

Glad i forumet
tenk at det bare er EN UKE IGJEN!! [:D][:D] 

gleder meg som en unge jeg!! vi reiser oppover til svigers på søndag og blir borte til 4 januar. får sikkert ikke vært mye på nettet da[:(][8D] 

seline skulle egentlig i bhg i dag, men ho har hatt feber i helga og ville ikke dit, så da lot jeg ho være hjemme. ho føler seg sikkert ikke tipp topp sia ho ikke ville.. så når jeg sto opp lå sambo på sofaen.

hjemme fra jobb pga han er så kvalm. han har også vært dårlig i magen. huff og huff. men jeg og sander? *vi er friske*[:D] hihi..

hva skal dere i dag da jenter? her blir det å pleie de syke, og husarbeid. . .

Jeg fikser og ordner for å komme meg på treff i Horten :)

Så.. skulle bare innom å si hei :)

Ha en flott dag

God morgen!

Blir vell stille her i formiddag når alle skal på treff [:D] *misunne*

Vi sto vell opp for en halvtime siden, han har ikke fått frokost ennå, så nå begynner han å syte litt, så nå skal jeg gå [;)]

Hadde tenkt meg en tur til byen i dag.. Bytte en lue jeg kjøpte til Simon på lørdag... Rare størrelser det der.. Kjøpte den i str 70 (68-74), og den var for liten... [8|] Eller, akkurat passelig..
Men som vanlig så regner og blåser det her, så tror ikke det blir bytur på oss alikevell...

Tror ikke det skjer noe spesiellt i dag, egentlig...

jeg sitter og prøver å lage hjemme side til Mina[:)].
Mina ligger og sover ved siden av meg. Hun sov jo "bare" fra 21.30- 4.30 og fra 5-8.30, så det er ikke rart hun er trøtt[8D].

Ellers er det ikke de store planene for dagen her

Sitter her med en kopp te, magen begynner å normalisere seg, tror jeg[8|], har ihvertfall ikke vært oppe i hele natt, unntatt et måltid på småen i 0400-tiden (som vi tar i sengen), så ble jeg vekket av storesøster kl 0740, var oppe i 15 min med henne før hun reiste på skolen. Hun har tentamen i engelsk i dag, og gruet seg[&o], men det går nok bra! Krysser fingrene jeg[;)]. Lillegutt våknet kl 0830, og har fått mat og ren bleie. Har sittet i stolen sin og lekt litt, men begynner å bli utålmodig nå, så det er nok på tide med litt søvn igjen[:)].

Har egentlig mest lyst til å dra på treff, men har ikke lyst til å smitte noen, og dessuten må jeg få snakket med verkstedet om hva jeg skal gjøre med bilen[8|], regner med at det er noe som ikke stemmer, siden melding kommer i displayet hver gang jeg starter, den vil tydeligvis på verkstedet[8|][:D].

Det blir vel dagen min, tenker jeg!

Ønsker alle jentene og babyene som skal til Dragemamma et koselig treff, og resten av dere får også ha en hyggelig dag[:)]

Adrian ville ha mat hele fem ganger i natt så det er en stk trøtt mor som sitter her nå. 
Til nå så har jeg ikke fått gjort så mye annet enn å stelle ham og klippe neglene på den ene hånden hans (og satt på en maskin med klær).  Han er i et litt merkelig humør i dag virker det som.  Halvsutrer slik at jeg må bære ham hele tiden.  Virker trøtt, men klarer ikke å sove, og så har han litt vondt i magen sin.
Om ikke så lenge så skal jeg treffe søskenbarnet mitt.  Blir nok en lang og koselig tur i det fine været[:)]. 

Gikk på kunstløp når jeg var yngre, og byens klubb skal ha juleoppvisning i kveld så tenkte meg kanskje dit for å se på. 

Samboer jobber til kl 22 i kveld også så jeg får se hva jeg finner på av middag[8D].

Æ å Jonas har vært på bekkentrening te fysioterapeuten idag, va innom å bestilt gravering på dåpsattestholdern etterpå.

Etter å ha komme heim har æ spist resta fra koldtborde i går å sjokoladepudding... Nam nam...

Jonas har akkurat sovna på leiketeppe på gulve... [8|]

I kveill ska vi bare slapp av - tar på å arranger dåpsselskap.
Sambo jobbe kveill uka her... [8|]

Back
Topp