Mandag 16 august

floppen

Glad i forumet
Mandag og ny uke[:D] Thea har jo bursdag i dag, så her vil dagen gå med på å rydde og ha bursdagsselskap[:D]

Ellers er jeg trøtt som fy[X(] Lille, store jenta mi var som en virvelvind i går og sovnet ikke før kl 2230 [&o] noe som medførte sen kveld, da det er deilig med litt stillhet før jeg selv tok kvelden kl 0100.
Selvfølgelig tok ho morran før 0600[X(][&o] Men overlever sikkert[;)]
Ha en god dag jenter[:D]

I dag skal S ha sin første barnehagedag etter over en måned med ferie, så vi har satt av formiddagen alle mann for å gi han en myk start. Storebroren har veldig lyst på en ekstra dag i barnehagen, nemlig - han begynner på skolen på torsdag.
Etterpå skal vi på ultralyd. Håperhåperhåperhååååper at den faste legen vår er tilbake fra ferie. Kommer til å få spunk om det er enda en ny, eller enda verre.. samme som sist. Begynner å nærme seg babytid så skummelt fort, at jeg takler ikke mer usikkerhet rundt kontrollene altså [>:].
Ellers skal vi hente nye laptopen i dag . Teeenk - en maskin som IKKE slår seg av når man setter på youtube.
Nå har S begynt å dekke på bordet, syltetøy og tran [8|] så da er det vel frokosttid [8D].
Fiiin dag, flickor!

Har har vi sendt de to største guttene avgårde på jobb og bhg.
Andreas ligger å koser seg på gulvet, han ruller fra side til side - flinkisen[:)]

I dag har jeg tenkt å bare slappe av, kun ta en trilletur til apoteket.
Regner med at det blir mye stress i dagene framover, siden vi nærmer oss dåpen med
stormskritt. Så da er det godt med en dag hvor vi (les: jeg) ikke stresser vettet av oss (meg)...
I kveld skal vi på visning - jeg gleder meg masse, for huset er så fiiiiiint (og dyrt[8|])
Denne gangen har vi fått barnevakt (som meldte seg frivillig), så vi får mulighet til å se på huset
uten å ha med en Martin som skal prøve ut alle lekene, teste om doet funker og løper rundt i hagen[:)]
Ha en flotters dag damer[:)]

Trøøøøøtt idag! Sovnet 22.15 igår, helt knust etter en helg med masse stress og besøk. Snuppa hoster og snørrer og kom inn til oss ila natten. Hun sov fint og allmenntilstanden er fin, så da sendte vi henne i bhg med forbehold om at de ringer.

Idag skal vi også på visning, huset er fint, så fort vi får pusset opp litt, er gaaaammelt i innredningen gitt[8D]

Ellers blir det trening på meg ikveld, jeg trenger det nå!

Folk som skal på visning, liiiiink please?

*

Idag sendte eg Johan med bussen til barnehagen, det eeeelskar han [:D] Får sitte med dei store ungane frå byggefeltet her, lille fyren min formelig glødar [8D] Er 3. veka han er i barnehagen sidan han hadde ferie, så ingen stor overgang her. Eg har siste feriedag idag, og skal egentlig ikkje gjere noko som helst. Eller, får besøk av ei venninne då, men har tenkt å få ho med på slaraffendag-planane mine [;)] Også blir det fiskesuppe og grove rundstykker til middag [:)]

Ny uke, nytt mas. [8D]
G har visst begynt å føle seg hjemme i den nye leiligheten, og har vært SÅ lett å legge hittils! [:)]
Siden fredag har jeg bare lagt ham i den store senga, sunget Trollmor sangen to ganger, kysset ham på kinnet og gått! [:D]
Han har sovet litt urolig, sikkert fordi det har vært så mye som har skjedd siste ukene (ny barnehage, nytt hjem, langhelg hos pappa, bursdag...), men ikke noe stort problem.
Sovnet litt over 19 (noen ganger pratet litt for seg selv først [:D]) og dessverre stått opp litt over 06... [&o]
Mens i dag, når vi SKULLE opp 06, så sov han rett gjennom kaninklokkens hanegal og måtte draaas ut av senga mens han bestemt holdt øynene igjen og bare sutret.
Yay. [8D]
Tror rett og slett vi må stå opp et kvarter tidligere for å rekke barnehage/jobb. [8|]
05.45 - nå begynner vi å snakke tortur her, altså. [&:]

Ellers var det en stort sett grei og koseglad gutt jeg hadde med meg til barnehagen i dag, og avleveringen gikk helt knirkefritt, uten gråt og sutring, for første gang i den nye barnehagen. [:)]

Selv sitter jeg på jobb, så trøtt at jeg ser litt i kryss, mens jeg prøver å gjøre jobben, bestille legetime og en haug annet tull. [8D]
Rett hjem til enkel middag i dag - mener de har varmmat i barnehagen i dag, så ingen dårlig samvittighet for det! [:D]
Om alt klaffer får jeg truffet PtG for å få en minnepinne med TV-serier på - må jo holde meg oppdatert inntil jeg selv får TV/internett i ny-heimen! [;)][:D]

HERREGUUUUUD[:o][:o]Hvorfor skal jeg bestandig komme i dilemma mht jobb???[8|][8D]
Jeg går i disse dager å venter på svar fra Mega om den jobben jeg har snakket om før her.Og idag ringte snille dama fra de tre stuer som jeg har hatt litt kontakt med å lurte på om jeg var interressert i en jobb[:-]Eller, jeg tror hun mente det sånn.Var en smule stressa med en treåring som ABSOLUTT sku rutsje på rutsjebanen og ikke skulle inn på bhg, og jeg som skulle på en avtale ti min etterpå[X(]Men det hørtes ut som om det kunne være noe for meg ihværtfall.Venter på telefon fra henne nå for hun skulle sjekke ut noe, og jeg sku høre med mega hvordan det gikk der.Men har ikke ringt for hvis jeg evt ikke får kantine jobben så vet ikke mega noe om det[8D]Pjuh..såe sånn er ståa.
Skulle egentlig ha sovet nå når tuppa sover, men jeg er altfor gira til det.KAN IKKE HUN BARE RINGE DA?????[&:][&o]

Her er det finvær idag, så det blir vel muligens en tur ut etterpå.Skal hente trym rundt halv tre tenker jeg og så blir det hjemmelaget kyllinggryte og ris til middag[:)]

God formiddag alle sammen!

Dagen i dag er litt sånn.. rar. Siste dagen før studiestart, og jeg tror jeg er nervøs. Enten er det det, eller at jeg har drukket 5 kopper kaffe og ikke spist noe ennå![8D]
Leverte B i barnehagen kl 09, og nå venter jeg på svar fra en venninne som skulle komme på besøk i dag. Hun sover tydeligvis fortsatt.. Glemmer at ikke alle står opp før 08 hver morgen.

Håper på å få den nye laptopen jeg bestilte i går i dag. Dvs: jeg håper kjære gidder å dra til Sandefjord å hente den. Greit å ha den til studiestart.[:)] Er faren til kjære som har kjøpt den da, på firmaet. Jeg kjøpte laptop, skjerm, ekstern harddisk og minnepinne. Det kom på 10 000 kr, men jeg slipper unna med å betale 4000. Yay![:D]

Her var mornings fra mor 07.30. Leverte O på barnehagen 08.45 og så trillet jeg oppover mot helsestasjonen for å veie I.
Han ble 4 mnd i går og jeg ville sjekke hvordan han lå vektmessig. Lillebror har blitt hele 7,5 kg og 66 cm.

Hjemme har jeg ryddet og endelig fått bakt de bollene jeg snakket om før helgen. I helgen har jeg bakt 100 muffins.
Skal ha dåpsselskapet til I på lørdag[:)]

Gratulerer med dagen! [:D]

Back
Topp