Mandag 15.11.10

Skrållan

Forumet er livet
Lårdilård, ungene sover enda!! [:D] Jeg våkna 2 på 8, av Zumba-alarmen på mobilen, og skjønte fint lite. Sove til 8, liksom, hva skjer? Men ungene ligger jo søren meg og snorker enda, og jeg fikk plass på Zumba'n på søndag, hehe. Fin start på dagen [:)]

Når dovendyrene har våkna, blir det frokost og litt tjon her hjemme, før vi drar på Posten og henter ei pakke. En kjapp tur på matbutikken blir det nok også. I ettermiddag skal jeg på Functional Moves, er helt nye moduler med nye bevegelser i dag, så litt spent på det! [:)]

Ha en flott dag jenter! [:)]

God morgen...

Her er både mann og onge hjemme,de er ikke i form...gubben skal til legen kl.12.00
I dag skal jeg fint lite, vi har hatt besøk i helgen av min søster og 2 barn så det trengs litt rydding.
Ellers i dag må jeg til nav å levere sykemeld. har venta litt lenge med å levere den..

Ellers i dag blir det nok å være tjenestepike for mann å barn[:D]

Go morgen. I natt så voknet jeg først kl 3 for Tobias hadde fått verk som klista øynene hans stakkar:( så da måtte jeg vaske han litt på øynene. Det var fælt. og han sovna endelig igjen da atme meg i senga mi. I morrest så ringte jeg til legekontoret mitt og fikk time kvaart på 12 i dag for Tobias har øyekatarr ja.
Så da bars det til legen igjen. Har vært my syk han i denne siste tiden siden han begynt i barnehagen.
Håper det blir bedre med at han får medisin:)
Men e det vanlig at øynene hovner opp og ? For de var det og i natt:(

Dette var min morgen kos dere videre idag:)

Back
Topp