Mandag 15.11.10

Lårdilård, ungene sover enda!! [:D] Jeg våkna 2 på 8, av Zumba-alarmen på mobilen, og skjønte fint lite. Sove til 8, liksom, hva skjer? Men ungene ligger jo søren meg og snorker enda, og jeg fikk plass på Zumba'n på søndag, hehe. Fin start på dagen [:)]

Når dovendyrene har våkna, blir det frokost og litt tjon her hjemme, før vi drar på Posten og henter ei pakke. En kjapp tur på matbutikken blir det nok også. I ettermiddag skal jeg på Functional Moves, er helt nye moduler med nye bevegelser i dag, så litt spent på det! [:)]

Ha en flott dag jenter! [:)]

God morgen Skrållan[:)]

Skal til tannlegen med småen i dag...jeg som har tannlegeskrekk...[:o] men jeg må jo bare fint gjøre det...bare håper tennene hans e ok så det ikke blir noe borrings...[X(]

Ellers har jeg hatt en møkka natt...sliter veldig med søvnen, det har jeg egentlig gjort siden jeg ble alene[&o]

Jaja, det var litt av mitt "syt"[8D]

Ha en fin dag alle sammen[:)]

klem til deg cissi

sover litt dårlig for tida jeg å, har så mye å tenke på. men snart får jeg ny medarbeider og kanskje litt annerledes arb.tider så da håper vi på bedre tider. er så spent i kroppen, tror det er det betennelsa i skuldra kommer av.

thomas hjemme i dag, han er forkjøla. og siden mora er trøtt og sliten så sitter han nå å ser på "nemo"[;)]

ellers så har vi en 6 åring i huset i dag hærlighet så fort tiden går!!! hun fikk gave på senga før hu dro på skolen; turnklær og sko, kjole og matchende strømpiser, øyenskygge og junior fantasi.

Cissi: Lykke til hos tannlegen, og en gooood klem til deg! [:)]

MaRtE: Gratulerer så mye til Maria! 6 år, enn det da?! [:)] Kos dere masse i dag, og god bedring til Thomas! [:)]

Ungene våkna halv 9, så nå har vi spist frokost. De vil visst se ferdig Dora på Super'n før vi drar på Posten, skal få lov til det da [:)]

ORIGINAL: Skrållan

MaRtE: Gratulerer så mye til Maria! 6 år, enn det da?! [:)] Kos dere masse i dag, og god bedring til Thomas! [:)]

Ungene våkna halv 9, så nå har vi spist frokost. De vil visst se ferdig Dora på Super'n før vi drar på Posten, skal få lov til det da [:)]
takk[:)]

og lykke til hos tannlegen, cissi!!

ORIGINAL: MaRtE:)

ORIGINAL: Skrållan

takk[:)]

og lykke til hos tannlegen, cissi!!
Takk for det jenter Det går nok fint...bare jeg som er rar og gruer meg selv om det ikke er jeg som skal i stolen...[X(]

Marte: Grattis med 6-åring i hus[:D][:D]

Marte: hurra for 6 åringen
Cissi: hvordan gikk det?

Her har jeg hatt siste fridag i dag, og den fløy avsted gitt. Trente spinning på morgenkvisten, så dusjet jeg før vi hadde overtagelse av leiligheten. Nå er vi kvitt den[:)] Så måtte gubben skifte et dekk for mamma og levere bil med ødelagt dekk på verksted. Henting av pc på repperasjon før henting av N i bhg, og middag. Også glemte jeg å handle så jeg må på butikken i løpet av kvelden[:o]

Ellers skal vi vel bare kose oss hjemme her i kveld. Deilig med hjemmekos i nytt hus altså[:)]

I morgen skal jeg jobbe igjen og har fire millioner ting jeg må gjøre. Blæh.......

Må nok inn igjen...han hadde vondt i en tann...så de hadde en ledig time i morgen for tannlegen måtte se på den....i dag var han bare hos en tannpleier...

Så dette skal bli gøy...NOT!!! [X(] Men merka jeg var mer nervøs enn han...hehe[8D]...han satt så fint å gapa han...til og med når hun ikke så i munnen på han[:D]

Nei, skal man lete etter dyna da tro? Jeg skal jo tidlig på jobb i morgen jeg.

Back
Topp