Mandag 1.september.

Det gikk bra med levering i dag.
Han vil IKKE til barnehagen, sutrer og motsetter seg med en gang vi snakker om det, og spesielt når vi er på vei bort. Så han gråt da vi gikk inn og vil hver gang ha smokk og bamse og signaliserer at han vil finne vogna og sove :p
Men vi timet det slik at vi kom til utetid i formiddag, så han satt og ventet på fanget mitt med klær på mens de andre barna fikk på uteklær. Så stod vi i kø for å gå ut sammen, plutselig var han ferdig med smokk og bamse, sa TAKK mens han gav dem til meg og løp ut :p
Han var superfornøyd da jeg hentet han, så det går fint når han fant ut at det var ok :D
Så jeg blir å levere han på samme måte en stund fremover, så håper jeg det går seg til!

Det er jo fint at du har funnet fram til en måte å levere han på, som han også liker :D greit å gjøre det sånn en stund til han blir mer vandt med å være der :)

En relativ ting å ha med i beregninga!;)
Nei, og jeg som hadde begynt på folsyre og greier. Det er fire oppbrukte tabletter jeg aldri får nytte av iallfall!! Høhø..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Døh, jeg gikk på folsyre i 7-8 måneder før graviditet begge gangene vi var prøvere jeg alstå ;)
Som kvinne har man nok nytte av de vitaminene likevel :D

Har ikke gått på folsyre før jeg har vært gravid jeg :P

Anita; så spennende med bhg start. Likte han det?? :-) gøy at han snart er 1 år :-) :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Han var veldig sjenert igår, men gråt ikke noe spesielt :) idag var han ikke såå sjenert, men var trøtt etter frokost:P så jeg tok han med hjem for å sove her :) men tror han liker seg litt hvertfall:D

Det er jo fint at du har funnet fram til en måte å levere han på, som han også liker :D greit å gjøre det sånn en stund til han blir mer vandt med å være der :)
DEt gikk ikke like smooth i dag da de ikke skulle ut som de har pleid :p
Men det gikk greit like vel. Jeg satt der en stund sammen med han og måtte til slutt gå. Han protesterte litt på å slippe seg ut av armene mine og til ped.leder - men stod spent og viket ved vinduet sammen med henne da jeg gikk ut.
Og jeg at han har kjempefine dager der, så det føles greit å gå!

DEt gikk ikke like smooth i dag da de ikke skulle ut som de har pleid :p
Men det gikk greit like vel. Jeg satt der en stund sammen med han og måtte til slutt gå. Han protesterte litt på å slippe seg ut av armene mine og til ped.leder - men stod spent og viket ved vinduet sammen med henne da jeg gikk ut.
Og jeg at han har kjempefine dager der, så det føles greit å gå!

Det kan nok lett bli sånn i starten uansett alder tenker jeg! Men det er jo litt lettere nå som man kan prøve å forklare litt når man skal gå!:) funket på Liana igår når hun sa hun skulle bli med oss hjem :)

Det kan nok lett bli sånn i starten uansett alder tenker jeg! Men det er jo litt lettere nå som man kan prøve å forklare litt når man skal gå!:) funket på Liana igår når hun sa hun skulle bli med oss hjem :)
Jeg merker stor forskjell på barnehagestart med 2-åring kontra ikke-engang-1-åring altså.
Selvom de også kan være forskjellige typer. Men T slet, masse, og veldig lenge.
Lillebror stråler når jeg henter han og det er tydelig at dagen ahr vært bra. T gråt og gråt når han så meg og gråt hele ettermiddagen i lang tid :(

Jeg merker stor forskjell på barnehagestart med 2-åring kontra ikke-engang-1-åring altså.
Selvom de også kan være forskjellige typer. Men T slet, masse, og veldig lenge.
Lillebror stråler når jeg henter han og det er tydelig at dagen ahr vært bra. T gråt og gråt når han så meg og gråt hele ettermiddagen i lang tid :(

Uff må ha vært vondt for deg!:(

Emira gråt sjeldent ved levering.. og hun var vel å rundt 10 mnd.. men Liana gråt en liten periode husker jeg:( selvom det gikk over med engang jeg var ute av syne, så var det vondt å forlate hun!

Det er også veldig safe å kjøpe ferdig kake av noen som kan baking :D

Det har du rett i, jeg vet forsåvidt av noen også, men tror kanskje hun er litt dyr ;-)

Back
Topp