mandag 09.08.10

MaRtE:)

Gift med forumet
god morgen!!!

ja, da er hverdagen her igjen... ikke helt for hele familien, men jeg kjenner litt på den å begynne å jobbe 8t dager igjen[X(] liker ferie jeg[:)]

været er visst ferdig det å, ikke akkurat sommervær her nå. har jo egentlig vært bra i det siste, i går fikk jeg skille uten å bli brent. ikke verst, for jeg blir som regel brent da!

ha en fin mandag!

Vi har ferie ei uke til[:)] Både jeg og lillemor har visst stått opp på feil fot i dag, så her er det god stemning i heimen gitt[>:]

Mat i skrotten hjalp på begge to. Nå skal vi straks til butikken og handle litt. Lillemor har hjulpet meg å skrive handleliste. Hun er kjempeflink[:)] Vil helst skrive ord og noen bokstaver baklengs da siden hun er venstrehendt, men det spiller ingen trille, det kommer etterhvert[:)]

Ja ferie er greit, men nå har det begynt å bli kjedelig[8D]

Mcmor: Så utrolig flink hun er!!!!![:D][:D][:D]

Her koser vi oss hjemme. Ingen store planer i dag, så får se hva vi finner på!![:)][:)][:)]

ånei, nå har jeg shoppa igjen[8|][:o] veldig moro, men ikke bra for lommeboka... forhåpentligvis lenge til neste gang[;)]

collegegenser, tunika, collegejakke, nike shox og shampoo ble det til meg, moro da[:D]

merkelig nok finner jeg aldri noe å ha på meg[8|]

I dag har lille gutten min sykklet til bhg, sjønne gutten min på vei hjem klarte han ikke svingen og sykklet rett i vegen ned i gata gikk heldigvis fint[:D]

Har og fått en aktiv baby som krypper bak over helle tiden og spiser alt hun finner på gulvet så er stress, så nå må vi få oss lekegrind.

Alle unger i seng nå meg og tv[:)]

Første dag på jobb overstått og det gikk fint. Hatt en kos dag egentlig. Dro rett på trening etterpå, også på soling. Mamma har hatt med en langhåret N til frisøren og han var kjempe flink og ble veldig fin[:)]

Nå sover sure suresen/trøttesen og jeg sløøøøøver[:)][:)]

Betalt regninger for 16.000, en kompis ble pappa i dag - tja har det skjedd noe mer da tro[8|]

Vært våken siden 5.45, og sovna seeeent. Nettopp kommet hjem fra Trondheim, så nå hopper jeg til sengs... 

Back
Topp