Mandag 07032011

Skrållan

Forumet er livet
Hei sveis! [:)]

Ungene har fri fra bhg i dag, så her har vi slapp mandagsmorgen. Deilig! [:)]
Vi må på butikken etterhvert da, det er mange gode tilbud der denne uka, som jeg tenkte å få med meg, hehe. Ellers må det vaskes masse klær, begynner å bli lei av den evige runddansen der altså. Ellers må jeg huske å lage nok middag så det blir nok til sambo også i dag (litt uvant å ikke være periodealenemor lengre), og kl 18 skal jeg på Functional Moves, og da trenger ikke ungene å være med i barnepassen! [:D] Det blir snasent, for da slipper jeg å krangle på dem klær og småløpe hjem så de får legge seg, hurra!

Ha en finfin dag dere! [:)]

I dag har jeg begge jentene hjemme..Planen var å stå opp tidlig ta turen innom sykehuset og legen for at jentene skal få tatt blodprøvene sine

Men usikker her nå..Vilde har jeg nemlig dusja 2 ganger i morges pga av masse diare i bleien sin. Så kan sikkert ikke få tatt blodprøve av henne i dag siden dette sikkert vil gi utslag på prøvene[8|]

Men Heidi må ta i dag siden hun skal opereres i morgen..Usj hva gjør jeg nå da...Sambisen prøver å få fri en liten stund for å passe Vilde. For henne kan jeg ikke ta med på sykehuset

usj aner ikke hvordan jeg skal løse dette jeg[&o]

Jiha, du har vært flink Skrållan!

Jeg har fått ny turnus, så i dag skal jeg ikke gå hjemmefra før ca halv tolv. Hjemme kl ni i kveld, og skal gå 05.15 imorgen tidlig. Og jeg er trøtt allerede... Jippi. Legger meg klokken ni på kvelden, men trenger likevel en hvil på dagen. Jeg gleder meg til dette går over!

Da kommer sambisen hjem og passer Vilde så da tar jeg og Heidi turen til sykehuset for blodprøvene

Rolig mandagsmorgen i huset vårt og, kun med og Josephine hjemme da. N er i bhg og samboeren på jobb. Litt lettet nå etter en tlfsamtale med samboeren. Han er nemlig i tvil om han orker fortsette i jobben pga mye ansvar + mange andre ting han ikke trives med. Men han har hatt en samtale med sjefen i dag og har fått lettet på mange ting[:)][:)]

Eneste plan, om vi orker i dag, er en tur på XXL for å kjøpe treningstøy til meg, også Babyshop for å kjøpe en ny babygym til snuppelure.

Hadde seriøse treningsplaner i morgen, men lurer på å trene i kveld også jeg[:)][:)]

Dro på zumba idag jeg. Er bare på dette tidpunktet med denne instruktøren jeg har vært hos så langt.
og idag var det vikar................for å si det sånn, jeg tror ikke jeg kommer til å dra på timene hun vikaren har til vanlig. Uff, hang ikke med for fem flate øre og omtrent bare hoftevrikk.

looney; må bare spørre, hvor mange babygym'er har dere???? syns å mene at dere må ha mere enn 2 nå??[8D]

jeg har vært og gått tur etter middagen, vært på pilates for første gang i dag og vi spilte "diamanten" alle sammen. jeg tapte skikkelig.

snart leggings her, så blir det cæsar og farmen! gleder meg[:D]

Ferdig på trening, nå skal sambo ut og sykle, og ungene skal sove! Tv-kveld på a mor altså! [:D][:D]

MaRtE: vi har ikke fått kjøpt noen enda, så har foreløpig kun en[:D][:D]

Her sov begge barna kl åtte. Jeg driver og skal sende takkekort for gaver vi fikk da Josephine ble født, men vi har fått sykt mye gaver så lett å glemme noen. Har bestillt 20 takkekort og det blir for lite.

Nå skal jeg se 71 grader Nord og Paradise Hotel[:)][:)]

Da er Vilde avlevert hos farmoren og jeg savner henne allerede[&o] Etter at hun har vært syk så har jeg kost masse med henne siden vi hadde henne alene denne helgen da Heidi var hos farmor

I morgen er dagen for Heidi. er både spent og nervøs...Hall 8 i morgen tidlig skal vi være på sykehuset

Så er neppe på BV eller Facen før på onsdags kveld tenker jeg

Lykke til i morgen Buffi[:)][:)]

Jeg har nå avtalt med svigers at de skal passe snuppelure i morgen tidlig så da MÅ jeg trene Bodypump i morgen[&:] Ingen vei tilbake nå[X(]

ORIGINAL: Skrållan

Masse lykke til da buffi! [:)]

Takk[:)][:)]

Back
Topp