Mandag 03.03

Hipp hurra for babyElise som er 1 uke i dag!

Mannen tok seg fri, og vi slengte oss i bilen for å ta en skitur på fjellet.
MEN det er veldig tåkete og vi så nesten ingenting.. Vi hadde også glemt skjermen til pulken, så det blåste fælt på Lillebror.
Men vi fikk hvertfall gått litt, og Lillebror godtok å sove videre i pulk da han sovnet på vei opp!

Hipp hurra for babyElise som er 1 uke i dag!

Mannen tok seg fri, og vi slengte oss i bilen for å ta en skitur på fjellet.
MEN det er veldig tåkete og vi så nesten ingenting.. Vi hadde også glemt skjermen til pulken, så det blåste fælt på Lillebror.
Men vi fikk hvertfall gått litt, og Lillebror godtok å sove videre i pulk da han sovnet på vei opp!

Takk:-)

Godt å få ruslet en liten tur i hvertfall, kos dere masse sammen videre:-)

Då va det kveld i huset :-)

Vi ha vøre ein tur tell mamma og terje i dag :-) Fie ælsk å va der :-)

Når vi kom heim så kom mi bestevenninna (gumor tell fie) og eg bada fie, og fekk lagt ho :-)

Eg å vennina mi satt å drakk te, og spist mørk sjokolade :-) så tenkt eg at eg sku dursj....men det slæpt eg vest, strømmen på bade og på soveromman og gangen tell soveromman.... Utn at sekkringen ha gådd...såeh, eg rengt han eg lei tell, han sku kom å sjå på det, han trudd det va sekkert dåle kontakt nån plass... Han e elektriker, så det e han som ha lagt strømmen, så håp han får årna det....sku ha vaska tatoveringa :-P

Kjedele å sett her å vent på strømmen :-P

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Då va det kveld i huset :-)

Vi ha vøre ein tur tell mamma og terje i dag :-) Fie ælsk å va der :-)

Når vi kom heim så kom mi bestevenninna (gumor tell fie) og eg bada fie, og fekk lagt ho :-)

Eg å vennina mi satt å drakk te, og spist mørk sjokolade :-) så tenkt eg at eg sku dursj....men det slæpt eg vest, strømmen på bade og på soveromman og gangen tell soveromman.... Utn at sekkringen ha gådd...såeh, eg rengt han eg lei tell, han sku kom å sjå på det, han trudd det va sekkert dåle kontakt nån plass... Han e elektriker, så det e han som ha lagt strømmen, så håp han får årna det....sku ha vaska tatoveringa :-P

Kjedele å sett her å vent på strømmen :-P

Høres ut som en koselig sag :) men kjedelig når strømmen går! Håper du har fått den tilbake ;)

Høres ut som en koselig sag :) men kjedelig når strømmen går! Håper du har fått den tilbake ;)

Håp eg åg! Kjedele å ikje få dursja...

Då va det kveld i huset :)

Vi ha vøre ein tur tell mamma og terje i dag :) Fie ælsk å va der :)

Når vi kom heim så kom mi bestevenninna (gumor tell fie) og eg bada fie, og fekk lagt ho :)

Eg å vennina mi satt å drakk te, og spist mørk sjokolade :) så tenkt eg at eg sku dursj....men det slæpt eg vest, strømmen på bade og på soveromman og gangen tell soveromman.... Utn at sekkringen ha gådd...såeh, eg rengt han eg lei tell, han sku kom å sjå på det, han trudd det va sekkert dåle kontakt nån plass... Han e elektriker, så det e han som ha lagt strømmen, så håp han får årna det....sku ha vaska tatoveringa :p

Kjedele å sett her å vent på strømmen :p

Kjedelig med strømtull ja :o

Hehe er deilig å få gjort det klart! Jeg ordner matpakkene om morgen mens gubben er på badet og Liana drikker/tuller med mme :P men prøver å få gjort klart resten kvelden før, men er sjeldent jeg gidder :P hehe.. det er veldig kjekt å ha 2 av all yttertøy, så slipper man å ta med hit og dit.. problemet med DET er vel prisen :eek::P

Så bra at det "kun" var overspising! Jeg har lært å se an på måten ungene kaster opp på.. for når Emira har vært syk eller fått i seg noe hun virkelig ikke liker, så brekker hun seg flere ganger etter at kroppen han fått ut alt.. men er det overspising e.l så kommer det bare opp uten brekninger;) (hvertfall her)..
Jah, sånn var det her også!!! Hun brakk seg ikke, bare prosjektilspydde helt plutselig, en gang, uten å la seg anfekte av det :eek: :p Men frisk som en fisk, ingen feber eller noe, så jeg sendte henne i bhg idag. Når matlysta var på topp og det hele var jeg temmelig sikker på at dette ikke var noe omgangssyke ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jo hun var det, vi var på legevakta med henne, hun hadde en mild ørebetennelse. Vi fikk penicillin, men får det ikke i henne:(

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Fikk dere appocilin??? Det smaker død!!! Be legen om å få abboticin istedet, det virker også mot ørebetennelse, men smaker bringebær så det er lettere å få i ungen. Og det er kun en gang for dag (om jeg husker riktig). ;) God bedring til Anette!

I kveld prøver jeg å gjøre skolearbeid, men jeg klarer ikke å fokusere :p
Gleder meg bare til Yoga i morgen, så jeg tror jeg må legge meg slik at tiden går fort :D
Hva gjør dere i kveld?

Jah, sånn var det her også!!! Hun brakk seg ikke, bare prosjektilspydde helt plutselig, en gang, uten å la seg anfekte av det :eek: :p Men frisk som en fisk, ingen feber eller noe, så jeg sendte henne i bhg idag. Når matlysta var på topp og det hele var jeg temmelig sikker på at dette ikke var noe omgangssyke ;)

Jeg hadde også sendt hun i barnehagen ;) det var jo sånn Liana kasta opp en gang i barnehagen.. hun hadde drukket nesten 200ml mme 1 time før frokost i barnehagen, og spiste 2-3 brødskiver der.. jeg og sambo var ikke hjemme og mamma skulle hente dem i barnehagen etter sin første dag på jobb (hadde vært borte i mange mnd pga brukket ankel).. de krevde at hun ble henta enda hun ikke virket syk!:eek: og mora mi måtte reise fra jobb for å hente en frisk unge! Kan tro jeg var passe irritert på ped.leder den dagen:P haha..

Hellu!
Nå er det natta her!
Har hatt ei venninne på middagsbesøk, vi spiste kalkunfilet på grønnsaksseng :D yumyum!!!
Hermine reagerer endel på å ikke være minst i bhg lengre, og at de nye småbarna gråter endel. Så nå er hun plutselig blitt engstelig for nye fjes, for familie hun ikke har sett på noen dager, vil ikke i bhg og klenger seg til meg som en apekatt når vi kommer til bhg :( Men hun mykna fort opp for venninna mi, og hun fikk være med å bade og Hermine skulle ha henne til å gi henne mme flaska og lese for henne før sengetid ;)

Nå skal jeg ta kveld! :)

Hello jenter :)
Har lest en del i det siste. Fikk sendt inn en innsendingsoppgave om helse i stad.. Brukte 2 timer på å skrive den.
Gøy å komme igang. Håper jeg bare står da,ellers blir det flaut ;)
Blir snart natta her... God natt jenter :) orker ikke svare alle nå,for jeg er så trøtt :(

Kommer sterkere tilbake i morgen :)

Sent from my iPad using BV Forum

I kveld prøver jeg å gjøre skolearbeid, men jeg klarer ikke å fokusere :p
Gleder meg bare til Yoga i morgen, så jeg tror jeg må legge meg slik at tiden går fort :D
Hva gjør dere i kveld?
Jeg har en teori om at man ikke får eller bør gjøre noe fornuftig etter kl 22, så jeg ville også tatt kveld om jeg var deg ;) :p

Back
Topp